eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecremont przejścia podziemnego dla pieszych w ciągu ul. 3 Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Stefana Żeromskiego w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-07

POZYCJA 40128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: remont przejścia podziemnego dla pieszych w ciągu ul. 3 Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Stefana Żeromskiego w Sosnowcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: mgr inż. Wojciech Guzik, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, mgr inż. Wojciech Guzik, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój nr 210, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-05-08, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, mgr Monika Ziółkowska - Makarenko, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój nr 208, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-04-99, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski, mgr inż. Wojciech Guzik, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 32 296-05-08, fax +48 32 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:remont przejścia podziemnego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont przejścia podziemnego dla pieszych w ciągu ul. 3 Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Stefana Żeromskiego w Sosnowcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ul. 3 Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Stefana Żeromskiego w Sosnowcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje: - remont przejścia podziemnego dla pieszych w ciągu ul. 3 Maja w rejonie skrzyżowaniu z ul. Stefana Żeromskiego w Sosnowcu - wg dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót: A) roboty przygotowawcze a) rozbiórka okładziny kamiennej ścian: - oblicowanie schodów z płyt kamiennych i prefabrykowanych o gr. 4 cm 227,40 m2, - rozbiórka ścian z kamienia 435,40 m2, b) rozbiórka gzymsów i bocznych murków oporowych 21,50 m3, c) rozbiórka okładziny kamiennej schodów 227,40 m2, d) rozbiórka - skucie schodów 41,40 m3, e) rozbiórka posadzki z płyt lastrykowych 258,40 m2, f) skucie betonu posadzki 258,40 m2, g) rozbiórka nawierzchni asfaltobetonowej chodnika 113,03 m2, B) podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża 113,03 m2, C) nawierzchnie a) podbudowa z kruszyw łamanych 113,03 m2, b) nawierzchnia z kostki betonowej 87,94 m2, c) obrzeża betonowe o wym. 30 x 8 cm 39,97 m, D) fundamentowanie a) wykopy pod fundamenty 23,68 m3, b) zasypanie wykopów 23,68 m3, E) zbrojenie: a) schody, gzymsy, murki schodów: * przygotowanie zbrojenia - średnica prętów ze stali 18G2: - 8 mm 0,386 t, - 10 mm 4,445 t, - 12 mm 3,805 t, - 16 mm 0,328 t, * montaż zbrojenia - średnica prętów ze stali 18G2: - 8 mm 0,386 t, - 10-28 mm 8,578 t, b) posadzka: * przygotowanie zbrojenia - średnica prętów ze stali 18G2 10-14 mm 2,037 t, * montaż zbrojenia - średnica prętów ze stali 18G2 10-14 mm 2,067 t, F) betonowanie : a) gzymsy, ścianki schodów - deskowanie 133,50 m2, - betonowanie 25,90 m3, b) schody - deskowanie 75,20 m2, - betonowanie 41,40 m3, c) posadzka - betonowanie 20,67 m3, G) konstrukcje stalowe a) demontaż poręczy 5,559 t, b) demontaż pochwytów 69,03 m, c) montaż nakryw koryt odwadniających 184,00 m, d) malowanie poręczy stalowych 130,91 m2, e) malowanie nakryw - rusztów stalowych 55,20 m2, H) izolacje i nawierzchnie na obiektach a) izolacje przeciwwilgociowe - cienkie 47,40 m2, b) nawierzchnie na bazie żywicy epoksydowej i poliuretanu 446,90 m2, I) urządzenia dylatacyjne - dylatacja tunelu 50,00 m, J) elementy zabezpieczające a) poręcze 5,559 t, b) pochwyty 69,03 m, K) inne roboty mostowe a) likwidacja ubytków betonu 168,80 m2, b) zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - powierzchnie pionowe skośne 585,80 m2, - powierzchnie sufitowe 258,40 m2, L) roboty remontowe: a) obsadzanie kotew - o średnicy do 10 mm 2.121 szt. - o średnicy do 16 mm 843 szt. b) czyszczenie powierzchni poziomych 666,50 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca wraz z ofertą ma złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji do Prezydenta Miasta Sosnowca o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzonej zgodnie z wymogami art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 01.07.2001r. do 30.06.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 5 robót branży konstrukcyjno-budowlanej o łącznej wartości robót stanowiącej wartość przedmiotu zamówienia w tym zakresu prac związanych z wykonaniem robót żelbetowych minimum (11,03t zbrojenia, 87,97 m3 robót betonowych). Nie udokumentowany wykaz nie zostanie uznany za właściwy dokument a oferta zostanie z tego powodu odrzucona. 5. Informacja o zatrudnieniu - w tym celu należy przedłożyć zestawienie przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca w wykazie wskaże osoby do: - pełnienia funkcji kierownika budowy - (co najmniej 1 osoba) - osoba ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. Zmiana spośród pozostałych wskazanych osób kierownictwa budowy wymagać będzie złożenia pisemnego powiadomienia o planowanych zmianach - kierowania robotami budowlanymi w branżach: * (co najmniej 1 osoba) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmującej sieci wodociągowe i kanalizacyjne, * (co najmniej 1 osoba) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, * (co najmniej 1 osoba) konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej. Osoba (y) ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń wymaganej branży wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. - kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych. Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanych przez właściwą Komendę Policji. