eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawę odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz sprzętu laboratoryjnego wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Gdańsk: Sukcesywna dostawę odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz sprzętu laboratoryjnego wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki
Numer ogłoszenia: 401252 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 13 10, faks +48 58 347 28 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawę odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz sprzętu laboratoryjnego wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, odczynników chemicznych oraz sprzętu laboratoryjnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 103 d..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Inżynieria materiałowa - przyszłość gospodarki jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Poddziałanie 4.1.2, w ramach konkursu nr 1/POKL/4.1.2/2009.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podstawa statywu wym. 315x200 mm - szt. 5 2. Pręt do statywu 12/1000 mm - szt. 5 3. Łączniki krzyżowe do prętów o maksymalnej O 16 mm - szt. 20 4. Łapa do statywu, rozpiętość maks. 40 mm - szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cylinder miarowy wysoki, z polipropylenu, 100 ml z podziałką 1 ml - szt. 1 2. Cylinder miarowy niski, z PP, 100 ml z podziałką 5 ml -szt. 1 3. Kolba stożkowa ze szkła boro krzemianowego, ze szlifem 29/32 - szt. 2 4. Zlewka PMP (skala kolorowa), 500 ml - szt. 1 5. Zlewka PMP (skala kolorowa), 250 ml - szt. 1 6. Pipeta wielomiarowa, szklana, 5ml o działce maksymalnie 0,1 ml -szt.2 7. Pipeta wielomiarowa, szklana, 10ml o działce 0,1 ml -szt.2 8. Zlewka szklana niska, ze szkła boro krzemianowego ( DURAN), 250 ml -szt.2 9. Zlewka szklana niska DURAN, 400 ml - szt. 1 10.Zlewka szklana niska DURAN, 600 ml - szt. 1 11.Mieszadło cylindryczne O 6mm, Dł. 20mm - szt. 20 12.Szalka Petriego teflonowa lub pokryta teflonem, o średnicy 90 mm - szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy ceramiczne z tworzywa ceramicznego 99,5% Al203, bezporowatego 1. Płytka 30x50 - szt.100 2. Plytka 50x50 -szt.20 3. Plytka 30x30 - szt.10 4. Krążek fi 50x1,5 - szt.20 5. Tygiel 25 ml - szt.10 6. Tygiel 50ml - szt. 30 7. Tygiel 100ml -szt.30 8. Łódka 100x20x -szt.20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy ceramiczne z tlenku cyrkonu stabilizowanego tlenkiem itru 1. Płytki 30x50 lub prostokątne albo okrągłe płytkie tygle o powierzchni odpowiadającej co najmniej 30x30 - szt. 20 2. Tygle około 100 ml - szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pirometr do zdalnego pomiaru temperatury - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych wraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chlorek sodu, techniczny lub czysty - kg 50 2. Siarczan sodu, bezwodny techniczny - kg 50 3. Chlorek sodu, techniczny lub czysty - kg 50 4. Siarczan sodu, bezwodny techniczny -kg 50 5. Chlorek sodu, techniczny lub czysty - kg 50 6. Siarczan sodu, bezwodny techniczny -kg 50 7. Chlorek sodu, techniczny lub czysty - kg 50 8. Siarczan sodu, bezwodny techniczny -kg 50 9. Chlorek sodu, techniczny lub czysty -kg 50 10.Siarczan sodu, bezwodny techniczny -kg 50 11.Chlorek sodu, techniczny lub czysty -kg 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznychwraz z transportem dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na potrzeby projektu Inżynieria Materiałowa - przyszłość gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chlorek magnezu , 6-wodny, czysty - kg 5 2. Chlorek wapnia (do eksykatorów) - kg 2 3. Chlorek wapnia, bezwodny, czda - kg 2 4. Chlorek potasu, czda - kg 4 5. Wodorowęglan sodu, czda - kg 2 6. Chlorek strontu, 6-wodny, 99% -kg 1 7. Bromek potasowy, czda - g 300 8. Fluorek sodu -g 250 9. Tabletki Ringera - szt. 100 10.Tlenek tantalu co najmniej 99%g - 50 g 11.Ammonium niobate oxalate hydrate C4H4NNbO9xH2O czystość co najmniej 99% - g 250g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.