Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Świdwin: Wdrożenie programów rozwojowych w ramach projektu Równe szanse na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na terenie szkół dla których organem prowadzącym jest Miasto Świdwin.
Numer ogłoszenia: 400824 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652011 w. 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie programów rozwojowych w ramach projektu Równe szanse na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na terenie szkół dla których organem prowadzącym jest Miasto Świdwin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie programów rozwojowych w ramach projektu Równe szanse na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na terenie szkół dla których organem prowadzącym jest Miasto Świdwin: - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Orła Białego w Świdwinie - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ppor. Emilii Gierczak w Świdwinie - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Lotników Polskich w Świdwinie - Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Osadników Wojskowych w Świdwinie obejmujących: a) realizację zajęć edukacyjnych (zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozszerzonych) b) realizację zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wdrożenie programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Świdwinie a) realizacja zajęć edukacyjnych zajęcia przyrodnicze - w formie grupy turystycznej 1 gr. x 60 h zajęcia przyrodnicze - wyrównawcze 1 gr. x 60 h zajęcia przyrodnicze - w formie koła zainteresowań 1 gr. x 60 h zajęcia matematyczne - wyrównawcze 1 gr. x 60 h zajęcia z zakresu czytania, pisania, rozumowania - wyrównawcze 2 gr. x 60 h zajęcia z zakresu czytania, pisania, rozumowania - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 60 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia w formie koła historycznego 1 gr. x 60 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia bilioteczne 4 gr. x 30 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia w formie koła literacko-dziennikarskiego 1 gr. x 60 h zajęcia z j. angielskiego - wyrównawcze 1 gr. x 60 h zajęcia z j. angielskiego - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 60 h zajęcia plastyczne - w formie koła zainteresowań 1 x 60 h zajęcia dla dzieci z trudnościami w nauce (zespół FAZ, ADHD) - terapeutyczne 1 x 60 h zajęcia na basenie korygujące wady postawy 2 gr. x 60 h b) realizacja zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego warsztaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery 15 gr. x 2 h 2. Wdrożenie programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 2 w Świdwinie a) realizacja zajęć edukacyjnych zajęcia przyrodnicze - rozszerzone w formie kół zainteresowań 3 gr. x 30 h zajęcia przyrodnicze - wyrównawcze 3 gr. x 30 h matematyka z komputerem - rozszerzone 1 x 30 h zajęcia matematyczne - rozszerzone 1 gr. x 30 h zajęcia matematyczne - wyrównawcze 1 gr. 30 h zajęcia z zakresu czytania, pisania, rozumowania - wyrównawcze 3 gr. x 30 h zajęcia z zakresu czytania, pisania, rozumowania - w formie koła zainteresowań 3 gr. x 30 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia biblioteczne 5 gr. x 30 h zajęcia z j. angielskiego - wyrównawcze 2 gr. x 30 h zajęcia z j. niemieckiego - w formie koła zainteresowań 1 gr. x 30 h zajęcia z historii - w formie koła zainteresowań 1 gr. x 30 h b) realizacja zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego warsztaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery 11 gr. x 2 h 3. Wdrożenie programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Świdwinie a) realizacja zajęć edukacyjnych zajęcia matematyczne - wyrównawcze 1 gr. x 30 h zajęcia matematyczne - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 30 h zajęcia przyrodnicze - w formie kół zainteresowań 1 gr. x 60 h zajęcia z j. polskiego - wyrównawcze 2 gr. x 30 h zajęcia z j. polskiego - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 30 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia w formie koła informatycznego 1 gr. x 60 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia w formie koła historycznego 1 gr. x 60 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - zajęcia bilioteczne 1 gr. x 30 h zajęcia z j. angielskiego - w formie koła zainteresowań 1 gr. x 60 h zajęcia z muzyki - w formie koła zainteresowań 1 gr. x 30 h zajęcia z wychowania fizycznego - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 30 h b) realizacja zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego warsztaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery 6 gr. x 2 h 4. Wdrożenie programu rozwojowego w Gimnazjum nr 1 w Świdwinie a) realizacja zajęć edukacyjnych zajęcia z matematyki - wyrównawcze 7 gr. x 