eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskBezgotówkowy zakup paliw.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Gdańsk: Bezgotówkowy zakup paliw.
Numer ogłoszenia: 400590 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku , ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 326 18 88, 3261877, faks (058) 326 18 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy bezgotówkowego zakupu na stacjach benzynowych paliwa (benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy ON i gaz LPG), akcesoriów do samochodów (płyny do spryskiwaczy, żarówki, bezpieczniki itp.) i usług myjni samochodowej przy użyciu kart z mikroprocesorem. 2.Przedmiotem postępowania są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221 poz. 1441 ze zm), zgodne z Polską Normą PN EN 228 z października 2003 roku (benzyna), Polską Normę PN- EN 590 z grudnia 2002 roku (olej napędowy), normą PN-EN 589/2005/U (gaz napędowy do samochodu LPG),a także akcesoriów samochodowych, usług myjni samochodowej o szacunkowej wartości nieprzekraczającej progu stosowania ustawy Pzp określonego w art. 4 pkt 8. 3.Tankowanie odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Z czynności tankowania Zamawiający musi uzyskać informacje dotyczące co najmniej: ilości paliwa, rodzaju, wartości zatankowanego paliwa, miejsca tankowania oraz jego daty i godziny wraz z podpisem osoby tankującej poświadczającym fakt tankowania. 4.Wykonawca wystawi, bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie 14 dni od podpisania umowy karty z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa i akcesoriów do samochodów. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany, bez dodatkowego wynagrodzenia, dostarczyć w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 6.Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa określone w rozdz. V należy traktować, jako szacunkowe. W zależności od potrzeb Zamawiającego mogą one ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. 7.Rozliczenie odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących na stacjach paliw w dniu dokonania sprzedaży z uwzględnieniem stałych upustów zaoferowanych przez Wykonawcę. 8.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w szczególności określonymi w ust. 3. 9.Zamawiający ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy, w przypadku, gdy ceny detaliczne obowiązujące na stacji paliw w dniu dokonania sprzedaży będą wyższe od cen rynkowych. 10.Wszelkie inne uregulowania związane z przedmiotem zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiadają aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2008r, Nr 89, poz. 625 ze zm);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - całodobowymi stacjami umożliwiającymi zakup paliwa będącego przedmiotem niniejszego postępowania;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - załącznik nr 3 do IDW); 2)Wykaz stacji benzynowych zapewniających realizację zobowiązań związanych z niniejszym zamówieniem (dla danej części).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy(lub mającej być zawartą) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpieniach najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 2) zmiana miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zmiana taka będzie wprowadzana na wniosek Wykonawcy, a w wyniku zmiany dostarczenie będzie odbywać się do miejsca, wiążącego się z niższymi kosztami dla Wykonawcy, Zamawiający zgodzi się na nią jeśli zostanie obniżone wynagrodzenie za dostarczany przedmiot. 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 4) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, pok. 317 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliwa na terenie miast: Gdańska, Tczewa, Kwidzyna, Słupska, Torunia, Ostródy, Bydgoszczy, Chojnic lub Czerska oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 16 100 litrów - olej napędowy ON - 13 300 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paliwa w odległości nie większej niż 20 km od Gdańska Przegalina z możliwością tankowania LPG oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 2 000 litrów - LPG - 600 litrów - olej napędowy ON - 4 400 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa paliwa na terenie Miasta Malborka z możliwością tankowania LPG oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 2 000 litrów - LPG - 2 000 litrów - olej napędowy ON 2 500 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa paliw na terenie Miasta Chełmno oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa -1 500 litrów - olej napędowy ON - 3 200 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa paliw na terenie Miasta Toruń Nieszawa oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 800 litrów - olej napędowy ON - 2 400 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa paliw na terenie Miasta Pasłęk lub w odległości od miejscowości Buczyniec nie większej niż 15 km oraz we wszystkich stacjach na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana szacunkowa ilość dostawy paliw: - benzyna bezołowiowa - 1 300 litrów - olej napędowy ON - 3 000 litrów Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez bieżące, bezgotówkowe tankowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.