To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Żagań: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOZONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH ORAZ PARKINGÓW W ŻAGANIU
Numer ogłoszenia: 400698 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366088 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOZONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH ORAZ PARKINGÓW W ŻAGANIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje - Wykonanie wszystkich czynności związanych z utrzymaniem w okresie zimowym dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych oraz parkingów w Żaganiu. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i parkingów poprzez odśnieżanie, b) zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, c) wywożenie śniegu i lodu - w miarę zaistniałych potrzeb, d) stałe oczyszczenie ze śniegu i lodu wpustów ulicznych, e) uprzątniecie piasku i wszelkich innych zanieczyszczeń z jezdni, parkingów objętych akcją po zakończeniu okresu zimowego, nie później niż po 14 dniach od zakończenia akcji oraz na bieżąco -w przypadku występowania dłuższych okresów ocieplenia. 3.2.Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych oraz parkingów: a) ustala się jeden standard utrzymania dróg; b) w okresie objętym zimowym utrzymaniem dróg i parkingów wszystkie drogi i parkingi powinny być całodobowo przejezdne. Nawierzchnia powinna być odśnieżona, odlodzona na całej szerokości oraz posypana na całej szerokości, a dopuszczalny czas osiągnięcia tego standardu to 2 godziny od momentu ustania opadów śniegu lub od momentu stwierdzenia wystąpienia takich zjawisk jak : gołoledź, szron, śliskość pośniegowa czy lodowica; c) w przypadkach skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg i parkingów), kiedy osiągnięcie i utrzymanie na drogach i parkingach wymaganego standardu może być niewykonalne, Zamawiający dopuszcza odstępstwo od ustalonego standardu utrzymania dróg i parkingów; d) Zamawiający zabrania składowania śniegu na terenach zieleni miejskiej; e) sezon zimowy trwa od 15 października 2012 roku do 31 marca 2013 roku. Sezon zimowy może ulec zmianie, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, po uzgodnieniu z Zamawiającym; f) Zamawiający oczekuje aby Wykonawca utrzymywał całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację prac oraz za podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia. 3.3. Ustala się następujący tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg i parkingów: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadu śniegu i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości, b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania w następujących terminach: - w dni robocze - tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176857,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123876,00
Oferta z najniższą ceną: 123876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123876,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.