To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja - przykłady dobrych praktyk
Numer ogłoszenia: 400284 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356448 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja - przykłady dobrych praktyk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Realizacji Projektu Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja - przykłady dobrych praktyk, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z:Identyfikacją dobrych praktyk w zakresie wytwarzania, promocji, budowania marki i dystrybucji produktów lokalnych regionalnych tradycyjnych na poziomie ogólnokrajowym.Organizacją i przeprowadzeniem trzech jednodniowych konferencji.Interaktywną strona internetową.Filmem edukacyjno-szkoleniowym.Przygotowaniem broszury - poradnika szkoleniowego pt.: Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja - kompendium dobrych praktyk.Podręczną mapą dobrych praktyk.Krajową konferencją końcową.W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni:zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu;minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny;organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych;Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu.W ramach określonych wyżej zadań Biura, Wykonawca zapewni w szczególności:3.1 Identyfikacja dobrych praktyk w zakresie wytwarzania, promocji, budowania marki i dystrybucji produktów lokalnych regionalnych tradycyjnych na poziomie ogólnokrajowym.Cel główny:Zebranie danych na temat dobrych praktyk lokalnego przetwórstwa.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:Zebranie danych dotyczących lokalnych i regionalnych marek, dostępności produktów lokalnych, regionalnych i tradycyjnych, lokalnego przetwórstwa z uwzględnieniem produktów ekologicznych, organizacji producenckich i rolniczych na poziomie regionu wytwarzających produkty lokalne, regionalne i tradycyjne, przykładów budowy rynków i promocji w poszczególnych regionach, grup producenckich.Dane zawierać będą w szczególności takie informacje jak: produkt nazwa, producent, dane teleadresowe producenta, region, tradycja, nagrody i wyróżnienia, dostępność na rynku, formy sprzedaży, zdarzenie promocyjne (lokalne święta) promujące produkty.Przebadanych zostanie 16 Urzędów Marszałkowskich, 16 Regionalnych Sekretariatów KSOW, co najmniej 16 LGD, 16 ODR, ponadto wybrani regionalni partnerzy KSOW, izby rolnicze, lokalne stowarzyszenia (w tym koła gospodyń wiejskich), grupy producenckie, członkowie PIPRiL - łącznie minimum 150 instytucji.Wizje lokalne - łącznie nie więcej niż 30 wyjazdów eksperta i asystenta celem sprawdzenia na miejscu wybranych najlepszych przykładów.Wymagania odnośnie eksperta: wyższe wykształcenie, minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z lokalnym przetwórstwem oraz lokalnym i tradycyjnym produktem.Minimalny zakres kategorii dobrych praktyk, które zostaną przebadane:Produkty pochodzenia zwierzęcego- przetwórstwo mięsne,- przetwórstwo z ryb,- przetwórstwo mleczne,- pszczelarstwo,Produkty pochodzenia roślinnego- przetwórstwo z owoców u warzyw (w tym soki),- przetwórstwo zbożowe,- przetwórstwo produkty cukiernicze,- wytwarzanie oliw i olejów.Ekspert dokona wyboru miejsc wizji lokalnych na podstawie wyników ankiety telefonicznej uwzględniającej w szczególności takie kryteria jak: uczestnictwo w systemie jakości żywności, związek produktu z regionem, umiejętność wykorzystania lokalnych zasobów i tradycji, sukces rynkowy, reputacja i zdobyte nagrody, reprezentatywność dla regionu, dostępność produktów na rynku, nagrody, wyróżnienia, prestiż.Dodatkowe kryteria brane pod uwagę przy wyborze: strony informacyjne www, dostępna literatura, własne źródła informacji wnioskodawcy, udział w konkursach, uzyskane nagrody i wyróżnienia, udział w systemach jakościowych (np. Nasze Kulinarne Dziedzictwo, Laur Marszałka, Jakość Tradycja).Wybór miejsca dokonywany jest według ww. kryteriów przy jednoczesnym uzyskaniu zgody zainteresowanych osób.Ankieta zostanie opracowana przez Wykonawcę i przeprowadzona z co najmniej 30 producentami zidentyfikowanymi na podstawie danych, o których mowa w punkcie a).Transport, wyżywienie, noclegi opłacone w ramach kosztów zadania.Trzy egzemplarze raportu z przebiegu procesu identyfikacji dobrych praktyk i analizy wizji lokalnej w poszczególnych województwach, w wersji papierowej i elektronicznej