Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Warszawa: Wywóz odpadów komunalno-bytowych, elementów wyposażenia, odpadów po remontach oraz nieczystości stałych i płynnych z obiektów MSZ
Numer ogłoszenia: 400442 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalno-bytowych, elementów wyposażenia, odpadów po remontach oraz nieczystości stałych i płynnych z obiektów MSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalno-bytowych, elementów wyposażenia, odpadów po remontach oraz nieczystości stałych i płynnych z obiektów MSZ . 1. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia obiektów Ministerstwa Spraw Zagranicznych położonych w Warszawie w następujące pojemniki do zbierania odpadów komunalnych oraz odbioru tych odpadów z następujących posesji MSZ: a) Al. Szucha 23 - budynek główny: - 3 pojemniki 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie ich trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) do godziny siódmej rano - kod 200301, co daje 153 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 459 pojemników. - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) do godziny siódmej rano - kod 200101, co daje 102 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 102 pojemniki. b) Al. Szucha 23A - budynek biurowo - garażowy - 2 pojemniki 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie ich trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) do godziny siódmej rano - kod 200301, co daje 153 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 306 pojemników; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny siódmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; c) ul. Litewska 2/4 - 4 pojemniki 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie ich pięć razy w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek) do godziny siódmej rano - kod 200301, co daje 255 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 1 020 pojemników; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) do godziny siódmej rano - kod 200101, co daje 102 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 102 pojemniki; d) Al. Szucha 21 - 3 pojemniki 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnienie ich trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) do godziny siódmej rano - kod 200301, co daje 153 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 459 pojemników; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny siódmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; e) ul. Foksal 6 - 1 pojemnik 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie go dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) do godziny ósmej rano - kod 200301, co daje 102 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 102 pojemników; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; f) ul. Taneczna 73 - 1 pojemnik 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie go raz tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200301, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; - 2 pojemniki 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie ich raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 104 pojemniki; - 1 kontener KP-7 z klapami na odpady z remontów i elementy wyposażenia, odbierany na zgłoszenie telefoniczne raz w miesiącu - kod 170107 - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 12 kontenerów; g) ul. Taneczna 67A - 1 pojemnik 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200301, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemników; h) ul. Taneczna 67B - 1 pojemnik 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200301, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; i) ul. Karmazynowa 1A - 2 pojemniki 1100 l na odpady niesegregowane i opróżnianie ich raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200301, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 104 pojemniki; - 1 pojemnik 1100 l na zbieranie odpadów surowcowych i opróżnianie go raz w tygodniu (w środę) do godziny ósmej rano - kod 200101, co daje 52 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 52 pojemniki; j) ul. Karmazynowa 1A odbiór nieczystości płynnych 21m3, raz w tygodniu (w czwartek) do godziny 10 rano - kod 200304, co daje 50 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 50 razy k) ul. Taneczna 73 odbiór nieczystości płynnych 7m3, raz w tygodniu (w czwartek) do godziny 8 rano - kod 200304, co daje 50 dni w roku - do wywiezienia łącznie w ciągu roku 50 razy. Obowiązujące kody nadano na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów - ( Dz. U. z 2001r. Nr 112 poz. 1206). 2. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zaopatrzenia Zamawiającego w niezbędne pojemniki podlegające wywozowi i wymianie. 3. Zamawiający zobowiązuje się do gromadzenia odpadów wyłącznie w pojemnikach i do umożliwienia swobodnego dojazdu do pojemników umożliwiając ich obsługę. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości wywozu i ilości pojemników. 5. Szczególne warunki wymagane od oferentów: 5.1. Wywóz nieczystości stałych : a) kontenery powinny być oznakowane w widocznym miejscu napisami określającymi rodzaj odpadów, na jakie są przeznaczone; b) kontenery z odpadami należy opróżniać z częstotliwością oraz w terminie podanym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; c) w cenę wywozu należy wliczyć koszt dezynfekcji i mycia pojemników raz w miesiącu; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w ilościach dostarczanych i .odbieranych przez Wykonawcę kontenerów do odpadów ..selekcjonowanych i nie selekcjonowanych; e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości wywozu odpadów przez Wykonawcę; f) oprócz wywozu nieczystości zgodnie z harmonogramem podanym w opisie ..przedmiotu zamówienia- ..załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca ..zobowiązany jest odbierać odpady na każde wezwanie ..Zamawiającego, ..także w sobotę, niedzielę i święto w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia; g) w koszt wywozu nieczystości Wykonawca zobowiązany jest wliczyć koszt ..dostawy i użyczenia na ..rzecz Zamawiającego kontenerów na wywóz ..nieczystości oraz wywóz odpadów za pomocą sprzętu ..Wykonawcy; h) .podczas zabierania odpadów Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć śmieci oraz nieczystości znajdujące się wokół pojemników; i) odbiór nieczystości przez Wykonawcę musi być potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj., w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę wywozu odpadów komunalno - bytowych oraz nieczystości stałych i płynnych o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto każda. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6.1 Siwz. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ 2.2. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt 1.2 i 1.3. , będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedstawione poniżej: a) Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do siwz; b) Wypełnione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do siwz; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Wykaz wykonanych usług, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających, że wykonawcy należycie zrealizowali co najmniej: 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania- wzór- załącznik nr 6 do siwz Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę wywozu odpadów komunalno - bytowych, oraz nieczystości stałych i płynnych o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto każda, h) Do wykazu wykonanych usług należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawców potwierdzające wykonanie usług o których mowa powyżej oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty wyszczególnione w lit. c),d),e),f) oraz w lit. h) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Treść oferty musi odpowiadać treści Siwz. 2 Ponadto w ofercie należy przedstawić również nw. dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz oferty, dokładny adres wykonawcy, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk)- załącznik nr 1; b) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - wzór- załącznik nr 5 - wzór do ewentualnego wykorzystania; Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
00-580 Warszawa
Al. J.Ch. Szucha 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy Ministerstwa Spraw Zagranicznych 00-580 Warszawa Al. J.Ch. Szucha 23 fax.6283363.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Utrzymanie czystości na terenie plaż Gminy Stegna - opróżnianie koszy w roku 2025
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.