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Wymagane jest posiadanie: koparki 1-naczyniowej kołowej 0,60 m3, równiarki samojezdnej 74 KW, walca statycznego, żurawia samochodowego, ciągnika kołowego, samochodu dostawczego, przyczepy skrzyniowej, samochodu samowyładowczego, betoniarki wolnospadowej, samochodowej mieszarki transportowej do betonu, pompy do betonu, wibratora pogrążalnego, łaty wibracyjnej, piły do cięcia nawierzchni tarczą, giętarki mechanicznej, nożyc mechaniczno -elektrycznych, prościarki do prętów, piły tarczowej, spawarki elektrycznej, zestawu spawalniczego, piły do cięcia płytek, piaskarni do czyszczenia mechanicznego, sprężarki powietrza, samochodu skrzyniowego. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania sprzętem. 7. Dane finansowe. Należy złożyć: 7.1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-3 . 7.2. oryginał lub kserokopię informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą 6-cio cyfrową - licząc cyfry przed przecinkiem, 7.3. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi: 8.1. zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć wszystkich członków władz. 9. Oświadczenie o czasookresie udzielanej gwarancji dobrego wykonania robót wraz z dokumentem gwarancyjnym. Okres gwarancji nie może obejmować terminu krótszego niż w załączonym wzorze umowy. 10. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o roboty oraz wymagań i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. 11. Wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres realizowanych robót). 12. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 13. Oświadczenie o wniesieniu wadium w wysokości 6.047,43 zł. 14. Kosztorys ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.047,43 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy : 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania: a) wykonania co najmniej 5 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej 10 robotnikami w produkcji budowlano-montażowej oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branżach będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych. c) dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie w oparciu o zapisy zawarte w załącznikach oraz dokumentach. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia - według druku ZP-17- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87, poz. 606 z 2006r.). Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z powyższych warunków Zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji do Prezydenta Miasta Sosnowca o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzonej zgodnie z wymogami art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 01.07.2001r. do 30.06.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 5 robót branży konstrukcyjno-budowlanej o łącznej wartości robót stanowiącej wartość przedmiotu zamówienia w tym zakresu prac związanych z wykonaniem robót żelbetowych minimum (11,03t zbrojenia, 87,97 m3 robót betonowych). Nie udokumentowany wykaz nie zostanie uznany za właściwy dokument a oferta zostanie z tego powodu odrzucona. 5. Informacja o zatrudnieniu - w tym celu należy przedłożyć zestawienie przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca w wykazie wskaże osoby do: - pełnienia funkcji kierownika budowy - (co najmniej 1 osoba) - osoba ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. Zmiana spośród pozostałych wskazanych osób kierownictwa budowy wymagać będzie złożenia pisemnego powiadomienia o planowanych zmianach - kierowania robotami budowlanymi w branżach: *(co najmniej 1 osoba) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmującej sieci wodociągowe i kanalizacyjne, *(co najmniej 1 osoba) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, *(co najmniej 1 osoba) konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej. Osoba (y) ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń wymaganej branży wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. - kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych. Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanych przez właściwą Komendę Policji. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Wymagane jest posiadanie: koparki 1-naczyniowej kołowej 0,60 m3, równiarki samojezdnej 74 KW, walca statycznego, żurawia samochodowego, ciągnika kołowego, samochodu dostawczego, przyczepy skrzyniowej, samochodu samowyładowczego, betoniarki wolnospadowej, samochodowej mieszarki transportowej do betonu, pompy do betonu, wibratora pogrążalnego, łaty wibracyjnej, piły do cięcia nawierzchni tarczą, giętarki mechanicznej, nożyc mechaniczno -elektrycznych, prościarki do prętów, piły tarczowej, spawarki elektrycznej, zestawu spawalniczego, piły do cięcia płytek, piaskarni do czyszczenia mechanicznego, sprężarki powietrza, samochodu skrzyniowego. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania sprzętem. 7. Dane finansowe. Należy złożyć: 7.1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-3. 7.2. oryginał lub kserokopię informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stanowiącej załącznik do oferty. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą 6-cio cyfrową - licząc cyfry przed przecinkiem, 7.3. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - stanowiącą (y) załącznik do oferty. 8. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi: 8.1. zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć wszystkich członków władz. 9. Oświadczenie o czasookresie udzielanej gwarancji dobrego wykonania robót - wraz z dokumentem gwarancyjnym. Okres gwarancji nie może obejmować terminu krótszego niż w załączonym wzorze umowy. 10. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o roboty oraz wymagań i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. 11. Wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres realizowanych robót). 12. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Oświadczenie o wniesieniu wadium w wysokości 6.047,43 zł. 14. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 178 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 30.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20, I piętro, pok. 221, 41-200 Sosnowiec.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.