Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-4/2011
Numer ogłoszenia: 40051 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-4/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 8 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Mieścisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. MIEŚCISKO - badanie i ujawnienie w KW wraz wskazaniem ostatniego właściciela działek w obrębie Popowo Kościelne dz. 269/1, 270 i 274; w obrębie Budziejewo dz 23 oraz w obrębie Nieświastowice dz.1, 3, 5, 7, 11/1, 15, 17, 19, 21/3, 23, 24, 29, 32/1, 33 i 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Kłecko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. KŁECKO - badanie ksiąg wieczystych i przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowych ksiąg wieczystych, ujawnienia podziałów i samych działek w KW oraz uzupełnienie brakujących powierzchni w księgach w stosunku do działek: Obręb Kamieniec - Dz. Nr 1 i 3; Obręb Michalcza - Dz. Nr 135; Obręb Pomarzany - Dz. Nr 11; 13; 16; 36; 14; 3/2; 20/2; 35/3; 35/2; 8/1; 23; 10; 6; 15; 17; 22; 24..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Wyrzysk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WYRZYSK - badanie KW T.1.K.1 i przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowej KW i ujawnienia działek w stosunku do działki Nr 983/4 w Obrębie Osiek n/Notecią.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Gołańcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. GOŁAŃCZ Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr 56809 dla działek 45, 243, 245 pod katem ustalenia nazwisk byłych właścicieli przed Skarbem Państwa, nazwisko właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem w/w działek na której jednym kolorem wykreślona będzie część przedmiotu dzierżawy, drugim naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wykreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach. W przepadku braku KW przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowej KW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego dla działek poł. w Gm. Wągrowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WĄGROWIEC OBRĘB WISNIEWO Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr: a) 590 dla dz. nr 49, 54, 12, 48, 7, 17, 27, 16, 18, 47, 46, 13, 15, 24, 63/2, 72, 60/4; b) 679 dla dz. nr 74, 59;w/w działek pod katem ustalenia nazwisk byłych właścicieli przed Skarbem Państwa, nazwisko właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem w/w działek na której jednym kolorem wykreślona będzie część przedmiotu dzierżawy, drugim naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wykreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach. W przepadku braku KW przygotowanie dokumentów pod kątem założenia nowej KW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. KRZYŻ OBR. NOWE DWORY. Podział działki 198/1 o pow. 31,65ha kw 22895 na 2 działki polegający na wydzieleniu 4,50 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. KRZYŻ OBR. NOWE DWORY. Podział działki 198/1 o pow. 31,65ha kw 22895 na 2 działki polegający na wydzieleniu 4,50 ha wg załączonej mapy, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka; oraz przedłożyć: wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 4/2 o pow. 10,7042 ha, polegający na wydzielaniu pow. ok. 8,00 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 4/2 o pow. 10,7042 ha, położonej w miejscowości Ostrówki, gm. Budzyń, polegającego na wydzielaniu pow. ok. 8,00 ha, wg projektu na załączonej mapie. Projekt podziału należy uzgodnić z Agencją. Granice należy okazać w terenie dzierżawcy i Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 19/2 o pow. 61,6300 ha, polegającego na wydzielaniu pow. ok. 2,700 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBRĘB OSTRÓWKI. Podział dz. nr 19/2 o pow. 61,6300 ha, położonej w miejscowości Ostrówki, gm. Budzyń, polegającego na wydzielaniu pow. ok. 2,700 ha, wg projektu na załączonej mapie. Projekt podziału należy uzgodnić z Agencją. Granice należy okazać w terenie dzierżawcy i Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
- Dostawa wyposażenia (w tym mebli) w ramach projektu "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej...
- Dostawa walizek z tachografem w ramach projektu "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych, sieci oświetleniowych, włączników przeciwpożarowych, gniazd wtykowych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez SOI
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 0001 na terenie Nadleśnictwa Świerczyna
- Wykonanie ekspertyzy wałów przeciwpowodziowych na terenie ZZ Lwówek Śląski części
- Budowa drogi gminnej na odcinku Kopytkowo - Bobrowiec w Gminie Smętowo Graniczne
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Czyżówka, Kadłubek Stary, Siekluki, w gminie Stara Błotnica, w powiecie białobrzeskim".
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych Gminy Korzenna z podziałem na części/2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.