To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Szydłowiec: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 401310 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329242 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 48 6174713, faks 48 6174713.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację sześciu wyodrębnionych Zadań: Zadanie nr 1- Telepraca Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe TELEPRACA dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. Wymagania dotyczące szkolenia Telepraca: a)przeprowadzenie co najmniej 24 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych dla 33 osób b)organizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników z trenerami prowadzącymi zajęcia, c)przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego zawierającego zagadnienia z zakresu: przepisów prawnych regulujących telepracę, poznawania technik rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiedniej z nimi komunikacji, wykorzystania narzędzi informatycznych związanych z telepracą, (do oferty) d)zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, e)zapewnienie materiałów szkoleniowych, zapisanych w formie elektronicznej na netbooku/tablecie, indywidualnie dla każdego uczestnika, f) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, g) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, h) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, i) opłacenie kosztów przejazdu na zajęcia teoretyczne, j) ubezpieczenie uczestników szkolenia, k) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, l) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. m) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, n) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w razie potrzeby) o) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). p) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), q) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. r) współpraca z Koordynatorem Projektu. s) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, t) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca: a) przeprowadzi zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, b) zajęcia odbywać się będą w miejscowości Szydłowiec. Zadanie nr 2 - cukiernik Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Cukiernik dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a)przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych i praktycznych (lekcyjnych) zajęć dla 4 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, f) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, g) opłacenie kosztów przejazdu lub dowóz na zajęcia , h) ubezpieczenie uczestników szkolenia, i) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, j) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. k) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, l) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w miarę potrzeby), m) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). n) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), o) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. p) współpraca z Koordynatorem Projektu. q) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, r) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 3 - Kucharz Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kucharz dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. . a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych i praktycznych dla 4 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, f) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, g) opłacenie kosztów przejazdu lub zapewnienie dowozu na zajęcia , h) ubezpieczenie uczestników szkolenia, i) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, j) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. k) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, l) zapewnienie uczestnikom warunków zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w razie potrzeby) m) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). n) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), o) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. p) współpraca z Koordynatorem Projektu. q) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, r) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 4 -Kurs Komputerowy Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs Komputerowy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć dla 5 osób z zakresu średnio zaawansowanej obsługi komputera, pakiet MS Office , Excell, podstawy programów księgowych. b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowóz na zajęcia, i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 5 Kosmetyczka - wizaż i stylizacja Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kosmetyczka wizaż i stylizacja dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a) przeprowadzenie co najmniej 40 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych i praktycznych dla 2 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowozu na zajęcia, i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 6 Kurs prawa jazdy Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs prawa jazdy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy dla 2 osób. W cenie oferty należy ująć opłatę za badania kierowcy oraz egzamin państwowy. b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowozu na zajęcia , i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1- Telepraca Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe TELEPRACA dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Rozwój Aktywność Społeczność, ul. Kilińskiego 15/17, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49400,00
Oferta z najniższą ceną: 49400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Cukiernik dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Oś. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4568,00
Oferta z najniższą ceną: 4568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kucharz dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Oś. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4568,00
Oferta z najniższą ceną: 4568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs Komputerowy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Oś. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4973,00
Oferta z najniższą ceną: 4973,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7237,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kosmetyczka wizaż i stylizacja dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro-Activ, ul. Międzynarodowa 68, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1648,00
Oferta z najniższą ceną: 1648,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs prawa jazdy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kierowców Bogatek, ul. Traugutta 53/7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3560,00
Oferta z najniższą ceną: 3560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3624,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.