eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieUsługi w zakresie odpadów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Końskie: Usługi w zakresie odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 401358 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odpadów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie systematycznej usługi związanej z transportem oraz utylizacją odpadów medycznych, metodą spalania (metodą termiczną - D10 - termiczne przekształcanie odpadów w instalacjach lub urządzeniach zlokalizowanych na lądzie) wytworzonych przez ZOZ Końskie o kodach: 18 01 02; 18 01 03; 18 01 01; 18 01 04; 18 01 08; 18 01 09 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r w sprawie katalogu odpadów oraz Ustawą tekst jednolity Dz. U 2007 nr. 39 poz. 251 Ustawa o odpadach z póżn. zm, oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich ul. Gimnazjalna 41B wymaga, aby świadczenie usługi w zakresie: odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP tj oraz Ustawą tekst jednolity Dz. U 2007 nr. 39 poz. 251 Ustawa o odpadach z póżn. zm,. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych Dz. U. nr 8 poz. 104 z dn. 24 stycznia 2003 r. z póź. zm. ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz. U. z dnia 28 listopada 2002r z póź. zm. Rop. Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz. U. Nr. 249 poz. 1673. Zamawiający gromadzone odpady medyczne magazynuje w zlokalizowanym na terenie obiektu pomieszczeniu wyposażonym ilość instalację wentylacji ilość klimatyzacji. Maksymalna ilość gromadzonych w nim odpadów to ok. 3 000 kg. W związku z tym wymaga się aby odbiór zgromadzonych odpadów odbywał się dwa razy w tygodniu, nie doprowadzając do przepełnienia pomieszczenia, pomieszczenie to ma być opróżnione z całości zgromadzonych w dniu odbioru odpadów. W ZOZ Końskie obowiązuje procedura POH10 gospodarka odpadami, systemu ochrony środowiska ISO 14001 dotycząca segregacji, pakowania i gromadzenia odpadów medycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010r w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. Zamawiający segreguje wytwarzane odpady pakując je i zamykając szczelnie szarą folią samoprzylepną w 120L worki foliowe oznaczone odpowiednim kolorem worka i opisem miejsca wytworzenia oraz rodzajem odpadów zgodnie z obowiązującą Procedurą wewnętrzną. Zapewnienie właściwych rozmiarów, jakości oraz odpowiedniej ilości worków foliowych należy do Wykonawcy usługi sprzątania obiektów Szpitala w Końskich tj. Konsorcjum firm; IMPEL Clearing Sp. z o o. Hospital Serwis Partner Sp z o. o. 53-111 Wrocław ul. Ślężna 118. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje inny sposób pakowania odpadów medycznych niż worki foliowe których używa się w obiekcie Zamawiającego - to podczas odbioru zgromadzonych w pomieszczeniu odpadów (zapakowanych w oznakowane worki foliowe), Wykonawca zważy je w obecności pracownika Zamawiającego, a następnie przepakowuje je we własne opakowania i opisuje zgodnie z przepisami, na własny koszt i własnymi pracownikami. Orientacyjnie w ciągu miesiąca Zamawiający wytwarza średnio od ok. 8000 do 10 000 kg. odpadów medycznych. Środek transportu Wykonawcy powinien posiadać legalizowaną wagę dziesiętną na której w obecności pracownika ZOZ dokonuje się ważenia odpadów medycznych. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje wagą, to wtedy dokonuje ważenia pojazdu na wadze samochodowej przed i po załadunku na własny koszt, przedstawiając pracownikowi ZOZ (kwit z dokonania ważenia). Przekazanie odpadów odbywa się na podstawie Karty przekazania Odpadów zgodnie z Rozp. Ministra Środowiska z dn. 8 grudnia 2010r. (Dz. U. Nr 249 poz. 1673). Z chwilą przejęcia odpadów medycznych całkowitą odpowiedzialność wobec przepisów prawa za przejęte odpady, ponosi Wykonawca. Środki transportu i kierowcy Wykonawcy powinny posiadać ważne uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002r o przewozie drogowym materiałów niebezpiecznych (Dz. U. z dn. 28 listopada 2002r z późn. zmianami). Utylizacja (spalanie metodą termiczną D10) odpadów medycznych powinno odbywać się zgodnie z Ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 Prawo Ochrony Środowiska tekst jednolity Dz. U. Nr. 25 poz. 150. Wykonawca w razie awarii własnej lub dzierżawionej spalarni zobowiązany jest zabezpieczyć systematyczny odbiór odpadów medycznych od Zamawiającego po cenie netto za 1 kg wynikającej ze złożonej oferty. Orientacyjne ilości odpadów medycznych w Mg wg poszczególnych kodów: 18 01 01 - 0,050Mg; 18 01 02 - 0,980Mg; 18 01 03 - 140 000Mg, 18 01 04 - 0,150Mg, 18 01 08 - 0,040Mg, 18 01 09 - 0,030Mg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00 - 90.12.22.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie; a) Kserokopia pozwolenia na wytwarzanie odpadów wydane przez organ Wojewody w zakresie odpadów o kodach; 18 01 02; 18 01 03; 18 01 01; 18 01 04; 18 01 08; 18 01 09, zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie; a) Wykaz wykonanych z należytą starannością usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia - nie spełnia. b) Kserokopia posiadanych referencji w tym minimum jedna referencja z usługi utylizacji odpadów medycznych z potwierdzeniem należytego wykonania o wartości min. 80% składanej oferty. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie; a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada spalarnię odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr. 39 poz. 251 z póżn. zm. lub b) Oświadczenie innego podmiotu zobowiązujące do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego (spalarni) - Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia na potwierdzenie powyższego. W przypadku uzyskania zamówienia podczas podpisywania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument (umowę między stronami) w tym zakresie na pozostały czas trwania umowy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia. c) Kserokopia ważnego dokumentu dopuszczenia do przewozu towarów niebezpiecznych dla minimum jednego pojazdu o ładowności do 10 ton wg obowiązujących na terenie RP przepisów - dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczające jest złożenie wydanego przez stosowny organ; zaświadczenia nr ...na przewozy drogowe na potrzeby własne lub zaświadczenia nr .... o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu przeznaczonego do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych lub świadectwa dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia. d) Kserokopie dowodów rejestracyjnych środków transportu (pojazdów) przeznaczonych do realizacji zamówienia, które posiadają aktualne badania techniczne. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie; e) Kserokopia ważnych uprawnień ADR minimum dla jednego kierowcy wg obowiązujacych przepisów na terenie RP Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia. f) Kserokopia Świadectwa kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami (na podst. art. 49 ust 2 Ustawy o odpadach) wymaganych dla Kierownika Spalarni wg obowiązujących na terenie RP przepisów Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia. g) Kserokopia ważnego Świadectwa przeszkolenia doradcy do spraw bezpieczeństwa w zakresie transportu towarów niebezpiecznych - wystawionego przez odpowiedni organ Marszałka Województwa. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ, 2. Oświadczenie zał. nr 4 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, 2. Formularz Cenowy zał. nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiajacym. 4. Podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy zał. nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - zmianę osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy c) - zmianę rachunku bankowego i innych danych stron d) - zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B DSU i ZP - niski parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 11:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.