Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Katowice: Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków Sądu Okręgowego w Katowicach - zamówienie uzupełniające do sprawy nr OG 23-231-15/13 - Usługa kompleksowego utrzymania w czystości części budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
Numer ogłoszenia: 400072 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków Sądu Okręgowego w Katowicach - zamówienie uzupełniające do sprawy nr OG 23-231-15/13 - Usługa kompleksowego utrzymania w czystości części budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania w czystości pomieszczeń budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 o łącznej powierzchni 2 806,54 m2 wyszczególnionych w pkt 4, obejmujących: a) sale rozpraw, b) węzły sanitarne - toalety - ilość 11, c) klatki schodowe, d) korytarze e) holle, 2. Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmuje następujące czynności: a) Codziennie: a.1) czyszczenie, mycie podłóg a.2) sprzątanie schodów wejściowych do budynku - wejście główne. a.3) wycieranie parapetów, a.4) opróżnianie koszy na śmieci ok. 30 szt. i wykładanie ich workami foliowymi o poj. ok. 20-40l (w razie konieczności mycie koszy) a.5) wycieranie mebli, sprzętów biurowych, krzeseł, foteli itp. (wewnątrz i na zewnątrz), a.6) uzupełnianie na bieżąco w toaletach: papieru toaletowego koloru białego (ok. 24 pojemników) typu: rolka papieru toaletowego typu JUMBO o średnicy 190 mm i szerokości 100mm,; ręczników jednorazowych typu: składanka ZZ o wymiarach 230mm x 250mm (ok.15 pojemników o poj.500 szt./każdy), mydła w płynie (ok. 18 pojemników o poj.0,75 l) i kostek dezynfekcyjno- zapachowych do pisuarów (ok. 8 szt.), a.7) mycie i dezynfekcja toalet (muszle, pisuary, umywalki, kratki ściekowe itd.), a.8) usuwanie pajęczyn. b) Raz w tygodniu: b.1) mycie glazury w toaletach, b.2) mycie kaloryferów, b.3) wycieranie aparatów telefonicznych, obudowy komputerów, monitorów i drukarek, klawiatur, lamp i wentylatorów, b.4) mycie drzwi. c) Raz w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: c.1) mycie lamp (umycie obudowy) w pomieszczeniach wymienionych w pkt. 4 załącznika nr 3 do zaproszenia - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, pełny zakres spoczywa na Wykonawcy; 3. Rodzaje posadzek w pomieszczeniach w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18: a) wykładzina PCV przeznaczona do pomieszczeń - sale rozpraw, b) płytki przeznaczone do pomieszczeń - klatka schodowa, korytarz, hall, węzeł sanitarny, c) parkiet lakierowany przeznaczony do pomieszczeń - sale rozpraw, portiernia. Budynek jest obiektem użyteczności publicznej, w którym dziennie przebywa ok. 250 pracowników Zamawiającego oraz bliżej nie dająca się określić liczba petentów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych ULISSES Urszula Rasała, Al. Wojska Polskiego 113, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37055,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44006,55
Oferta z najniższą ceną: 44006,55 / Oferta z najwyższą ceną: 44006,55
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest spełnienie przesłanki, o której mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP, tj.: Udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień a zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.