Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Chorzów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2)
Numer ogłoszenia: 400362 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490000, 032 3490145, faks 032 2415529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2). 31 pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium na wszystkie pakiety: 2758,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie w/w warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena w/w warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 UPZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie w/w warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena w/w warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 UPZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie w/w warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena w/w warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 UPZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie w/w warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena w/w warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 UPZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie w/w warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena w/w warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 UPZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) próbki we wskazanych pozycjach w następujących pakietach: 2, 3, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 27, 28 (zgodnie z uwagami pod pakietem) b) dołączyć opis produktu potwierdzający otrzymanie rzetelnego wyniku już po 24 godz. inkubacji - dotyczy pakietu 3. c) dostarczyć wraz z ofertą deklarację zgodności potwierdzającą iż zaoferowany kombinezon jest środkiem ochrony indywidualnej - dotyczy pakietu 8. d) dostarczyć dokument potwierdzający iż zaoferowany sprzęt może być stosowany przez minimum 7 dni lub przez min. 600 aktywacji - dotyczy pakietu 24
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu należy złożyć również oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 UPZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Strony ustalają, że ceny jednostkowe wyszczególnione w załączniku nr 2 obowiązują do końca trwania umowy. 2) W przypadku zmian stawek podatku VAT, możliwa jest zmiana wartości brutto (wym. w zał. nr 2) przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej. 3) Sprzedający zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany sprzęt przez okres jej obowiązywania. Kupujący dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie ceny, pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Kupującego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 4) Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji danego sprzętu lub konieczności wycofania danego sprzętu, zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż sprzęt będący przedmiotem przetargu, pod warunkiem iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany sprzęt musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów - Dział Zamówien Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów - Sekretariat Dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/24/2012..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skala do pomiaru płynu mózgowo-rdzeniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skala do pomiaru płynu mózgowo-rdzeniowego. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły okulistyczne. 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny. 48 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt okulistyczny (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt okulistyczny (1). 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt okulistyczny (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt okulistyczny (2). 3 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiał obłożeniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał obłożeniowy. 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne pokrowce ochronne (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne pokrowce ochronne (1). 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniule do wkłuć centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wkłuć centralnych. 12 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Linie do inwazyjnego pomiaru krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do inwazyjnego pomiaru krwi. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elektrody (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody (1). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Elektrody do elektrochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do elektrochirurgii. 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Czujniki (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki (2). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkładki uszne do otoemisji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładki uszne do otoemisji. 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu (1). 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Łączniki do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Akcesoria do zestawu do laparoskopii i artroskopii operacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do zestawu do laparoskopii i artroskopii operacyjnej. 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Obłożenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia. 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Akcesoria endoskopowe (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe (1). 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Akcesoria ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria ochronne. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Jednorazowe akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe akcesoria. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Akcesoria używane w dyspenserze ALTHEA stosowane do rozdysponowywania radiofarmaceutyku (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria używane w dyspenserze ALTHEA stosowane do rozdysponowywania radiofarmaceutyku (1). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Akcesoria używane w dyspenserze ALTHEA stosowane do rozdysponowywania radiofarmaceutyku (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria używane w dyspenserze ALTHEA stosowane do rozdysponowywania radiofarmaceutyku (2). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Systemy bezigłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy bezigłowe. 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wzierniki uszne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzierniki uszne. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Worki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu (2). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Czujniki (3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki (3). 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Akcesoria do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do sterylizacji. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Igły biopsyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły biopsyjne. 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Gumki do podwiązywania żylaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumki do podwiązywania żylaków. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb PSM I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - II/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.