eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoUsunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Postomino - część i część II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Postomino: Usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Postomino - część i część II
Numer ogłoszenia: 400414 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347834 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Postomino - część i część II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Postomino. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia do organu nadzoru budowlanego, okręgowego inspektoratu pracy i stacji sanitarno-epidemiologicznej. Usunięcie wyrobów zawierających azbest polega na demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających azbest, transporcie odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia poprzez składowanie i utylizację - unieszkodliwianiu poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku, z budynków będących własnością osób fizycznych. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia: 1)Część I - Załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów zawierających azbest, 2)Część II - Demontaż, załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów zawierających azbest, z których pierwsza polega na załadunku, transporcie, rozładunku i utylizacji wyrobów zawierających azbest z posesji wyszczególnionych w tabeli nr 1, natomiast druga część polega na demontażu załadunku, transporcie, rozładunku i utylizacji wyrobów zawierających azbest z posesji wyszczególnionych w tabeli nr 2. 3.Szacowana ilość azbestu do usunięcia dotycząca części I zamówienia wynosi 2767,50 m2/ 49,81 Mg. Szacowana ilość azbestu do usunięcia dotycząca części II zamówienia wynosi 4872,00 m2/ 87,70 Mg. Powyższe ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej ilości poszczególnych usług. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktycznej ilości azbestu w Mg z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto wskazanych w formularzu oferty przez Wykonawcę. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez zamawiającego usług w toku realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym. 4.Celem rozliczenia wykonanych prac, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: 1)oryginału Karty przekazania odpadu zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673) wraz z wykazem nieruchomości, z których zebrano azbest 2)kartę zbiorczą (karta zbiorcza powinna zawierać potwierdzoną przez składowisko i wykonawcę listę posesji, z podaniem ilości usuniętego z nich azbestu 3)protokołów odbioru dla poszczególnych nieruchomości zawierających co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, miejsce odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w m2 i w Mg, potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela nieruchomości; jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za wykonane usługi, 4)kolorowych zdjęć dokumentujących wykonanie zleconych prac odzwierciedlających stan faktyczny po zakończeniu zadania, wykonane z tej samej perspektywy jak dokumentacja fotograficzna sporządzona przez zamawiającego na potrzeby wniosku składanego do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie (zamawiający udostępni zdjęcia przy podpisaniu umowy); zdjęcia winny zawierać dokładny opis uwzględniający m.in. numer posesji oraz dane właściciela nieruchomości. 5.Demontaż i usuwanie wyrobów zawierających azbest powinno odbywać się w terminach ustalonych z właścicielami nieruchomości. 6.Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. 7.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca w ramach ceny oferowanej winien zapewnić m.in.: 1)organizację poszczególnych etapów związanych z wykonywaniem usługi i zabezpieczenie placu, na którym usługa jest wykonywana, 2)uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia prac lub w związku z nimi. 9.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: 1)ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21), 2)ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r., poz. 391), 3)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ), 4)ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r.Nr 227, poz. 1367 ze. zm.), 5)rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r.w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 ze zm., 6)rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31). 10.Zamówienie realizowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. 11.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów zawierających azbest

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maxmed Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23062,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18429,70

  • Oferta z najniższą ceną: 18429,70 / Oferta z najwyższą ceną: 19425,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Demontaż, załadunek, transport, rozładunek i utylizacja wyrobów zawierajacych azbest

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dach System Wiesław Kuśnierski, ul. Przemysłowa 6, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65411,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54374,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54374,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60513,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.