gotowe do pobierania i umieszczenia na stronie www, o której mowa w punkcie 3.3.Konspekt analizy:produkt lokalny, regionalny, tradycyjny podział geograficzny - rozmieszczenie poszczególnych producentów produktów w Polsce rodzaj produktów: regionalne, lokalne, tradycyjne, ekologiczneproducenci: samodzielni, grupy producenckie, spółdzielnie, itd.przetwórstwo lokalne powiązanie z tradycją produkty producenci: konkursy, nagrody, wyróżnienia, udział w systemach jakości marka regionalna, lokalna wykaz lokalnych zdarzeń Ostateczny wygląd oraz treść raportu i analizy muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą druku.Teksty i zdjęcia zamieszczone w raporcie i analizie, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do raportu zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Na wszystkich materiałach wytworzonych na potrzeby niniejszego badania wymagane są logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: do 31.12.2012 r.3.2 Organizacja i przeprowadzenie trzech jednodniowych konferencji.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:nabór uczestników konferencji (na podstawie informacji uzyskanych z raportu i analizy, o których mowa w punkcie 3.1) w tym m.in. producenci, delegowani przedstawiciele urzędów marszałkowskich, samorządów, przedstawiciele lokalnych NGO, doradcy rolni, dziennikarze, przedstawiciele LGD, na trzy konferencje, w trzech różnych województwach, w których zostanie zidentyfikowana największa liczba dobrych praktyk na podstawie raportu, o którym mowa w punkcie 3.1. Nabór przeprowadzany zostanie w całości przez Wykonawcę;nabór poprzez dystrybucję zaproszeń do ankietowanych instytucji, zaproszenia do redakcji gazet w danym województwie, samorządów, lokalnych producentów i przetwórców produktu lokalnego, regionalnego i tradycyjnego;80 uczestników na każdej konferencji, w tym lokalni przedsiębiorcy i rolnicy, przedstawiciele samorządów, doradcy rolni, LGD oraz zaproszeni dziennikarze (transport na miejsce konferencji uczestnicy zapewniają we własnym zakresie);trzy sale konferencyjne w trzech różnych województwach, wyposażenie sal w zakresie niezbędnym do realizacji programu konferencji, zgodnie z poniższymi wymaganiami:-ilość miejsc: odpowiadająca liczbie uczestników poszczególnych konferencji,- minimalne wyposażenie sal: obsługa techniczna, rzutnik, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony.możliwość zapewnienia lokalnego cateringu, związanego z tematyką konferencji,opracowanie i realizację szczegółowego programu konferencji w oparciu o ramowy program stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ;wykładowców z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem adekwatnym do programu konferencji;obsługę cateringową konferencji (catering związany z tematem konferencji - lokalne, tradycyjne, regionalne produkty) na terenie obiektu lub w odległości nie większej niż 200 m od sal konferencyjnych w dniach realizacji każdej z konferencji, w tym zapewnienie zimnych i gorących napoi podczas przerw kawowych oraz obiadu, składającego się z dwóch dań i napoju, zgodnie z programem konferencji, o którym mowa w punkcie e).zapewnienie materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji przeznaczonych do dystrybucji podczas i w związku z konferencjami:- 400 szt. długopisów,- 400 szt. toreb ekologicznych z adresem strony www, kolorystyka naturalna, logo projektu;opracowanie co najmniej dwóch koncepcji logotypu do wyboru i akceptacji przez Zamawiającego oraz wykonanie zaakceptowanego logotypu w wersji kolorowej i czarno-białej - tzw. komplet.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program konferencji, o którym mowa w punkcie e) oraz listę wykładowców (wraz z załączonymi CV) najpóźniej na dwa tygodnie przed terminem konferencji. Zamawiający w ciągu 4 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego programu konferencji oraz listy wykładowców, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Zaproszenia, materiały promocyjne, szczegółowy program konferencji a także prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników konferencji muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ.Długopisy, z uwagi na mały rozmiar, mogą zawierać wyłącznie logotypy określone w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.04.2013 r.3.3 Interaktywna strona internetowa.