To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Pobiedziska: Zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 401054 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354432 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2012/2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2012/2013. 2. Zamówienie ma być wykonane zgodnie ze specyfikacją zimowego utrzymania dróg gminnych oraz Planem zimowego utrzymania dróg na sezon 2012/2013, które stanowią załącznik do SIWZ. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części 4. Drogi gminne w akcji zimowego utrzymania dróg należy utrzymać zgodnie ze standardem III B 5. Na drogach utrzymywanych w standardzie III B jezdnia posypywana będzie na: - skrzyżowaniach z drogami, - skrzyżowaniach z koleją, - odcinkach o pochyleniu powyżej 4%, - na przystankach autobusowych, innych miejscach wskazanych przez pracowników Urzędu Gminy w Pobiedziskach. 6. Odśnieżanie zleconych powierzchni należy wykonać na całej szerokości i długości z jednoczesnym odrzucaniem go poza krawędź oczyszczonego pasa, zapobiegając przy tym tworzeniu się zwałów śniegu na krawędzi, skrzyżowaniach i przejść dla pieszych. 7. Sposób odśnieżania opisany w punkcie 6. nie stosuje się do ulic, do których bezpośrednio przylega chodnik - w tym przypadku należy rozgarniać śnieg tuż przy krawędzi jezdni w taki sposób, aby zwały śniegu nie utrudniały swobodnego poruszania się pieszych po chodniku. 8. Przystąpienie do pracy zadysponowanego sprzętu lub osób ma nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze lub wystąpienia gołoledzi uniemożliwiającej swobodne poruszanie się po drogach. Pojazdy używane do prac przy usuwaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą o ruchu drogowym. 9. Odśnieżanie pasa drogowego przy zatokach przystankowych należy prowadzić tak , aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu. 10. W przypadku awarii pojazdu (sprzętu) Wykonawca zapewnia pojazd (sprzęt) zastępczy w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu pojawienia się awarii sprzętu o porównywalnych parametrach technicznych zaakceptowany przez Zamawiającego oraz pokryć koszty jego podstawienia. 11. Wykonawca musi dysponować dostateczną, do bieżącego wykonania zabiegów, liczbą sprzętu specjalistycznego, tj, np. pługi, pługopiaskarki, rozsypywarki, równiarki, ładowarki oraz sprzęt ciężki do likwidacji zatorów śnieżnych. 12. Pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca, uczestniczące w posypywaniu i odśnieżaniu muszą być sprawne technicznie. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią ilość soli, piasku, która wystarczy na prowadzenie Akcji Zima w ciągu całego sezonu zimowego. Sól drogowa wykorzystywana do posypywania ulic winna spełniać wymogi normy PN-86/C-84081/02, piasek natomiast powinien spełniać normy PN-B-11113:1996. Używane materiały powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r.(Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960). 14. Cena ryczałtowa za jeden kilometr prowadzenia Akcji Zima powinna uwzględniać w szczególności: koszt odśnieżania lub posypywania całej szerokości jezdni przy pełnym wykorzystaniu posiadanych środków technicznych, koszt zakupu materiału, pracy sprzętu i ludzi. 15. W robocze dni tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku o godz. 9.00 rano Wykonawca będzie przesyłał za pomocą faksu, do siedziby Zamawiającego raport o stanie dróg informujący, jakie drogi i o której godzinie zostały odśnieżone w okresie od poprzedniego raportu oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni dróg wchodzących w zakres umowy, a także na których drogach pracuje sprzęt. Wzór raportu stanowi załącznik do umowy. 16. Każdorazowo po wykonaniu prac zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia od upoważnionych przedstawicieli Urzędu o wykonanych pracach. 17. Wykonawca poda Zamawiającemu czynny całą dobę nr telefonu kontaktowego, pod który upoważnieni przedstawicie Zamawiającego zgłaszać mogą roboty do wykonania. 18. Zamawiający w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za wykonany zakres pracy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie przewidziane w umowie. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania i zwalczania gołoledzi na ulicach nie ujętych w tabelach z wykazem dróg, a koniecznych do umożliwienia mieszkańcom dojazdów do posesji. Rozliczenie nastąpi zgodnie ze złożoną ofertą ze środków należących do Sołectw...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg w rejonie I według wykazu (pkt 1.) z załącznika nr 2 do Planu zimowego utrzymania dróg na sezon 2012/2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ RATAJCZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUKTRANS"
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ RATAJCZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUKTRANS"
- Firma Handlowo- Usługowa LUKTRANS, Konikowo 10-12, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215298,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169354,50
Oferta z najniższą ceną: 169354,50 / Oferta z najwyższą ceną: 219825,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg w rejonie II według wykazu (pkt 2.) z załącznika nr 2 do Planu zimowego utrzymania dróg na sezon 2012/2013.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W POBIEDZISKACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W POBIEDZISKACH
- Spółdzielnia Usług Rolniczych w Pobiedziskach, ul. Poznańska 54, 62-010 Pobiedziska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124509,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140376,00
Oferta z najniższą ceną: 140376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140376,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.