eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu w Glince - etap 2 wraz z realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji -zgodnie z zasadą zaprojektuj - wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Ujsoły: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu w Glince - etap 2 wraz z realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji -zgodnie z zasadą zaprojektuj - wybuduj.
Numer ogłoszenia: 401186 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380362 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 0-33 8647350, faks 0-33 8647354.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu w Glince - etap 2 wraz z realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji -zgodnie z zasadą zaprojektuj - wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia szczegółowe wymagania dot. nadzoru inwestorskiego których wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie przestrzegać: a) na etapie postępowania przetargowego: - uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego dot. wyłonienia wykonawcy na zadanie pn.Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania Zagospodarowanie terenu kamieniołomu wraz z realizacją robót budowlanych. Zapis ten znajduje zastosowanie w sytuacji gdy umowa o pełnienie nadzoru zostanie podpisana przed terminem umowy z Wykonawcą zadania. b) na etapie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do : - pełnienia obowiązków i funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - analizy i ewentualnej korekty harmonogramu wykonania zadania sporządzonego przez wykonawcę robót i projektanta zadania - analizy dokumentacji technicznej, nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektowania, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym i załącznikami do niego, oraz inną dokumentacja mogącą pojawić się w trakcie wykonywania prac, - skutecznego egzekwowania od projektanta uzupełnień, poprawek niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej zadania, - organizacji spotkań w siedzibie Zamawiającego z udziałem projektanta, wykonawcy których celem będzie rozstrzyganie kwestii i analiza prac dot. projektu i wykonawstwa zadania. Spotkania powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 - raz w miesiącu i zakończone winne byc protokołem sporządzonym przez Inspektora Nadzoru. - uczestnictwa we wszystkich czynnościach do których zobowiązany jest inwestor w tym do uczestnictwa w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez Zamawiającego lub wykonawcę zadania. - protokolarnego przekazania wykonawcy zadania terenu budowy, - sporządzenia w dwóch egzemplarzach stosownej dokumentacji fotograficznej terenu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych i przekazanie jednego Zamawiającemu - sporządzania na bieżąco dokumentacji fotograficznej zadania mając na uwadze w szczególności prace ulegające zakryciu, nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie. - egzekwowania od wykonawcy zadania zapisów wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych pojawiających się w trakcie realizacji zadania, - reprezentowania inwestora na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami. - weryfikacji dokumentów dostarczonych przez wykonawcę zadania związanych z odbiorami częściowymi robót budowlanych, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym zadania, w tym m.in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp. - sprawdzania na bieżąco obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów , oraz kontroli materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem. - sprawdzania pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontroli ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym, oraz kontroli prawidłowości zafakturowanych robót. - sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - dokonywania odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji, oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania, - dokonywania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę stosownym wpisem w dzienniku budowy konieczności takiego odbioru. - udziału w pracach komisji powołanej przez Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, sprawdzenia pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych, w tym również analizy i ewentualnej korekty cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, - potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; - potwierdzania na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; - współdziałania w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; - uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; - kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż - sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) - Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ - zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy - żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, - dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, - zajmowanie stanowiska po konsultacjach z Zamawiającym co do sposobu zagospodarowania materiałów pochodzących z terenu budowy nieprzewidzianych do dalszego wykorzystania (kamień, ziemia, rumosz skalny) - zapewnienia we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę - przekazywania Zamawiającemu przedstawionych przez wykonawcę zadania faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania. - wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa c) na etapie trwania okresu gwarancyjnego : - dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy - zbieranie zgłoszeń dot. wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, - zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalenie terminów ich usuwania. - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, - ocena wykonywanych robót w okresie gwarancyjnym, - potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, - wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VI - Zrównoważony rozwój miast, Działanie 6.2- Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.2 Rewitalizacja małe miasta..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOPROJEKT - PROJEKTOWANIE I NADZÓR BUDOWLANY Aleksander kaletka, Bystra 210, 34-382 Bystra, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173577,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173170,73

  • Oferta z najniższą ceną: 173170,73 / Oferta z najwyższą ceną: 173170,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.