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:domenę (nazwa domeny zostanie przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji po przygotowaniu raportu i analizy w wersji elektronicznej, gotowych do umieszczenia na stronie www);wymagania techniczne: zgodność z obowiązującymi standardami kodu źródłowego W3C CSS, kompatybilność z najpopularniejszymi wyszukiwarkami, system zarządzania treścią CMS;serwer hostingowy strony;szatę graficzną oraz pełną funkcjonalność strony (layout, kolorystyka i ostateczne menu zostaną przedstawione Zamawiającemu do akceptacji).- layout i kolorystyka powinna korespondować z tematyką projektu;pozycjonowanie strony: przygotowanie strony do pozycjonowania, przyjazne linki, stosowanie słów kluczowych, metatagów, SEO, optymalizacja pod względem wyszukiwarek;administrowanie i serwis techniczny: bieżące dodawanie informacji na stronie, aktualizacje, korekta błędów technicznych od momentu uruchomienia strony i sześć miesięcy po zakończeniu zadania;opracowanie merytoryczne strony, obejmujące w szczególności:Zakładki (8):- Informacje o projekcie,- O nas - partnerzy i realizatorzy projektu,- Aktualności,- Informator: zakładka, na której będą informacje na temat dobrych praktyk w zakresie wytwarzania produktów tradycyjnych lokalnych z przykładami: czym jest dobra praktyka w lokalnym przetwórstwie, jak pozyskać środki w ramach wsparcia z funduszy UE i innych, - Linki: dane kontaktowe do instytucji i organizacji zajmujących się poradnictwem w dziedzinie produktu lokalnego,- Klub Dobrych Praktyk - zakładka przeznaczona do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk,- Mapa: zakładka z mapą dobrych praktyk wraz z ich wyszukiwarką, z podziałem na rodzaje przetwórstwa (m.in. mięsne, owocowe, warzywne, zbożowe itd.),- Do pobrania: Raport z przebiegu procesu identyfikacji dobrych praktyk, o którym mowaw punkcie 3.1,Analiza wizji lokalnej w poszczególnych województwach, o której mowaw punkcie 3.1,Film: film edukacyjno-szkoleniowy, o którym mowa w punkcie 3.4,Poradnik: broszura-poradnik dobrych praktyk, o którym mowa w punkcie 3.5.Witryna zostanie opublikowana w sieci po akceptacji przez Zamawiającego.Witryna musi być opatrzona w logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.06.2013 r.3.4 Film edukacyjno-szkoleniowy.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:produkcję materiału filmowego o długości co najmniej 30 minut a maksymalnie 35 minut, zgodnie z zachowaniem poniższych wymagań:- film wykonany zostanie na podstawie scenariusza przygotowanego przez Wykonawcę, w szczególności prezentujący dobre praktyki z różnych regionów Polski z krótkim filmowym poradnikiem jak stać się samemu członkiem Klubu Dobrych Praktyk,- ścieżka dźwiękowa - format 48kHz, 24 bit stereo, mix zmasterowany - 10dB, lub lepsze,- kamera użyta do produkcji filmu - w standardzie Xdcam IMX lub wyższym,- KINOFLO 120x1, 1.2 doładowawcza lampa, blendy, ramy, kable- montaż - FinalCUT,- zgranie na kasetę typu BETA,- plik HD - wersja do pobrania,- forma produkcji filmu musi być zgodna z wymogami emisyjnymi materiałów telewizyjnych w standardzie PAL,- oprawa graficzna oraz czołówka filmu musi zawierać logotypy i slogany wymienione w Załączniku nr 7 do SIWZ,- oprawa dźwiękowa filmu (w szczególności czołówka) zawierać będzie slogany, określone w Załączniku nr 7 do SIWZ czytane przez lektora.1000 kopii filmu na płytach DVD w opakowaniach zabezpieczających, wraz z nadrukiem zawierającym na okładce tytuł, logo projektu, zdjęcie nawiązujące do tematyki filmu (wyboru zdjęcia dokonuje Zespół w porozumieniu z Zamawiającym) oraz logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję filmu. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do wstępnej wersji filmu, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczna wersja scenariusza filmu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą rozpoczęcia prac nad filmem. Ostateczna wersja filmu i okładki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą nagrania filmu na płyty. Wykonawca wykona i dostarczy filmy na płytach DVD Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów (filmów na płytach DVD) musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Zarówno obraz, dźwięk, scenariusz jak i tekst lektorski, wyprodukowane na potrzeby filmu, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do filmu zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Termin realizacji tej części zamówienia: do 31.08.2013 r.3.5 Przygotowanie broszury - poradnika szkoleniowego pt.: Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja - kompendium dobrych praktyk.