Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-23
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie:
CZĘŚĆ I zamówienia - Operator koparkoładowarki dla 10 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)
dla 10 osób,
CZĘŚĆ III zamówienia - Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności
gospodarczej dla 9 osób
Numer ogłoszenia: 40048 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - Operator koparkoładowarki dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 9 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparkoładowarki dla 10 osób, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 4) szkolenie winno obejmować minimum 176 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych, 5) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 5 osób, 6) absolwent szkolenia otrzymuje - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), książkę operatora maszyn roboczych oraz świadectwo z pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora, przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 7) w przypadku, gdy absolwent szkolenia nie zaliczy pozytywnie sprawdzianu, o którym wyżej mowa, Wykonawca winien wydać dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 8) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 9) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 10) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 11) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 13) koszt przeprowadzenia sprawdzianu, o którym mowa w § 23 powołanego wyżej rozporządzenia pokrywa Wykonawca, tj. należy go uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ, 14) czas trwania sprawdzianu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, 4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby, 5) absolwent szkolenia otrzymuje: - książkę spawacza, - świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. 6) w przypadku, gdy absolwent szkolenia nie zaliczy pozytywnie egzaminu, Wykonawca winien wydać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 9 osób, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych, 4) program szkolenia winien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, w szczególności: - prawne aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej, - wybór formy organizacyjno-prawnej, - rozpoznanie rynku, - rejestracja działalności gospodarczej, - organizacja i zarządzanie własną firmą, marketing, - źródła dofinansowania działalności gospodarczej, - wybór formy opodatkowania - księgowość w małym biznesie (system rozliczania podatków, zasady ubezpieczeń, rachunek zysków i strat, kadry i płace), 5) szkolenie organizowane jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, których wniosek o przyznanie jednorazowych środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej został pozytywnie rozpatrzony, 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 7) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia otrzymuje osoba, która uczestniczyła w szkoleniu w minimum 80% zajęć, 8) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia musi być wydane najpóźniej w dniu następnym po zakończeniu szkolenia, 9) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 10) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 11) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 12) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2015 r., - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi posiadać potwierdzenie wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, że spełnia wymagania, o których mowa w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263); CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2015 r., - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi posiadać aktualny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu dla spawaczy (objęty przedmiotem zamówienia) wydany/wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach; CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2015 r
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu operatora koparkoładowarki; CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141); CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum 2 maszyny, tj. koparkoładowarki wraz z placem manewrowym do przeprowadzenia zajęć praktycznych; CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum 5 stanowisk spawalniczych do przeprowadzenia szkolenia; CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I, II i III ZAMÓWIENIA - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 5. Pozostałe dokumenty, które muszą zostać załączone do oferty: 1) Kalkulacja kosztów szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Program szkolenia pn. Operator koparkoładowarki, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 6) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia - załącznik nr 13 do SIWZ CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1) Kalkulacja kosztów szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Program szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 6) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia - załącznik nr 13 do SIWZ CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 1) Kalkulacja kosztów szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Program szkolenia pn. Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia - załącznik nr 13 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.60
- 2 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 0.10
- 3 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 0.10
- 4 - Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 0.10
- 5 - Certyfikat jakości usług - 0.10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób: 1) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz będzie posiadała staż pracy minimum taki, jak kadra wskazana w złożonej ofercie. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością. 2) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia - pod warunkiem, że proponowane miejsce szkolenia będzie spełniało warunki określone w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 3) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Wykonawcy, Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, sekretariat (pok. 214).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparkoładowarki dla 10 osób,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparkoładowarki dla 10 osób, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 4) szkolenie winno obejmować minimum 176 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych, 5) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 5 osób, 6) absolwent szkolenia otrzymuje - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), książkę operatora maszyn roboczych oraz świadectwo z pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora, przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 7) w przypadku, gdy absolwent szkolenia nie zaliczy pozytywnie sprawdzianu, o którym wyżej mowa, Wykonawca winien wydać dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 8) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 9) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 10) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 11) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 13) koszt przeprowadzenia sprawdzianu, o którym mowa w § 23 powołanego wyżej rozporządzenia pokrywa Wykonawca, tj. należy go uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ, 14) czas trwania sprawdzianu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 43.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.60
- 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 0.10
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 0.10
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 0.10
- 5. Certyfikat jakości usług - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, 4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby, 5) absolwent szkolenia otrzymuje: - książkę spawacza, - świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. 6) w przypadku, gdy absolwent szkolenia nie zaliczy pozytywnie egzaminu, Wykonawca winien wydać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.60
- 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 0.10
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 0.10
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 0.10
- 5. Certyfikat jakości usług - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 9 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 9 osób, 2) szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych, 4) program szkolenia winien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, w szczególności: - prawne aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej, - wybór formy organizacyjno-prawnej, - rozpoznanie rynku, - rejestracja działalności gospodarczej, - organizacja i zarządzanie własną firmą, marketing, - źródła dofinansowania działalności gospodarczej, - wybór formy opodatkowania - księgowość w małym biznesie (system rozliczania podatków, zasady ubezpieczeń, rachunek zysków i strat, kadry i płace), 5) szkolenie organizowane jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, których wniosek o przyznanie jednorazowych środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej został pozytywnie rozpatrzony, 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 7) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia otrzymuje osoba, która uczestniczyła w szkoleniu w minimum 80% zajęć, 8) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia musi być wydane najpóźniej w dniu następnym po zakończeniu szkolenia, 9) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 10) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 11) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 12) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.60
- 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 0.10
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 0.10
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 0.10
- 5. Certyfikat jakości usług - 0.10
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.