eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaRemont drogi powiatowej nr 2220D Groble - do dr. kraj 94 na odcinkach od 1+480 do 1+600 oraz od 2+730 do 2+900 w m. Witków (część I); Remont drogi powiatowej nr 2202D Biskupice - Taczalin na odcinku od 2+480 do 2+780 w m. Legnickie Pole (część II); Remont drogi powiatowej nr 2179D Kunice - Jaśkowice na odcinkach od 4+600 do 4+900 oraz od 5+530 do 5+600 k. m. Kunice (część III) oraz Remont drogi powiatowej nr 2210D Miłkowice - Studnica na odcinku od 10+600 do 10+720 k. m. Studnica (część IV)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Legnica: Remont drogi powiatowej nr 2220D Groble - do dr. kraj 94 na odcinkach od 1+480 do 1+600 oraz od 2+730 do 2+900 w m. Witków (część I); Remont drogi powiatowej nr 2202D Biskupice - Taczalin na odcinku od 2+480 do 2+780 w m. Legnickie Pole (część II); Remont drogi powiatowej nr 2179D Kunice - Jaśkowice na odcinkach od 4+600 do 4+900 oraz od 5+530 do 5+600 k. m. Kunice (część III) oraz Remont drogi powiatowej nr 2210D Miłkowice - Studnica na odcinku od 10+600 do 10+720 k. m. Studnica (część IV)
Numer ogłoszenia: 401206 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Legnickiego , Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7243560, faks 076 7243406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2220D Groble - do dr. kraj 94 na odcinkach od 1+480 do 1+600 oraz od 2+730 do 2+900 w m. Witków (część I); Remont drogi powiatowej nr 2202D Biskupice - Taczalin na odcinku od 2+480 do 2+780 w m. Legnickie Pole (część II); Remont drogi powiatowej nr 2179D Kunice - Jaśkowice na odcinkach od 4+600 do 4+900 oraz od 5+530 do 5+600 k. m. Kunice (część III) oraz Remont drogi powiatowej nr 2210D Miłkowice - Studnica na odcinku od 10+600 do 10+720 k. m. Studnica (część IV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2220D Groble - do dr. kraj 94 na odcinkach od 1+480 do 1+600 oraz od 2+730 do 2+900 w m. Witków (część I),Remont drogi powiatowej nr 2202D Biskupice - Taczalin na odcinku od 2+480 do 2+780 w m. Legnickie Pole (część II), Remont drogi powiatowej nr 2179D Kunice - Jaśkowice na odcinkach od 4+600 do 4+900 oraz od 5+530 do 5+600 k. m. Kunice (część III) oraz Remont drogi powiatowej nr 2210D Miłkowice - Studnica na odcinku od 10+600 do 10+720 k. m. Studnica (część IV), uszkodzonych w wyniku gwałtownych powierzchniowych roztopów, przy głęboko zamarzniętym podłożu, które wystąpiły w marcu 2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia Wykonawcy (Wykonawcom) wybranemu (wybranym) w niniejszym przetargu zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia. Ma to być zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jak w zamówieniu podstawowym

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na pierwszą część zamówienia, 3 000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na drugą część zamówienia, 3 000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na trzecią część zamówienia, 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na czwartą część zamówienia 2)Wadium należy złożyć do dnia 31.10.2012 r. do godz. 11.00. 3)Wadium może być wniesione w: pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 81 1130 1033 0400 0000 0022 5025, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4)Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo sposobu spełniania tego warunku, należy jedynie złożyć oświadczenie (na załączniku 2 do formularza oferty)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat swojej działalności (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej jednego zamówienia polegającego na robotach drogowych z nawierzchnią bitumiczną wraz z odwodnieniem o wartości: minimum 110 tys. zł - w przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę na jedną z trzech pierwszych części zamówienia (I lub II, lub III), minimum 220 tys. zł - w przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę na dwie z trzech pierwszych części zamówienia, minimum 330 tys. zł - w przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę na trzy pierwsze części zamówienia, minimum 60 tys. zł - w przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę tylko na czwartą część zamówienia, minimum 390 tys. zł (lub 3 x 110 tys. zł + 1 x 60 tys. zł) - w przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę na cztery części zamówienia. Potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie: wykazu wykonanych w ciągu poprzednich 5 lat robót drogowych z nawierzchnią bitumiczną wraz z odwodnieniem, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 oraz odpowiednich dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencji)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo sposobu spełniania tego warunku, należy jedynie złożyć oświadczenie (na załączniku 2 do formularza oferty)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia jako kierownik budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej. Potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie: wykazu osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia wraz z oświadczeniem, że wymieniona osoba (osoby) odpowiedzialna za realizację zamówienia, szczególnie kierownik budowy/robót, posiada ważne uprawnienia budowlane o specjalności drogowej - na załączniku nr 5 Personel

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującym zakres niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000 zł. Potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującym zakres niniejszego zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu w kwocie minimum 200 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót) - za zgodą obu stron wyrażoną w formie aneksu do umowy. 2. Przewiduje się możliwość zmiany osób inspektora nadzoru i kierownika robót na osoby posiadające analogiczne uprawnienia, za zgodą obu stron wyrażoną w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl/index.php?idmp=38&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 2220D Groble - do dr. kraj 94 na odcinkach od 1+480 do 1+600 oraz od 2+730 do 2+900 w m. Witków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2220D Groble - do dr. kraj 94 na odcinkach od 1+480 do 1+600 oraz od 2+730 do 2+900 w m. Witków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 2202D Biskupice - Taczalin na odcinku od 2+480 do 2+780 w m. Legnickie Pole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2202D Biskupice - Taczalin na odcinku od 2+480 do 2+780 w m. Legnickie Pole.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 2179D Kunice - Jaśkowice na odcinkach od 4+600 do 4+900 oraz od 5+530 do 5+600 k. m. Kunice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2179D Kunice - Jaśkowice na odcinkach od 4+600 do 4+900 oraz od 5+530 do 5+600 k. m. Kunice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 2210D Miłkowice - Studnica na odcinku od 10+600 do 10+720 k. m. Studnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2210D Miłkowice - Studnica na odcinku od 10+600 do 10+720 k. m. Studnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.