To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Bydgoszcz: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 401034 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340004 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3415261, faks 052 3415781.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy: 1) Komputer AIO - 70 sztuk 2) Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 2 sztuki 3) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 sztuki 4) Skaner sieciowy - 1 sztuka 5) UPS - 2 sztuki 6) Pamięć RAM do serwerów - 60 sztuk 7) Dyski HDD do serwerów - 30 sztuk 8) Licencja MS Windows 7/8 - 90 sztuk 9) Drukarka igłowa z szerokim wałkiem o dużej wytrzymałości drukowania - 2 sztuki 10) Drukarka igłowa z szerokim wałkiem, podwójną głowicą o bardzo dużej szybkości drukowania - 1 sztuka 11) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A4 mono - 5 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu - specyfikacja techniczna zamówienia wraz z wymaganiami minimalnymi zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy odpowiednio na adres: a) Oddział Regionalny KRUS w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, b) Placówka Terenowa KRUS w Grudziądzu, ul. Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, c) Placówka Terenowa KRUS we Włocławku, ul. Barska 6, 87-806 Włocławek. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez wykonawcę produktów równoważnych, które odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane w SIWZ nazwy własne, typy, modele, symbole itp. mają jedynie charakter wzorcowy. Wszędzie tam gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. 5. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 P.z.p., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Każdy Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie co najmniej takim jak wzorcowe. 7. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo-programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisywanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. Cena jednostkowa poszczególnych komputerów, pamięci, dysków, drukarek igłowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji (I, IV i V część zamówienia) nie może przekraczać kwoty 3500,00 zł brutto ze względu na fakt finansowania zamówienia ze środków na wydatki bieżące w rozumieniu ustawy budżetowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres i na warunkach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy - Rozdział III SIWZ. 10. Dostawa wraz z rozładunkiem zamówionego sprzętu komputerowego odbędzie się do wskazanej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, ze sterownikami, oprogramowaniem z licencjami oraz kartami gwarancji. 2) Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnioną specyfikacje techniczną sprzętu komputerowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. 3) Sprzęt musi spełniać wymagania normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych. 4) Zamawiający nie dopuszcza nie dostarczenia jakiejkolwiek pozycji w danej części zamówienia. 5) W przypadku stwierdzenia wad lub nieodpowiedniej jakości dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na produkty nowe wolne od wad, w terminie 3 dni od daty zgłoszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wraz z dostawą: komputery AIO (70 szt.), pamięć RAM do serwerów (60 szt.), dyski HDD do serwerów (30 szt.),
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TA-POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
TA-POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- TA-Poland Sp. z o.o., ul. Połczyńska 31a, 01-377 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225311,40
Oferta z najniższą ceną: 225311,40 / Oferta z najwyższą ceną: 267586,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą: urządzenia wielofunkcyjne A3 (2 szt.), urządzenia wielofunkcyjne A4 (2 szt.), skanery sieciowe (1 szt.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRINT-NET-SERWIS Piotr Nowak, ul. Bartnicza 51, 86-065 Łochowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42224,00
Oferta z najniższą ceną: 42224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88744,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup wraz z dostawą: UPS-y (2 szt.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRINT-NET-SERWIS Piotr Nowak, ul. Bartnicza 51, 86-065 Łochowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25472,00
Oferta z najniższą ceną: 25472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41805,24
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup wraz z dostawą: drukarki igłowe z szerokim wałkiem o dużej wytrzymałości drukowania (2 szt.), drukarki igłowe z szerokim wałkiem, podwójną głowicą o bardzo dużej szybkości drukowania (1 szt.), sieciowe urządzenia wielofunkcyjne mono A4 (5 szt.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRINT-NET-SERWIS Piotr Nowak, ul. Bartnicza 51, 86-065 Łochowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20321,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24644,00
Oferta z najniższą ceną: 24644,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50799,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup wraz z dostawą: Licencje MS Windows 7/8 (90 szt.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Complus Ewa Grzelczyk, Lisiec Mały 30b, 62-571 Stare Miasto, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45940,50
Oferta z najniższą ceną: 45940,50 / Oferta z najwyższą ceną: 54575,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.