To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Ujście: Przebudowa dróg gminnych w centrum Nowej Wsi Ujskiej
Numer ogłoszenia: 400430 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368750 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście, pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 67 2840003, faks 67 2840151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w centrum Nowej Wsi Ujskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych w centrum Nowej Wsi Ujskiej obejmuje: Chodniki ogólnodostępne Dokumentacja zawiera rozwiązanie przebudowy chodników ogólnodostępnych z kostki betonowej grubości 0,06 m w kolorze szarym na podsypce cementowo - piaskowej i piaskowej warstwie odcinającej na całej ich długości i szerokości. Chodniki projektuje się przy krawędzi dróg gminnych na całej długości o szerokości 1,50 m i w przeważającej ilości o szerokości 2,00. Ograniczenie nawierzchni chodników stanowi od strony ulicy projektowany krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem, a zamkniecie szerokości chodnika stanowi obrzeże betonowe na ławie betonowej z oporem. Łączna powierzchnia chodników z kostki betonowej przy drogach gminnych 2856,13 m2. Boczne ograniczenie płaszczyzny chodników od strony ulicy stanowi uliczny krawężnik betonowy 1,00x0,30x0,15 m w kolorze szarym na ławie betonowej z oporem, bądź obrzeże betonowe 1,00x0,30x0,08 m w kolorze szarym na ławie betonowej B 15 z oporem występujące na boku chodnika i na zamknięciu płaszczyzny chodnika. Projektowane warstwy konstrukcyjne składające się na konstrukcje nawierzchni wszystkich chodników należy układając po uprzednim przeprowadzeniu robót rozbiórkowych oraz ziemnych do rzędnych niwelety robót ziemnych. Podłoże gruntowe należy mechanicznie wyprofilować i zagęścić. Pochylenie poprzeczne nawierzchni chodników wynosi 2,0%. Założone pochylenie pozwala na swobodne odprowadzenie wód opadów atmosferycznych z projektowanych płaszczyzn w kierunku nawierzchni dróg i dalej do istniejących wpustów kanalizacyjnych. Geometria chodnika sprowadza się do wykonania odcinka prostego wzdłuż zasadniczego ciągu na szerokości 1,50 m i 2,00 m. Przebieg projektowanych chodników przedstawiony jest na Planie sytuacyjno - wysokościowym niniejszego opracowania projektowego. Z opracowania wyłączone zostają chodniki znajdująca się przy drogach powiatowych - zgodnie z aneksem do pozwolenia na budowę. Dojazdy do posesji Opracowanie projektowe przewiduje budowę 47 dojazdów z dróg gminnych zapewniających powiązanie układu komunikacyjnego dokumentowanych dróg z obiektami użyteczności publicznej oraz posesjami prywatnymi. Dojazdy występujące na odcinkach dróg przebiegają prostopadle do ich krawędzi. Geometria dojazdów jest określoną indywidualnie. Nawierzchnie dokumentowanych dojazdów do posesji projektuje się z kostki betonowej grubości 0,08 m w kolorze czerwonym na podsypce cementowo - piaskowej grubości 0,05 m. Powierzchnia dojazdów z kostki betonowej wynosi 372,40 m2. Podbudowę nawierzchni dojazdów do posesji stanowi podbudowa betonowa B 10 na piaskowej warstwie odsączającej. Warstwy konstrukcyjne składające się na konstrukcje nawierzchni dojazdów należy układać po uprzednim przeprowadzeniu robót rozbiórkowych oraz ziemnych - korytowaniu do rzędnych niwelety robót ziemnych. Krańcowe ograniczenie projektowanej nawierzchni dojazdów przy drogach stanowi wystający krawężnik betonowy 1,00x0,30x0,15 m w kolorze szarym na ławie betonowej B 15 z oporem, oraz zatopiony krawężnik betonowy 1,00x0,30x0,15 m w kolorze szarym, lecz na ławie betonowej B 15 bez oporu. Roboty ziemne związane z budowa dojazdów polegają na przeprowadzeniu korytowania do rzędnych niwelety projektowanych robót ziemnych. Podłoże gruntowe po przeprowadzeniu robót ziemnych należy mechanicznie wyprofilować i zagęścić. Pochylenie poprzeczne nawierzchni dojazdowych skierowane jest zgodnie z pochyleniem podłużnym występującym na danym odcinku w przebiegu głównego ciągu drogi. Takie skierowanie pochylenia umożliwia swobodne odprowadzenie wód opadowych do linii cieku wodnego, a następnie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Geometria dojazdu do posesji sprowadza się do wykonania odcinka prostego od krawędzi projektowanego ciągu ulicznego na szerokości projektowanego chodnika, oraz wykonania dwóch powierzchni trójkątnych o boku 1,00 m przy krawędzi ulicy. Z opracowania wyłączone zostają dojazdy do posesji znajdujące się przy drogach powiatowych - zgodnie z