eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinDostawa implantów ortopedycznych, materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań. Nr referencyjny3/PN/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Będzin: Dostawa implantów ortopedycznych, materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań. Nr referencyjny: 3/PN/2009
Numer ogłoszenia: 40081 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, faks (032) 2651430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych, materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań. Nr referencyjny: 3/PN/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań. Cały asortyment przedmiotu zamówienia został podzielony na VII pakietów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; - złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w części IX SIWZ. oraz spełniają wymóg, iż: - wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części VI SIWZ; - spełnią wszystkie wymagania określone w SIWZ Zamawiającego w zakresie użyczenia zestawu narzędzi (instrumentarium) do zakładania implantów. (Dotyczy Pakietu I, II, VI i VII); - spełnią wszystkie wymagania określone w SIWZ Zamawiającego w zakresie utworzenia banku depozytowego implantów. (Dotyczy Pakietu I, II, VI i VII); - zaoferują termin płatności za zrealizowane dostawy nie krótszy niż 30 dni; - zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatkowych; - zapewnią termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy; - zaoferują przedmiot zamówienia posiadający ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części IX SIWZ: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 3 do SIWZ; - wypełnione załączniki do SIWZ; - dokumenty / oświadczenia, o których mowa części IX SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - opisów oferowanego przedmiotu zamówienia w formie aktualnego katalogu producenta; - świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych, tj. deklaracja zgodności CE producenta lub wpis /potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZZOZ - Szpital, ul Szpitalna 40, 41-250 Czeladź. Cena 24,40 PLN - za zaliczeniem pocztowym lub zapłata gotówką w kasie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital,ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź - SEKRETARIAT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.50-2, 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa stawu biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.50-2, 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do zespolenia kości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości, gwożdzie, płytki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druty Kirschnera, drut do wiązania odłamów kostnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Kinchera.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw DHS do zespolenia szyjki kości udowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.