60 h zajęcia z matematyki - w formie koła zainteresowań 5 gr.x 60 h zajęcia z geografii - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 90 h zajęcia z biologi - w formie koła zainteresowań 3 gr. x 90 h zajęcia z fizyki - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 60 h zajęcia z j. angielskiego - w formie koła zainteresowań 3 gr. x 60 h zajęcia z j. niemieckiego - w formie koła zainteresowań 3 gr. x 60 h zajęcia z j.polskiego - wyrównawcze 3 gr. x 60 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - w formie koła polonistycznego 3 gr. x60 h korzystanie z informacji i wykorzystanie wiedzy w praktyce - w formie koła historycznego 4 gr. x 60 h zajęcia artystyczne - w formie koła zainteresowań 2 gr. x 90 h zajęcia socjoterapeutyczne 1 gr. x 60 h gimnastyka korekcyjna 7 gr. x 60 h b) realizacja zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego warsztaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery 14 gr. x 3 h Zajęcia edukacyjne będą realizowane w formie zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2013-2014 , na terenie szkół, zgodnie z harmonogramem zajęć przedstawionym przez zamawiającego. We wszystkich zajęciach będą wykorzystywane aktywizujące metody i techniki pracy z uczniem. Uczeń będzie brał udział w zajęciach wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb edukacyjno-rozwojowych. W grupach, w których będą osoby niepełnosprawne metody nauczania i środki dydaktyczne będą przystosowane do ich indywidualnych potrzeb. Realizowane zajęcia będą poruszały kwestie równości szans kobiet i mężczyzn, będą miały na celu niwelowanie barier równości płci, poprzez kształtowanie partnerskich relacji między płciami, opierających się na zasadzie wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Czas trwania poszczególnych zajęć oraz liczba uczniów w grupie będą wynikały z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2013r. poz. 532). Wykonawca będzie miał obowiązek: - przygotowania programu zajęć i przeprowadzenia zajęć zgodnie z programem nauczania - realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego - posiadania kwalifikacji do prowadzenia zajęć zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2012 r. poz. 426) - prowadzenia dzienników zajęć - prowadzenia imiennych list obecności - przeprowadzenie indywidualnych pisemnych ocen uczestników - pisemnego informowania Zamawiającego o przerwaniu lub zakończeniu zajęć przez uczestnika; - oznaczenia dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. 2. Warsztaty doradztwa edukacyjno-zawodowego będą prowadzone w okresie 02-06.2014r. w ramach Szkolnych Ośrodków Kariery na terenie szkół, zgodnie z harmonogramem zajęć przedstawionym przez zamawiającego. W warsztatach wezmą udział wszyscy uczniowie szkół 840 osób podzielonych na grupy. Zajęcia mają na celu przedstawienie uczestnikom możliwych kierunków dalszego kształcenia oraz ułatwienie świadomego wyboru ścieżki edukacyjnej w kontekście uwarunkowań lokalnego rynku pracy. Wykonawca będzie miał obowiązek: - przygotowania programu warsztatów i przeprowadzenia zajęć zgodnie programem - realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego - zapewnienia kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia doradztwa edukacyjno-zawodowego - prowadzenia dzienników zajęć - prowadzenia imiennych list obecności - pisemnego informowania Zamawiającego o przerwaniu lub zakończeniu zajęć przez uczestnika; - oznaczenia dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby dzieci mogły przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów, będą realizowane zadanie wykraczające poza program nauczania. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 151.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki:- wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, - kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole podstawowej lub wyższej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidwin.biuletyn.net; www.swidwin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, pokój 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, pokój 28 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- ZP/18/2025 Usługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na rok 2025 II
- Wymiana, naprawa powłoki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom doraźnym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25
- ZP/15/2025 - Dostawa konserw mięsnych
- Budowa drogi gminnej ul. Dobra Rycerskie w Świdwinie.
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu "Pilot wycieczek" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 2 części
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Kurs Adobe InDesign" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programu Inventor w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.