eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUSŁUGI DOZORU CAŁODOBOWEGO OBIEKTU PRZY UL. OGRODOWEJ 2A W WAŁBRZYCHU - SIEDZIBY OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I SPECJALISTYCZNEGO OŚRODKA WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Wałbrzych: USŁUGI DOZORU CAŁODOBOWEGO OBIEKTU PRZY UL. OGRODOWEJ 2A W WAŁBRZYCHU - SIEDZIBY OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I SPECJALISTYCZNEGO OŚRODKA WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE
Numer ogłoszenia: 401360 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałbrzychu , ul. Limanowskiego 9, 58-303 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6666300, faks 074 6666301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI DOZORU CAŁODOBOWEGO OBIEKTU PRZY UL. OGRODOWEJ 2A W WAŁBRZYCHU - SIEDZIBY OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I SPECJALISTYCZNEGO OŚRODKA WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dozorowania i ochrony obiektu , w tym: 1/ Prowadzenie ochrony obiektów z należytą starannością , sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń , plomb itp. 2/ Zgłaszanie Zamawiającemu usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektów i pomieszczeń. 3/ Informowanie o zauważonych awariach, pożarach, włamaniach czy innych nieprawidłowościach zwierzchnikom i kierownictwu Ośrodka oraz odpowiednim organom (Policji, Straży Pożarnej itp.). 4/ Ujawnianie faktów kradzieży i niszczenia mienia chronionego , zatrzymywanie sprawców, powiadamianie właściwych organów oraz Zamawiającego o stwierdzonych przestępstwach. 5/ Poniesienia kosztów zużycia mediów - energii elektrycznej, wody, telefonów. 6/ Całodobowy dozór i ochrona mienia obiektu wraz z pomieszczeniami: biurowymi, pomocniczymi, stołówką i pralnią, sanitariatami oraz urządzeniami technicznymi, a także wyposażenia pomieszczeń (meble, sprzęt komputerowy i inne). 7/ Dokonywanie w porze popołudniowej i nocnej obchodów pięter w celu sprawdzenia zabezpieczeń (zamknięcia pomieszczeń, okien, wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych). 8/ Dokonywanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu. 9/ Zamykanie budynku w godzinach od 2200 do 600 w dni robocze i cały czas w dni wolne od pracy. 10/ Zabezpieczanie drzwi i kluczy od wyjścia ewakuacyjnego. 11/ Wzywania do natychmiastowego opuszczenia budynku osób postronnych, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionym. 12/ Kierowanie w godzinach urzędowania interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych. 13/ Zwracanie uwagi oraz reagowanie na nieuprawnione osoby wchodzące na zaplecze budynku, 14/ Przyjmowanie kluczy od pracowników po godzinach pracy Ośrodka i wydawanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym oraz prowadzenie rejestru osób przebywających w obiekcie. 15/ Dbanie o czystość najbliższego otoczenia budynku (zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie śliskości) oraz potwierdzanie tych prac w prowadzonym dzienniku. 16/ Usuwanie śniegu z parkingu i terenu przed budynkiem w sytuacji intensywnych opadów. Uwaga: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga aby usługi objęte zamówieniem były wykonane siłami własnymi Wykonawcy, bez zatrudniania podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 PZP oraz spełniają następujące wymagania: 5) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na dozorowaniu lub ochronie obiektu użyteczności publicznej; 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej usług ochrony mienia i osób, o wartości nie mniejszej niż : 1 000 000 000,- zł, 7) wniosą wadium przetargowe. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zadań o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na dozorowaniu lub ochronie obiektu użyteczności publicznej; Fakt wykonania ww. usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 4) Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej usług dozoru lub ochrony, o wartości nie mniejszej niż : 1 000 000 000,- zł; 5) Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Limanowskiego 9, 58-300 Wałbrzych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Limanowskiego 9, 58-300 Wałbrzych - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.