eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWykonanie prac dotyczących remontu dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 1A w Świnoujściu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Świnoujście: Wykonanie prac dotyczących remontu dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 1A w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 401200 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347628 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dotyczących remontu dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 1A w Świnoujściu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 1A w Świnoujściu. 1. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, 2) wykonanie zabudowy trójkątów na froncie dachu z blachy trapezowej, 3) wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej, 4) wykonanie koryt odwadniających z papy termozgrzewalnej, 5) ułożenie koryt odwadniających na drewnianych belkach pokrytych płytą OSB wodoodporną, 6) montaż wpustów dachowych z grzałką do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej, 7) odnowienie okapów dachu tynkiem, 8) ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, 9) prace towarzyszące wynikające z technologii robót, 10) opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi służbami, w tym z Wydziałem Inżyniera Miasta, zajęcie pasa parkingu, chodnika itp., z uwzględnieniem opłat, 11) wywóz z placu budowy materiałów rozbiórkowych itp., z uwzględnieniem opłat za przyjęcie, składowanie i utylizację, 12) codzienne utrzymanie porządku na placu budowy itp. Wykonawca wykona remont dachu zgodnie ze dokumentem określającym zakres prac, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Wszystkie wskazane z nazwy wyroby użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. 2. Przedmiot zamówienia został opisany: 1) w dokumentacji wykonanej przez mgr inż. Adriana Jaroszek: a) określenie zakresu prac związanych z niezbędną naprawą - zał. nr 1 do SIWZ, b) przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ (przedmiar robót należy traktować pomocniczo do określenia zakresu prac i ich wyceny), c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dotyczących remontu zadaszenia - zał. nr 3 do SIWZ, 2) we wzorze umowy - zał. nr 9 do SIWZ, 3) rysunki dachu do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po telefonicznym uzgodnieniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany EFEKT Spółka Jawna J.D. Dziedziccy, Leśmiana 7, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242255,36

  • Oferta z najniższą ceną: 242255,36 / Oferta z najwyższą ceną: 337153,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.