Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Krosno: Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Krośnie
Numer ogłoszenia: 400800 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Krośnie , ul. Składowa 5, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 43 73 505, faks 0-13 43 73 508.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Krośnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz sprzatanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Krośnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniaja warunki udziału w postępowaniu okreslone w art.22 ust.1 ustawy PZP, b) posiadaja niezbędna wiedzę i doświadczenie, Wykonawcy wykażą sie wymaganymi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 usługami odpowiadajacymi przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, że usługi zostały wykonane nalezycie (referencje) c) posiadaja koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Zamawiąjacy uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania polisy, a w przypadku btaku innego dokumentu potwierdzającego, żę Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakrsie prowadzonej działalności. e) przedłożą wykaz osób skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia - z wyszczególnieniem stosunku prawnego łączącego te osoby z Wykonawcą - informacją o posiadaniu licencji I stopnia przez osoby skierowane do ochrony osób i mienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiajacego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiazany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia ( wymogi art.44 ustawy PZP) a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b) oswiadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.( tj. Dz.U z 2007 r Nr 223 poz.1655 z późn. zm) Prawo zamówien publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej koncesji MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z art. 16 i17 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. z 2005 r Nr 145, poz 1221 ze zm.) e) wykaz wykonywanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 niniejszej SIWZ f) informację o osobach skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia ( sprzątanie) stanowiacy załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ g) informację o osobach z licencja I stopnia skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia ( ochrona osób i mienia) stanowiacym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ h) polisę lub innu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wazny na dzień składania ofert, i) aktualne zaświadczeniezaświadczenie Właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiace przed upływem terminy składania ofert. j) aktualna informację z Karjowego rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących władz osób prawnych będącychwykonawcami) 2. Dokumenty, o ktorych mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału nalezy przedstawić w formieoryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złozona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi watpliwosci co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.is.rzeszow.pl/krosno/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Krośnie ul. Składowa 5 pok. 312.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Krośnie, ui. Składowa 5 38-400 Krosno pok.310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.