Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 40049 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Zielona Góra: Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na Wykonywanie robót remontowo - budowlanych kwater/lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg AMW Zielona Góra związanych ze zmianą użytkownika.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
1126394600575, ul.
Al. Zjednoczenia
104,
65120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 411 96 00, e-mail
zielonagora@amw.net.pl, faks
68 411 96 12.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.amw.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.amw.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego, pokóju nr 104 - Kancelaria. Szczegółowe warunki w zakresie złożenia oferty określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Adres:
65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 104
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na Wykonywanie robót remontowo - budowlanych kwater/lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg AMW Zielona Góra związanych ze zmianą użytkownika.
Numer referencyjny: OZ-ZP.7720.134.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mające na celu zawarcie umowy ramowej na "Wykonywanie robót remontowo - budowlanych kwater/lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg AMW Zielona Góra związanych ze zmianą użytkownika" prowadzone jest z zastosowaniem przepisów dotyczących udzielania zamówień w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej "Ustawą" (art. 39-46 ustawy). 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej z maksymalnie czterema (4) wykonawcami na każdą z części zamówienia. W przypadku: a) złożenia w postępowaniu na daną część zamówienia maksymalnie czterech (4) ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający zawrze umowę ramową z wszystkimi wykonawcami, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu. b) złożenia w postępowaniu na daną część zamówienia więcej niż czterech (4) ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający zawrze umowę ramową z czterema (4) wykonawcami, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu oraz uzyskają najkorzystniejszy bilans punktów na podstawie kryteriów oceny ofert. 3. W przypadku zawarcia na daną część zamówienia umowy ramowej z co najmniej dwoma wykonawcami, zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych, których przedmiot będzie objęty umową ramową, wykonawcom, z którymi zawrze umowę ramową, zapraszając ich do składania ofert na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. a) Ustawy. Oferta składana w wyniku zaproszenia nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. 4. W przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym wykonawcą, zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych, których przedmiot będzie objęty umową ramową, wykonawcy, z którym zawrze umowę ramową, na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w umowie ramowej, na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 5. Celem postępowania jest zawarcie czterech (4) umów ramowych (przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części), pomiędzy Zamawiającym a maksymalnie czterema (4) Wykonawcami w każdej części zamówienia, których celem jest ustalenie warunków dla zamówień, jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia umowy ramowej do dnia 30 kwietnia 2018 r., zwanych dalej "zamówieniami wykonawczymi", na "Wykonywanie robót remontowo - budowlanych kwater/lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg AMW związane ze zmianą lokatora", w zakresie nie wymagającym projektu i pozwolenia na budowę. 6. Wielkość umowy ramowej: Szacunkowa wartość zamówień na roboty, które zostaną objęte umowami ramowymi (wartość umów ramowych dla części 1, 2 3 i 4) wynosi 3.518.518,52 zł (bez podatku VAT), w tym: - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 1 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 1) wynosi 555.555,55 zł (bez podatku VAT). - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 2 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 2) wynosi 879.629,63 zł (bez podatku VAT). - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 3 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 3) wynosi 1.041.666,67 zł (bez podatku VAT). - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 4 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 4) wynosi 1.041.666,67 zł (bez podatku VAT). 7. Zakres robót budowlanych w udzielanych zamówieniach wykonawczych udzielanych na podstawie umów ramowych będzie obejmował głównie roboty: malarskie, posadzkarskie, tynkarskie, murarskie, stolarskie, instalacyjne (elektryczne, wod-kan, gazowe) oraz wymianę urządzeń i wyposażenia. Zamawiający przewiduje wykonywanie n/w robót remontowych i prac naprawczych: 1. w zakresie branży ogólnobudowlanej: 1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, 2) odgrzybienie ścian i sufitów, 3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, 4) rozbieranie posadzek z deszczułek i podłóg z desek, 5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych, 6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, 7) skucie tynków, 8) demontaż stolarki drzwiowej, 9) demontaż stolarki okiennej 10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 11) demontaż szaf, boazerii, itp., 12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych, 13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo-kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, 14) usunięcie lamperii i tapet, 15) murowanie ścianek działowych, 16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, 18) montaż kratek wentylacyjnych, 19) wykonywanie gładzi gipsowej, 20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, 21) układanie glazury, 22) układanie płytek z terakoty i gresu, 23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty, 24) układanie paneli podłogowych, 25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, 26) malowanie ścian i sufitów, 27) malowanie stolarki drzwiowej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, 28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych, założenie okuć, klamek, zamków, 29) montaż stolarki drzwiowej, 30) montaż stolarki okiennej, 31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych, 32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, 33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją. 34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem. 2. w zakresie branży sanitarnej: 1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan, 2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, 3) wykonywanie podejść do przyborów, 4) montaż armatury odcinającej, 5) montaż przyborów sanitarnych, 6) montaż urządzeń grzewczych, 7) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji, 8) izolacje przewodów zabudowanych, 9) sprawdzenie stanu technicznego (i ewentualna naprawa) instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika). 10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem. 3.w zakresie branży elektrycznej: 1) roboty demontażowe osprzętu i opraw, 2) wymiana tablic licznikowych, 3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych, 4) montaż osprzętu elektrycznego, 5) pomiary elektryczne powykonawcze, 6) sprawdzanie stanu technicznego (i ewentualna naprawa) instalacji elektroenergetycznej ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), 7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych nie objęte wykazem. Zamawiający będzie wymagał udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane prace (w zakresie dotyczącym indywidualnie każdego lokalu), a na wbudowane wyposażenie na okres zgodny z gwarancją producenta. