Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Częstochowa: Dostawa cyfrowego systemu skanująco - drukująco- kopiującego w kolorze
Numer ogłoszenia: 401076 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego systemu skanująco - drukująco- kopiującego w kolorze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie cyfrowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Funkcje podstawowe: -Drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentacji kolorowej i czarnobiałej. -Cały system musi stanowić jedno kompaktowe urządzenie z wbudowanym panelem operatorskim do obsługi funkcji drukowania, kopiowania i skanowania. Ze względu na ograniczone miejsce, gdzie będzie użytkowane urządzenie, zespół urządzeń nie może zajmować więcej miejsca niż największy moduł. Poszczególne moduły mogą być układane jeden na drugim, lecz muszą zawierać się w obrysie największego. -System musi być fabrycznie nowy - pod tym terminem zamawiający rozumie urządzenia fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego dostawą do zamawiającego. -System musi być wyposażony w stojak oraz tacę lub kosz odbioru oryginałów i wydruków. -System ma posiadać możliwość jednoczesnego drukowania i przetwarzania zadań kopiowania lub skanowania. -Wbudowany polskojęzyczny, kolorowy panel operatorski urządzenia oraz całe dostarczone oprogramowanie do komunikacji z urządzeniem powinien być w języku polskim. Wszelkie komunikaty urządzenia i oprogramowania (np. o błędach w urządzeniu czy systemie), wyświetlane informacje o stanie i ustawieniach całego systemu minimum w zakresie informacji o założonych nośnikach (rozmiar, rodzaj), obciążeniu modułu drukującego (zadania oczekujące na wydruk, nazwa użytkownika), stanie urządzenia (drukowanie, wolne) na stanowiskach użytkowników powinny być w języku polskim. W drodze wyjątku Zamawiający dopuszcza urządzenie komunikujące się z użytkownikiem w j. angielskim pod warunkiem, że wraz z urządzeniem zostanie dostarczone KOMPLETNE tłumaczenie wszystkich komend i komunikatów na j. polski. Tłumaczenie musi być dostarczone w postaci elektronicznej z możliwością wyszukiwania oraz papierowej w minimum dwóch egzemplarzach. -Urządzenie musi posiadać narzędzia do komunikacji sieciowej umożliwiające wyświetlania na stanowiskach komputerowych stanu zadania kopiowania i drukowania, oraz anulowania, wstrzymania lub wznowienia całego zadania oraz ponownego wykonania zadań przechowanych w folderze historii zadań -Urządzenie musi obsługiwać protokół TCP/IP -Urządzenie musi posiadać 2-rolkowy podajnik automatyczny materiału z automatycznym obcinaniem. System mocowania mediów z samoczynnym wyśrodkowaniem założonego medium, z ładowaniem mediów oraz zasobników z atramentem i głowic od przodu bez konieczności przemieszczania urządzenia. -Urządzenie musi posiadać możliwość zaprogramowania i zapamiętania pod zadaną nazwą min. 4 szablonów widocznych na panelu operatorskim urządzenia. Wybieranie z panela operatorskiego urządzenia odpowiedniego szablonu, musi powodować przyporządkowane ustawień w minimalnym zakresie dla: rodzaju kopiowanego/skanowanego oryginału, przeskalowania, destynacji, obrotów, trybu jakości, automatycznego czyszczenie tła z jednoczesnym rozpoznawaniem i wzmocnieniem słabo widocznej informacji (linii). Drukowanie -Technologia druku: atramentowa. -Rozdzielczość druku min. 600x600 dpi -Szerokość druku min. 910 mm -Rodzaje mediów: (papier powlekany, niepowlekany, kalka, folia, papier fotograficzny) -System ma być wyposażony w oprogramowanie do emisji wydruków oparte na technologii internetowej umożliwiające: uzyskanie zwrotnej informacji o statusie drukarki, kolejce zadań, definiowanie zestawów drukowania -Wbudowany w panel operatora port USB umożliwiający bezpośredni wydruk z pamięci USB prac formatu A1,A0, lub o szerokości 914mm. -Monitorowanie poziomu atramentów ze wskazaniem w procentach lub piktogramach, sygnalizacja wyczerpania się atramentów. -Wbudowany w urządzenie kontroler wewnętrzny o minimalnych parametrach: 1 GB pamięci operacyjnej, 160 GB dysk twardy. Kopiowanie -Bazowe funkcje kopiowania (wybór rolki, zmiana skali, zmiana ekspozycji, szablony kopiowania, przesunięcie, wyrównanie, odbicie lustrzane, kopiowanie fragmentu oryginału, ilość kopii) muszą być wybierane z wbudowanego panelu operatorskiego. -Skalowanie przy kopiowaniu: do formatu standardowego oraz skalowanie w zakresie 10%-1000% dokumentacji o szerokości max. 914mm. -Automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału i automatyczny wybór rolki z założonym podłożem o minimalnej szerokości pozwalającej na uzyskanie całego obrazu. Skanowanie -Typ skanera: Contact Image Sensor (CIS) -Rozdzielczość fizyczna skanera 600 x 600 dpi -Szerokość skanowanego obrazu min 910 mm -Skanowanie do dowolnej, zdefiniowanej przez użytkowania lokalizacji w sieci -Skanowanie do pamięci USB na wbudowany w panel operatora port USB -Formaty danych: TIFF, PDF, JPEG, wielostronicowe pliki TIFF& PDF -Możliwość definiowania szablonów skanowania wybieranych z panelu operatorskiego -Automatyczne rozpoznawania szerokości oryginału podczas skanowania. -Wydajność systemu: - czarno-biały rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 45 sekund - kolorowy rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 65 sekund..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00 - Skanery 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonali minimum 3 dostawy o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
) Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu 2) Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy 3) Dokument potwierdzający wpłatę wadium 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa, pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Kontynuacja zagospodarowania terenu Promenady Olgi Aleksandry Sipowicz-Kory w Częstochowie
- zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Rozbudowa stanowiska laboratoryjnego do badania i analizy zjawisk kwantowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Utrzymanie i pielęgnacja drzewostanu na terenach zieleni miejskiej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych ( 2 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/14/2025 Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z akcesoriami na potrzeby Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej"
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Kolorowe drukarki atramentowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.