aneksem do pozwolenia na budowę. Regulacja studzienek kanalizacyjnych i teletechnicznych, zaworów wodociągowych i wpustów ulicznych Dokumentowany teren znajduje się w miejscowości Nowa Wieś Ujska Gm. Ujście. Występująca obecnie zabudowa jednorodzinna wokół istniejących dróg powiatowych i gminnych posiada wybudowana siec kanalizacji sanitarnej, siec wodociągowa, siec zasilania energetycznego, oraz siec telefoniczna, istnieją wpusty uliczne. Instalacje posiadają zawory regulacyjne oraz pokrywy włazów do studzienek, które wymagają regulacji wysokościowej w stosunku do projektowanego obecnie poziomu utwardzonych nawierzchni. Pokrywy włazów oraz zaworu należy wyregulować wysokościowo tzn. podnieść bądź obniżyć, zależnie od potrzeb, do poziomu projektowanych nawierzchni utwardzonych. Wielkość odpowiednich włazów, pokryw, studzienek i zaworów regulacyjnych studzienek, które wymagają regulacji wysokościowej w stosunku do projektowanego obecnie poziomu utwardzonych nawierzchni wynosi : - regulacja zaworów wodociągowych - 16 szt, - regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i studzienek telefonicznych - 5 szt. Oznakowanie pionowe ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa uczestnikom ruchu i innym osobom znajdującym się na ulicy oraz usprawnienie ruchu pojazdów i ułatwienie z korzystania z ulicy. Wielkość, wymiary i widoczność znaków pionowych wpływa na bezpieczeństwo ruchu. Wielkości te pozwolą kierującym pojazdami na spostrzeżenie, odczytanie i prawidłowa reakcje. Tablice należy umieścić po prawej stronie jezdni ulicy i przymocować do słupków stalowych. Projektuje się wielkość znaków drogowych pionowych jako małe. Na podstawie miejsca lokalizacji i kategorii drogi przyjęto typ 2 materiałów odblaskowych - folii odblaskowych, dla znaków drogowych pionowych. Oznakowanie poziome ma również na celu zwiększenie bezpieczeństwa uczestnikom ruchu i innym osobom znajdującym się na ulicy bądź drodze oraz usprawnienie ruchu pojazdów i ułatwienie z korzystania z ulicy. Znaki poziome mogą występować samodzielnie bądź mogą uzupełniać znaki pionowe. Umożliwiają przekazywanie kierującym pojazdami informacji o przyjętym sposobie prowadzenia ruchu. Oznakowanie poziome musi charakteryzować się dobra widocznością w dzień i w nocy, także podczas opadów deszczu, odpowiednia szorstkością zbliżona do szorstkości nawierzchni, na której są umieszczone oraz odpornością na ścieranie i zabrudzenie. Wszystkie linie oznakowania poziomego należy wymalować farba chlorokauczukowa. Kolejne rysunki konstrukcyjne projektu organizacji ruchu docelowego dla układu komunikacyjnego w centrum Nowej Wsi Ujskiej Gm. Ujście, przedstawiają szczegółowe rozwiązanie. Dla projektowanego układu komunikacyjnego dróg przyjmuje się oznakowanie pionowe w postaci znaków ostrzegawczych : - A - 6b Skrzyżowanie z droga podporządkowana występująca po prawej stronie ( szt. 1 bez słupka ), - A - 7 Ustąp pierwszeństwa ( 5 kompletów ), oraz znaków informujących : - D - 6 Przejście dla pieszych. ( 8 kompletów ), W ciągu dróg powiatowych i gminnych projektuje się oznakowanie poziome podłużne w postaci linii segregacyjnych : - P - 14 Linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów ( 6,75 m2 ), oraz oznakowanie poziome poprzeczne : - P - 10 Przejście dla pieszych. ( 50,00 m2 ). Szczegółowy plan rozmieszczenia projektowanego oznakowania drogowego pionowego oraz poziomego przedstawiony jest na rysunkach Projektu zagospodarowania terenu opracowania będących załącznikiem do przetargu. Z opracowania wyłączona zostaje część oznakowań poziomych i pionowych znajdująca się na drogach powiatowych - zgodnie z aneksem do pozwolenia na budowę. Wizja lokalna terenu budowy Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dróg gminnych w Nowej Wsi Ujskiej, na których przewidziane jest wykonanie przebudowy, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej w terenie ponosi Wykonawca...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W CZARNKOWIE Z/S W ŚMIESZKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W CZARNKOWIE Z/S W ŚMIESZKOWIE
- Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie, ul. Wodna 5B, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 580422,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 420876,64
Oferta z najniższą ceną: 420876,64 / Oferta z najwyższą ceną: 445839,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI UJŚCIE
więcej: przetargi UJŚCIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.