eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleUtrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników na lata 2016 - 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-23

Kędzierzyn-Koźle: Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników na lata 2016 - 2018
Numer ogłoszenia: 40062 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6323 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników na lata 2016 - 2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem czystości na 235 niezagospodarowanych działkach gminnych, zlokalizowanych na różnych osiedlach miasta Kędzierzyna-Koźla o łącznej powierzchni 5544 arów oraz utrzymaniem czystości na chodnikach przylegających do działek o powierzchni 58,67 arów, a także utrzymywanie 130 mb żywopłotów. Wykaz niezagospodarowanych działek gminnych oraz chodników określają załączniki do SIWZ, które podlegać będą comiesięcznej aktualizacji. W ramach niniejszego Zamówienia Wykonawca wykona: 1. prace porządkowe (m.in. zbieranie śmieci, liści, suchych gałęzi do 12 cm średnicy) oraz ich wywóz do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) - minimum 2 razy w miesiącu; 2. w okresie od 15 kwietnia do 30 października koszenie traw wyłącznie na działkach wskazanych przez Zamawiającego na obszarze 5544 arów, zebranie skoszonej trawy i jej wywóz do RIPOK; w zależności od warunków atmosferycznych ilość koszeń ustalana będzie z Zamawiającym, przy czym każda działka musi być wykoszona w ciągu roku minimum 1 raz; 3. strzyżeniu żywopłotów 2 razy w okresach: maj - czerwiec oraz sierpień - wrzesień oraz wywóz ściętych gałęzi do RIPOK; 4. zamiataniu i oczyszczaniu chodników przyległych do działek minimum 1 raz w miesiącu (przez cały rok), w okresie zimowym od 01 listopada do 31 marca - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości - minimum 4 razy w miesiącu lub wg potrzeb; 5. ustala się następujące zasady zimowego utrzymania chodników przyległych do działek: a) do godziny po ustąpieniu opadów śniegu przystąpić należy do odśnieżania i zwalczania śliskości chodników przyległych do terenów działek, b) niezwłocznie po zakończeniu zimy piasek należy uprzątnąć z utrzymywanych chodników, c) wymagania określone w pkt a) i b) nie obowiązują w godzinach nocnych tj. od 22:00 do 4:00 rano; 6. Niezwłocznie po zakończeniu zimy Wykonawca usunie piasek z chodników. 7. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia i urządzenia do wykonania usługi. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport i zdeponowanie odpadów w RIPOK.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Gliwice Sp z o.o., Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358527,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179822,92

  • Oferta z najniższą ceną: 179822,92 / Oferta z najwyższą ceną: 239385,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.