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia wykonawczego będzie zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1923). Warunki wykonania zamówienia wykonawczego oraz szczegółowy opis przedmiotu zawarte zostaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że w zamówieniach wykonawczych zakres remontów poszczególnych kwater i lokali może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wykonawczego do znaku towarowego, źródła pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Wykonawca może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w STWiOR i przedmiarach robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w STWiOR i przedmiarach robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w STWiOR i przedmiarach robót jak również nie powodujące konieczności wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych przez wykonawcę materiałów i urządzeń należy obowiązkowo załączyć do oferty. Propozycja równoważnych (innych) materiałów i urządzeń jest możliwa tylko i wyłącznie na etapie składania oferty wykonawczej. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem zamawiającego, wobec którego wykonawca nie może rościć żadnych praw. W przypadku nie dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających równoważności proponowanych materiałów i urządzeń do oferty, traktowane będzie jak przyjęcie wszelkich rozwiązań bez zmian. CPV: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według Kodów Wspólnego Słownika Zamówień: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45420000-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45440000-3 roboty malarskie i szklarskie Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamówienie składa się z czterech części: Część nr 1. - Wykonywanie robót remontowych w kwaterach i lokalach mieszkalnych zasobu Oddziału Regionalnego AMW Zielona Góra, związanych ze zmianą użytkownika w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Myślibórz, Kostrzyn. Część nr 2. - Wykonywanie robót remontowych w kwaterach i lokalach mieszkalnych zasobu Oddziału Regionalnego AMW Zielona Góra, związanych ze zmianą użytkownika w miejscowościach: Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Słubice. Część nr 3. - Wykonywanie robót remontowych w kwaterach i lokalach mieszkalnych zasobu Oddziału Regionalnego AMW Zielona Góra, związanych ze zmianą użytkownika w miejscowościach Zielona Góra, Sulechów, Brzezie k/Sulechowa, Babimost, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Szklarka Radnicka, Głogów. Część nr 4. - Wykonywanie robót remontowych w kwaterach i lokalach mieszkalnych zasobu Oddziału Regionalnego AMW Zielona Góra, związanych ze zmianą użytkownika w miejscowościach: Kożuchów, Nowogród Bobrzański, Potok, Gubin, Żagań, Bobrzany, Żary.
II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:45310000-3, 45330000-9, 45420000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/04/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zdolności techniczne do realizacji przedmiotu umowy dotyczących realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, tzn., że okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, na odrębną umowę, minimum 4 zamówienia, obejmujące robotę budowlaną o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, polegającej na budowie, modernizacji, lub remoncie budynku objętego klasą 1122 (budynki o trzech i więcej mieszkaniach), grupą 113 (budynki zbiorowego zamieszkania), grupą 122 (budynki biurowe), grupą 126 (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) PKOB.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) Wykonawca wykaże, że osoby, skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, posiadają uprawnienia do kierowania robotami i wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie:
a) branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) branży elektrycznej,
c) branży sanitarnej (instalacje: wod-kan, C.O., C.W. i gazowe)
Wykonawca może przewidzieć do wykonania zamówienia jedną, dwie lub więcej osób posiadających sumarycznie wszystkie uprawnienia wskazane powyżej.
Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ww. osoby w wykazie osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.net.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
4)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)wypełniony i podpisany druk Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b)kosztorys ofertowy w formie szczegółowej dla części na które wykonawca składa ofertę sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji w nim zawartych (wg załącznika nr 5 do SIWZ), c)wskazanie części zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz oferty), której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem, d)w przypadku zastrzeżenia części oferty zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy uzasadnienie (wykazanie) zastrzeżenia tych informacji, e)wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ. f)w przypadku, gdy oferta jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie regulującej współpracę wykonawców lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. g)W przypadku, gdy zachodzi sytuacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego - załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
4
Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej z maksymalnie czterema (4) wykonawcami na każdą z części zamówienia. W przypadku:
a)złożenia w postępowaniu na daną część zamówienia maksymalnie czterech (4) ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający zawrze umowę ramową z wszystkimi wykonawcami, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu.
b)złożenia w postępowaniu na daną część zamówienia więcej niż czterech (4) ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający zawrze umowę ramową z czterema (4) wykonawcami, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu oraz uzyskają najkorzystniejszy bilans punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1) cena brutto oferty | 60 |
2) Stawka roboczogodziny | 20 |
3) Narzut Kosztów pośrednich | 10 |
4) Stawka Zysku | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy ramowej, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy ramowej, jeżeli do dnia określonego w § 2 limit, o którym mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie wyczerpany w całości. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę limitu, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku przesunięcia dostępnych środków finansowych, o których mowa w § 3 ust. 5. 4.Wszelkie zmiany treści umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- Budowa wewnętrznej sieci elektroenergetycznej i monitoringu wizyjnego na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 14 realizowanego w ramach zadania "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze"
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont pomieszczeń
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Kije (II)
- Remont dachu budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.