Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Ciechanów: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 400596 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usciechanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie. Artykuły biurowe: Papier ksero A4, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 160- 590 ryz; Papier ksero A3, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 160 - 20 ryz; Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A5 (96-kartkowy)- 50 szt.; Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A4 (96-kartkowy)- 50 szt;. Papier komputerowy 375 x 12cali bez kopii (karton - około 1000 szt.)- 2 kartony; Kieszeń bezbarwna, przezroczysta A4, pakowana po 100szt- 30 op; Przekazy pocztowe, papier ciągły do drukarki - 10000 szt;. Koperta biała, samoprzylepna B4 - 750 szt.; Koperta biała, samoprzylepna B5 -2000 szt.; Koperta biała, samoprzylepna C6- 3000 szt.; Koperta biała, samoprzylepna C6 z oknem prawy dół- 2000 szt.; Koperta biała, samoprzylepna 110x220 z oknem prawy dół-8000 szt.; Koperta biała, samoprzylepna 110x220 - 2000 szt.; Polecenie wyjazdu służbowego (delegacje) os-232 A5 w bloczku po 100 kartek -5bl.; Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 76x76 mm- 100 bl.; Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 51x38 mm-20 bl.; Teczka wiązana A4, z kartonu 275 g/m2 -5150 szt;. Skoroszyt zwykły biały A4, z kartonu 275 g/m2 - 2000 szt.; Skoroszyt oczkowy biały A4, z kartonu 275 g/m2- 200 szt.; Skoroszyt plastikowy miękki, A4, z tylną okładką kolorową z przodu z przezroczystą- 20 szt; Zeszyt A5 32K, kratka - 40 szt.; Zeszyt A5 60K, kratka - 40 szt.; Zeszyt A4 96K, kratka, oprawa twarda- 30 szt.; Taśma pakowa szara o wymiarach 48mm x 50mm-2 szt.; Taśma bezbarwna, samoprzylepna 18x20mm-82 szt.; Księga druków ścisłego zarachowania A4- 2szt.; Etykiety samoprzylepne na rolce o wymiarach 50mm x 30mm, do drukarki typu TLP 2844 -1000 szt.; Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101, kolor czerwony (wkład kompatybliny z pozycją 34)- 24 szt.; Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101, kolor niebieski (wkład kompatybliny z pozycją 34) - 180 szt.; Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 , kolor czarny (wkład kompatybliny z pozycją 34)- 70 szt.; Mazak czarny- 20 szt; Zakreślacz żółty -60 szt; Długopis na sprężynce - możliwość przymocowania długopisu do podłoża, samoprzylepny, sprężynka rozciągliwa, wymienny wkład, ustawienie długopisu w przylepcu w pozycji pionowej - 50 szt.; Długopis typu Pentel BK- 101 lub podobny z gumowym uchwytem, wymiennym wkładem, kolor wkładu niebieski - 150 szt.; Wkład krótki, kolor niebieski - 40 szt.; Wkład niebieski do pióra kulkowego typu Parker - 20 szt.; Wkład typu UMR-87, żelowy, niebieski 0,7 mm do pióra typu LANCELOT - 10 szt;. Ołówek z gumką wykonany z żywicy syntetycznej, z niełamliwym grafitem - 110 szt;. Spinacz krzyżowy - 10 op.; Spinacz okrągły R28- 50 op.; Spinacz okrągły R50 -20 op.; Zszywki 24/6 -50 op.; Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 51mm -10 op.; Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 32mm - 10 op.; Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 19mm -10 op.; Segregator A4, szer. 75mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych - 120 szt.; Gumka ołówkowa do stosowania na papierze - 20 szt.; Gumki recepturki opakowanie - 1 kg - 2 op.; Klej biurowy w sztyfcie do klejenia papieru i tektury, op. 22g - 3 szt.; Tusz do stempli gumowych, czerwony, buteleczka 25 ml -60 szt.; Rozszywacz do zszywek 24/6 - 10 szt.; Zszywacz zszywający min.15 kartek - 24/6 - 10 szt.; Dziurkacz metalowy z ogranicznikiem formatu na 2 dziurki, dziurkowanie do 40 kartek - 10szt.; Marker do opisywania płyt CD/DVD, linia pisania 0,4mm, kolor czarny- 1szt.; Pióro kulkowe typu PARKER lub równoważne, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym - 2szt.; Wezwanie do uzgodnienia kont, bloczek A5 -5 bl.; Matryca do Risographu FR 3950 EP - 1 szt;. Płyty DVD-R w pudełkach typu slim - 20 szt.; Materiały eksploatacyjne: Wkład atramentowy czarny - HP 56 (C6656AE) wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 520 do Drukarki HP DJ 5550/5652 - 2 szt. Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP Q7551X (51X) wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony-13000 do Drukarki HP LJ 3005DN - 3 szt. Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP C8061X (61X) wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -10000 do Drukarki HP LJ 4100DN -1 szt. Wkład z tonerem - ML-2150D8 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukarki Samsung ML-2151DN -2 szt. Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - ML-D3050B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukarki Samsung ML-3051DN - 3 szt. Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - 106R01246 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukarki XEROX Phaser 3428 -3 szt. Wkład z tonerem - TK-310 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -12000 do Drukarki KYOCERA FS-2000DN -4 szt. Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - MLT-D2092L wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -5000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX-4828FN -12 szt. Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - SCX-D5530B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX-5530FN - 3 szt. Pas transmisyjny CLP-T660B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 50000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX -1 szt. Wkład z tonerem czarnym o zwiększonej pojemności - CLP-K660B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -5500 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX - 1 szt. Wkład z tonerem niebieskim - CLP-C660A wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 2000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX -1 szt. Wkład z tonerem czerwonym - CLP-M660A wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -2000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX - 1 szt. Wkład z tonerem żółtym - CLP-Y660A wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -2000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX -1 szt. Wkład z tonerem - 106R01305 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -30000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5230V - 2 szt. Print Cartrige (bęben) wysokowydajny - 101R00435 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -80000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5230V - 1 szt. Farba czarna do Risographu FR 3950 EP - 2 szt. Toner AR-270T czarny wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 25000 do Kserokopiarki Sharp AR-M236 - 1 szt. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia numery katalogowe materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń mają na celu jedynie umożliwienie Wykonawcom prawidłowe zidentyfikowanie potrzeb Zamawiającego oraz określenie wymaganego standardu zamawianych artykułów i uniknięcie pomyłek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów wymaganych w SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż przedstawiony warunek Wykonawca spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie ilościowo - cenowe oferowanych artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wykonując dyspozycję art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany wartości zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT. Zmianie ulegnie cena brutto przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usciechanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58 - pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska 58 w pok. nr 105 - Sekretariat Urzędu, w godzinach 7:30-15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego zadanie pn.: ,,Budowa drogi gminnej nr 121208W ulica Karola Szwanke w Ciechanowie."
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
- "Dostawa 10 samochodów osobowych, przeznaczonych do egzaminowania na kat. B w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Ciechanowie"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gąski gmina Ciechanów"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.