To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Łukta: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy
Numer ogłoszenia: 400826 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190069 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy w miejscowości Ględy. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Specyfikacji technicznych: Część II - Meble gospodarcze, Część IV - Sprzęt AGD, Część V - Sprzęt RTV, Część VI - Zastawa kuchenna. 2. Na przedmiot zamówienia dla Części II - Meble gospodarcze składa się następujący asortyment: 1. Szafa - 1 sztuka 2. Regał - 1 sztuka 3. Wieszak - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/II do SIWZ - Meble gospodarcze. 3. Na przedmiot zamówienia dla Części IV - Sprzęt AGD składa się następujący asortyment: 1. Kuchenka gazowo-elektryczna - 1 sztuka 2. Lodówka - 1 sztuka 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 4. Ekspres do kawy - 1 sztuka 5. Robot kuchenny - 1 sztuka 6. Krajalnica - 1 sztuka 7. Zmywarka - 1 sztuka 8. Czajnik bezprzewodowy - 3 sztuki. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/IV do SIWZ - Sprzęt AGD. 4. Na przedmiot zamówienia dla Części V - Sprzęt RTV składa się następujący asortyment: 1. Telewizor - 1 sztuka 2. Zestaw kina domowego - 1 sztuka 3. Wieża HiFi - 1 sztuka 4. Aparat cyfrowy - 1 sztuka 5. Projektor - 1 sztuka 6. Ekran na trójnogu - 1 sztuka Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/V do SIWZ - Sprzęt RTV. 5. Na przedmiot zamówienia dla Części VI - Zastawa kuchenna składa się następujący asortyment: 1. Termosy - 6 sztuki 2. Filiżanki - 24 sztuk 3. Łyżeczki do kawy - 24 sztuk 4. Cukiernice - 4 sztuki 5. Patery na ciasto i owoce - 4 sztuki 6. Szklanki do sków - 24 sztuk 7. Dzbanki do soków - 6 sztuki 8. Garnki 5l - 6 sztuk 9. Garnki 3l - 6 sztuk 10. Talerze płaskie - 24 sztuki 11. Talerze głębokie - 24 sztuki 12. Talerzyki deserowe - 24 sztuki 13. Noże - 24 sztuki 14. Łyżki - 24 sztuki 15. Widelce - 24 sztuki 16. Noże kuchenne - 12 sztuk 17. Szklanki do herbaty - 24 sztuk Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/VI do SIWZ - Zastawa kuchenna. 6. Części zamówienia: Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na części, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 7)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.33.34.00 - Odtwarzacze wideo 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007 - 2013: Działanie: 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Meble gospodarcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1399,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1722,00
Oferta z najniższą ceną: 1722,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4428,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7999,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7047,90
Oferta z najniższą ceną: 7047,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17958,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzęt RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7589,10
Oferta z najniższą ceną: 7589,10 / Oferta z najwyższą ceną: 15375,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zastawa kuchenna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3374,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3104,52
Oferta z najniższą ceną: 3104,52 / Oferta z najwyższą ceną: 9126,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.