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:przygotowanie projektu i druk 5 000 egzemplarzy broszury-poradnika szkoleniowego pt.: Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja - kompendium dobrych praktyk, zawierającej co najmniej 6 autorskich tekstów (co najmniej 7000 znaków każdy) poświęconych w szczególności takim zagadnieniom jak:przetwórstwo lokalne - definicje i przykłady,co to jest dobra praktyka w wytwarzaniu produktów tradycyjnych lokalnych,jak stać się modelowym przykładem dobrej praktyki,jak się promować i budować własną markę,jak sprzedawać by odnieść sukces,przykłady dobrych praktyk.Parametry techniczne:- wymiary format B5,- ilość stron: 64 w tym okładka- okładka w kolorze, niefoliowana (celem jest dążenie do minimalizowania śladu ekologicznego), papier kredowy 250 g m2,- środek w kolorze, papier kredowy 90 g m2,- szycie zeszytowe,- preferowane ekologiczne formy druku, zgodnie ze standardami zrównoważonego rozwoju UE.styl i język tekstów musi być dostosowany do specyfiki broszury;merytoryczne i graficzne opracowanie broszury, przygotowanie do druku, w tym korektę językową przed łamaniem tekstu oraz drugą korektę w ramach poprawek korektorskich po łamaniu tekstu, z uwzględnieniem poprawek Zamawiającego;autorską dokumentację fotograficzną do tekstów (co najmniej 40 zdjęć różnej wielkości) i graficzną obróbkę fotografii, adekwatną do tematyki broszury;zamieszczenie w broszurze wymaganych logotypów i sloganów wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ.Wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zmawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac nad broszurą. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego składu zespołu redakcyjnego, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczny wygląd i treść broszur musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą druku. Wykonawca wykona i dostarczy broszury Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów (broszur) musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Teksty i zdjęcia zamieszczone w broszurze, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do broszury zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Termin realizacji tej części zamówienia: do 31.07.2013 r.3.6 Podręczna mapa dobrych praktyk.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:Przygotowanie projektu i druk 3000 egzemplarzy składanej mapy z zaznaczonymi województwami i co najmniej 32 przykładami dobrych praktyk w zakresie wytwarzania, promocji, budowania marki i z krótkim opisem: dane kontaktowe, rodzaj produktu, ilustracja zdjęciowa.Wybór obiektów zamieszczonych na mapie dokonany zostanie na podstawie przeprowadzonej identyfikacji, raportu, analizy i wizji lokalnej. Główne kryteria odpowiadają kryteriom opisanym w punkcie 3.1. Identyfikacja z podziałem na kategorie dobrych praktyk.Na mapie znajdą się również informacje o wybranych produktach i obiektach przetwórczych.Parametry techniczne:- wymiary format A3- w pełnym kolorze, papier 90 g m2 Ostateczny wygląd map musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą druku. Wykonawca wykona i dostarczy mapy Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów (map) musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Teksty i zdjęcia zamieszczone na mapie, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do mapy zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Podręczna mapa dobrych praktyk musi być opatrzona w logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ. Termin realizacji tej części zamówienia: do 31.07.2013 r.3.7 Krajowa konferencja końcowa.W ramach zadania Wykonawca zapewni:kompleksową organizację, obsługę i realizację krajowej konferencji podsumowującej najlepsze zidentyfikowane praktyki na poziomie krajowym, zgodnie z programem konferencji o którym mowa w punkcie d);nabór co najmniej 100 uczestników konferencji (na podstawie informacji uzyskanych z raportu i analizy, o których mowa w punkcie 3.1), w tym m.in. producenci, delegowani przedstawiciele urzędów marszałkowskich, samorządów, przedstawiciele lokalnych NGO, doradcy rolni, dziennikarze, przedstawiciele LGD (transport na miejsce konferencji uczestnicy zapewniają we własnym zakresie);nabór