eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I ALEJEK ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Żagań: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I ALEJEK ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU
Numer ogłoszenia: 400908 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366460 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I ALEJEK ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników i alejek zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu na okres od 15 października 2012 r. do 31 marca 2013r. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) w okresie opadów śniegu gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, chodników i alejek b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na chodnikach i alejkach c) utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na alejkach i chodnikach oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez odśnieżanie; d) wywożenie śniegu i lodu - w miarę zaistniałych potrzeb, e) oczyszczenie z piasku i wszelkich innych nieczystości chodników i alejek objętych zimowym utrzymaniem, w czasie występowania dogodnych warunków atmosferycznych (temperatura powyżej 5°C, brak odpadów atmosferycznych). 3.2. Zasady zimowego utrzymania alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej: a) ustala się jeden standard utrzymania alejek i chodników : całodobowe odśnieżanie chodników i alejek na całej szerokości, oraz w rejonie przejść dla pieszych całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości chodników i alejek oraz w rejonie przejść dla pieszych np. poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości chodników i alejek oraz w rejonie przejść dla pieszych b) odstąpienie od standardu utrzymania chodników i alejek i może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania alejek i chodników). c) Zamawiający oczekuje aby Wykonawca utrzymywał całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację prac oraz za podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia. 3.3. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, o których mowa w punkcie 3.2 litera b, e) Wykonawca jest zobowiązany dysponować czynnym całodobowo numerem telefonu do kontaktów w sprawie prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników. Nr telefonu należy podać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 3.4.Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejkach i chodnikach, b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania alejek i chodników w następujących terminach : w dni robocze: tego samego dnia, w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji. 3.5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- tj. Ustawa z dnia 01 lipca 2011 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP. 3.6. Materiały użyte do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 3.7.Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania alejek i chodników mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach. 3.8. Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia powinny: a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. , 68-100 Żagań ul. Nowogródzka, 68-100 Żagań ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147938,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72576,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.