Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Przemków: Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych w Gimnazjum w Przemkowie.
Numer ogłoszenia: 40014 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych w Gimnazjum w Przemkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-041-11-00 z dnia 8 listopada 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu pn.:Wdrożenie programów rozwojowych w Gimnazjum w Przemkowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poszczególne części: Część I: Publikacje książkowe (podręczniki, ćwiczenia, słowniki, testy), Część II: Programy multimedialne, płyty DVD, CD, Część III: Sprzęt komputerowy i inny sprzęt multimedialny, Część IV: Sprzęt RTV i audiovideo, Część V: Plansze i tablice dydaktyczne, Część VI: Wyposażenie pracowni nauk ścisłych, Część VII: Materiały biurowe do prowadzenia zajęć, Część VIII: Materiały do zajęć pedagogiczno-psychologicznych, Część IX: Testy i kwestionariusze psychologiczne (publikacje specjalistyczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Wszystkie pomoce dydaktyczne mają zostać dostarczone do siedziby Zespołu Szkół w Przemkowie, ul. Leśna Góra 3, 59-170 Przemków. Natomiast sprzęt opisany w części III ma zostać dostarczony wraz z montażem i właściwym okablowaniem sprzętu we wskazanej przez zamawiającego siedzibie i z uwzględnieniem warunków tam występujących. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowany sprzęt określony w części III zamówienia, na okres min. 24 miesięcy, która będzie uwględniała m.in.: czas reakcji na zgłoszenie serwisowe max. 24 h. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do celów edukacyjnych z przeznaczeniem dla szkoły..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.90.00.00-9, 37.30.00.00-1, 38.90.00.00-4, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, np. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, b) dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (zdarzenia losowe), c) dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemkó.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków - punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-041-11-00 z dnia 8 listopada 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Publikacje ksiązkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podręczniki, ćwiczenia, słowniki, testy-szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programy mulitimedialne, płyty DVD, CD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: programy multimedialne, płyty DVD, CD -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt komputerowy i inny sprzęt multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: ekran na statywie, zestaw audiowizualny, tablica interaktywna, laptop -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt RTV i audiovideo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: telewizor, dyktafon, kamera cyfrowa, aparat cyfrowy, zestaw nagłośnieniowy, odtwarzach CD-DVD -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plansze i tablice dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablica z układem współrzędnych i w kratkę - suchościeralne, plansze dydaktyczne -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.16.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni nauk ścisłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablicowe przybory matematyczne, zestaw szkła laboratoryjnego, zestaw siłomierzy, zestaw zlewek, elektroskop listkowy, maszyna elektrostatyczna, waga szkolna laboratoryjna elektroniczna, zestaw odczynników i chemikaliów zestawu do nauki chemii, mikroskop, model torsu człowieka, szkielet człowieka, model kolorowy DNA, zestaw elementów do montażu z elektrotechniki -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-2, 38.90.00.00-4, 38.62.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały biurowe do prowadzenia zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in w skład wchodzi: zestawy plastyczne do arteterapii, materiały eksploatacyjne do ksera, bindownica, laminator -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiały do zajęć pedagogiczno-psychologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: gra logiczna, zestaw piłek, zestaw instrumentów do muzykoterapii -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy i kwestionariusze psychologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: publikacja specjalistyczna - -szczegółowych opisem przedmiotu zamówienia w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej"
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.