poprzez dystrybucję zaproszeń wśród instytucji, o których mowa w punkcie 3.1, redakcji gazet w danym województwie, lokalnych producentów i przetwórców produktu lokalnego, regionalnego i tradycyjnego, przedstawicieli samorządów i urzędów zajmujących się problematyką produktu i przetwórstwa lokalnego;opracowanie i realizację szczegółowego programu krajowej konferencji w oparciu o ramowy program stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; wykładowców z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem adekwatnym do programu konferencji, w szczególności wykładowcami będą specjaliści następujących zagadnień: krótkie łańcuchy dostaw, transparencja od pola do stołu, lokalne przetwórstwo, budowa marki i dystrybucja, wykorzystanie lokalnych zasobów; salę konferencyjną położoną w na terenie województwa, w którym zlokalizowanych zostanie najwięcej przykładów dobrych praktyk na podstawie raportu i analizy, o których mowa w punkcie 3.1; wyposażenie sal w zakresie niezbędnym do realizacji programu konferencji, zgodnie z poniższymi wymaganiami:- ilość miejsc: odpowiadająca liczbie uczestników konferencji,- minimalne wyposażenie sal: obsługa techniczna, rzutnik, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony,jeden nocleg ze śniadaniem dla co najmniej 100 uczestników konferencji, w hotelu lub innym obiekcie o standardzie trzygwiazdkowym lub równoważnym, w pokojach 1, 2, 3 osobowych z pojedynczymi łóżkami, z pełnym węzłem sanitarnym, położonym w odległości nie większej niż 500 m od sali konferencyjnej; obsługę cateringową konferencji (catering związany z tematem konferencji - lokalne, tradycyjne, regionalne produkty) na terenie obiektu lub w odległości nie większej niż 200 m od sali konferencyjnej, w tym zapewnienie zimnych i gorących napoi podczas przerw kawowych oraz obiadu, składającego się z dwóch dań i napoju, zgodnie z programem konferencji, o którym mowa w punkcie d).Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program konferencji, o którym mowa w punkcie d) oraz listę wykładowców (wraz z załączonymi CV) najpóźniej na dwa tygodnie przed terminem konferencji.Szczegółowy program konferencji a także prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników krajowej konferencji muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.09.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 97.82.40.00 - 97.82.40.00 71.62.00.00 - Usługi analizy 73.21.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 79.82.25.99 - 79.82.25.99 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA ROLNICZEJ RÓŻNORODNOŚCI BIOLOGICZNEJ AGRINATURA
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA ROLNICZEJ RÓŻNORODNOŚCI BIOLOGICZNEJ AGRINATURA
- Fundacja Rolniczej Różnorodności Biologicznej AgriNatura, Świerże Panki 25, 07-323 Zaręby Kościelne, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229995,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 229995,50
Oferta z najniższą ceną: 229995,50 / Oferta z najwyższą ceną: 229995,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa produktów leczniczych stosowanych w ramach programu lekowego B.156 leczenie chorych z zapaleniem nosa i zatok przynosowych z polipami nosa na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Przebudowa instalacji gazowych i centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa AMW OReg Bydgoszcz w m. Piła.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie elektroradiologii w Pracowni Neuroradiologii Interwencyjnej i Radiologii Zabiegowej Centrum Diagnostyki Radiologicznej.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie elektroradiologii w Klinice Kardiologii - Pracownia Echokardiografii.
- Usługi ochrony mienia w Zespole Obsługi Szkoleń i Konferencji w Józefowie administrowanym przez GDDKiA
- Usługa rekrutacji uczestników warsztatów i respondentów wywiadów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie seminarium"
- "Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowej wizyty studyjnej na terenie województwa lubelskiego lub świętokrzyskiego w podmiotach ekonomii społecznej realizujących usługi społeczne".
- Usługa noclegowa z wyżywieniem dla zawodników elity oraz gości 17. PKO Poznań Półmaratonu oraz 24. Poznań Maratonu
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługą gastronomiczną oraz udostępnieniem sal konferencyjnych.
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.