Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Gdynia: Wykonanie kontroli okresowej: budowlanej , sanitarnej i elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 400368 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kontroli okresowej: budowlanej , sanitarnej i elektrycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej w kompleksach w m. Siemirowice, Strzepcz, Bukowina i Łeba, administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniącego funkcję WOG), b) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych stanowiących drogi wewnętrzne w kompleksach w m. Rozewie, administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniącego funkcję WOG). II część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych w branży sanitarnej w kompleksach administrowanych przez WAK nr 2 w Pruszczu Gdańskim. III część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane dróg, chodników i placów w kompleksach administrowanych przez WAK nr 1 w Malborku, b) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane sieci i instalacji sanitarnych w kompleksach administrowanych przez WAK nr 1 w Malborku. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6, 71.63.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium się nie przewiduje.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5)Wykonawca dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b)oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu minimum 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego z uprawnieniami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń, oraz wykaz osób stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji , c)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), d)formularz cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c)z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót, d)z powodu urzędowego podniesienia stawek opłat i podatków mających wpływ na wysokość wynagrodzenia i tylko o ten wzrost, jedynie w przypadku, gdy nie uwzględnienie tej zmiany grozić będzie rażącą stratą dla Wykonawcy. e)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b, pok. 406 A, IV piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b, pok. 203, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo bud. obiektów budowlanych w br: elektrycznej, budowlanej i sanitarnej w kompl. w m. Siemirowice, Strzepcz, Bukowina i Łeba, administr. przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniącego funkcję WOG), b) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo bud. obiektów budowlanych stanowiących drogi wewnętrzne w kompl.w m. Rozewie, administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej w kompleksach w m. Siemirowice, Strzepcz, Bukowina i Łeba, administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniącego funkcję WOG), b) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych stanowiących drogi wewnętrzne w kompleksach w m. Rozewie, administrowanych przez CWTiD MW w Wejherowie (pełniącego funkcję WOG). Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych w branży sanitarnej w kompleksach administrowanych przez WAK nr 2 w Pruszczu Gdańskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane obiektów budowlanych w branży sanitarnej w kompleksach administrowanych przez WAK nr 2 w Pruszczu Gdańskim. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane dróg, chodników i placów w kompleksach administrowanych przez WAK nr 1 w Malborku, b) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane sieci i instalacji sanitarnych w kompleksach administrowanych przez WAK nr 1 w Malborku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część zamówienia: a) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane dróg, chodników i placów w kompleksach administrowanych przez WAK nr 1 w Malborku, b) kontrola okresowa zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane sieci i instalacji sanitarnych w kompleksach administrowanych przez WAK nr 1 w Malborku. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót telekomunikacyjnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont dużego dachu budynku administracyjnego Szpitala im. Św. Wincentego aPaulo w Gdyni"
- Dostawa znakowanych gadżetów i upominków na konferencję TransNav 2025.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.