eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn ZdrójDostawy pieczywa przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Połczyn Zdrój: Dostawy pieczywa przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 400348 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Połczyn S.A. , ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3662424; 3662626 w.328, faks 94 3662470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Zamawiający nie dopuszcza do złożenia oferty częściowej. 1. Warunki jakościowe w stosunku do przedmiotu zamówienia. 1.2. Artykuły żywnościowe objęte zamówieniem muszą charakteryzować się pierwszą klasą jakości. 1.3. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć pieczywo i pozostałe artykuły spełniające wymagania zawarte w odpowiednich normach PN dla każdego asortymentu. 1.4. Wykonawca oraz oferowane przez niego wszystkie artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 1.5. Towar dostarczany będzie specjalistycznym transportem zgodnie z wymogami aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 1.6. Ilość towaru może ulec zmniejszeniu z powodu zmian w planowaniu żywienia oraz z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. zmiany żywionych stanów osobowych. 1.7. Każdy z artykułów żywnościowych musi posiadać ważny termin do spożycia, właściwy dla danego asortymentu, dostosowany do potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków umowy na dostawy. 1.8. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie do 6 razy w tygodniu oprócz niedziel i ustawowo określonych świąt, wg. cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym oferty w uzgodnionych godzinach do magazynu Zamawiającego w Połczynie Zdroju przy ulicy Solankowej 8 na podstawie otrzymanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 1.9. Szczegółowe zamówienia Zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na minimum jeden dzień przed terminem przewidywanej dostawy. 1.10. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności 30 dni od daty dostawy prawidłowej pod względem ilościowym i jakościowym poszczególnych partii towarów ujętych w zamówieniu oraz od daty prawidłowo wystawionej faktury. 1.11. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 1.11.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : 1.11.1.1. Rodzaj dostarczonego asortymentu. 1.11.1.2. Ilość dostarczonego asortymentu. 1.11.1.3. Wartość dostarczonego poszczególnego asortymentu. 1.11.1.4. Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 1.11.2. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 1.11.2.1. W formie elektronicznej na adres : sekretariat@uzdrowisko-polczyn.pl 1.11.2.2. W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego. 1.11.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. Posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej, zgodnego z przedmiotem zamówienia, wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.2.3. W stosunku do Wykonawcy wydana została pozytywna decyzja przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 1.2.4. Wykonawca ma wdrożony system HACCP. 1.2.5. Wniesienie wymaganego wadium. ( 1 000,00 złotych). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.3. Decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 1.4. Zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony , że Wykonawca ma wdrożony system HACCP. 1.5. Dowód wniesienia wadium (1 000,00 złotych). 2. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia: 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Połczyn S.A. ul. Zdrojowa 6 78-320 Połczyn Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Połczyn S.A. ul. Zdrojowa 6 78-320 Połczyn Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.