Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Turawa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli oraz zasilania oświetlenia ulicznego w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 400860 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli oraz zasilania oświetlenia ulicznego w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 95 obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli oraz zasilania oświetlenia ulicznego w 2015 roku dla: 1) 28 obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa, 2) 13 obiektów Szkół i Przedszkoli, 3) 54 punktów zasilania oświetlenia ulicznego i oświetlenia terenu. 1. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Gminy Turawa w województwie opolskim, dla których Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do następujących obiektów: A. 42 punktów poboru energii - zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (budynków szkól i przedszkoli , remizy strażackie, obiekty sportowe itd.) rozliczanych w grupie taryfowej C11; B. 1 punktu poboru energii - zasilania obiektu oświetlenie rozliczanego w grupie taryfowej C12A; C. 49 punktów zasilania oświetlenia ulicznego rozliczanych w grupie taryfowej C12B; D. 3 punktów odbioru energii - obiektów rozlicznych w grupie taryfowej G11; Dane dot. lokalizacji, nr ewidencyjnych, poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Wszystkie obiekty objęte postępowaniem przetargowym posiadają rozdzielone umowy i są objęte terminową umową sprzedaży energii elektrycznej, która obowiązuje do dnia 31.01.2015 r. 2. Wielkość i zakres zamówienia Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w 2014 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie 1 roku wynosi 1009,029 MWh, w tym energia rozliczana: 1) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 291,791 MWh, 2) w grupie taryfowej C12B to 706,941 MWh, w tym dzień- 208,715 MWh, noc - 498,226 MWh (oświetlenie uliczne), 3) w grupie taryfowej C12A to 9,369 MWh, w tym w szczycie 0,612 MWh i poza szczytem 8,757 MWh, 4) w grupie taryfowej G11 0,928/ MWh. Szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej w okresie zamówienia tj. od 01.02.2015 do 31.12.2015 r. wynosi 924,943 MWh. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją zużycia energii elektrycznej w podziale na grupy taryfowe znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 3. Informacja dot. oświetlenia ulicznego Zamawiający informuje, że w pierwszym półroczu 2015 r. realizowane będą prace związane z modernizacją oświetlenia ulicznego polegające na zamontowaniu w miejscu istniejących latarni nowych opraw z energooszczędnymi źródłami światła typu LED. W związku z powyższym wielkość poboru energii elektrycznej w grupie taryfowej C12b może ulec obniżeniu. 4. Dodatkowe wymagania zamawiającego Faktury za sprzedaż energii elektrycznej powinny być wystawiane w cyklach comiesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca i dostarczone do siedziby Zamawiającego. Termin płatności faktur ma wynosić 30 dni od daty dostarczenia zamawiającemu. Ceny energii elektrycznej oferowane w przetargu powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej wyprodukowanej w odnawialnych źródłach energii oraz wysokosprawnej kogeneracji obowiązujących na dzień ogłoszenia przetargu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca powinien wykazać, że posiada koncesję na sprzedaż energii elektrycznej. 2) Wykonawca powinien wykazać, że zawarł umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Turawa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę: a) koncesji na sprzedaż energii elektrycznej; b) oświadczenia o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Turawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa żadnych szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); 2) oświadczenie o posiadaniu zawartej Generalnej Umowie Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Turawa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy z wybranym w drodze przetargu sprzedawcą. Warunki w/w zmian: 1) Ceny określone w Formularzu ofertowym ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub podatku akcyzowego; 2) Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu; 3) Strony dopuszczają wciągnięcie do umowy dodatkowych obiektów w formie aneksu do niniejszej umowy na warunkach cenowych zgodnych z umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
Pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TURAWA
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2025 roku.
- "Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2025"
- Dostarczanie energii cieplnej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2025 - 31.12.2025
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY DZWOLA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.