eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrośniceWykonanie usługi zarządzania budynkiem kotłowni zlokalizowanej na działce nr 815 obręb Krośnice oraz siecią ciepłowniczą



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40138 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Krośnice: Wykonanie usługi zarządzania budynkiem kotłowni zlokalizowanej na działce nr 815 obręb Krośnice oraz siecią ciepłowniczą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, krajowy numer identyfikacyjny 93193470400000, ul. ul. Sportowa  4, 56320   Krośnice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 846 019, faks 713 846 015, e-mail jkrzywinski@ug.krosnice
Adres strony internetowej (URL): http://bip.krosnice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi zarządzania budynkiem kotłowni zlokalizowanej na działce nr 815 obręb Krośnice oraz siecią ciepłowniczą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektu, sprzętu oraz sieci ciepłowniczej zgodnie z jego przeznaczeniem; 2) utrzymanie powierzonej infrastruktury, której opis znajduje się w załączniku nr 1 do umowy w tym w szczególności: a) ponoszenie wszelkich opłat związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem obiektu, b) wykonywanie czynności porządkowych i eksploatacyjnych w budynkach i na przyległym terenie, c) wykonywanie czynności przeglądowych i konserwacyjnych elementów budynków, sprzętu i urządzeń, d) prowadzenie dokumentacji użytkowania a także ewidencji wszelkich spraw dotyczących nieruchomości objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, e) poddawanie okresowej kontroli budynków i ich instalacji zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 3 Ustawy z dnia 7lipca 1994r. Prawo budowlane; f) ubezpieczenie powierzonej infrastruktury. 3) zakup materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym zakup biomasy; 4) wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw powierzonej infrastruktury i sprzętu, w tym niezwłoczne usuwanie awarii budynków i urządzeń 5) eliminację zagrożenia bezpieczeństwa, w tym w szczególności a) eliminację zagrożenia bezpieczeństwa pracowników, b) zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku; c) spełnianie wymagań ochrony środowiska; d) zachowanie zapobiegawczego charakteru remontu; e) usuwanie w trybie pilnym awarii. 6) zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej obiektu, sprzętu oraz sieci ciepłowniczej administracyjnej, w tym: a) zapewnienia dwóch pełnych etatów bezpośrednio związanych z obsługą techniczną b) zapewnieni obsługi administracyjnej, w tym m. in. obsługi księgowej, obsługi kadrowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT480000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Komunalnych w Krośnicach sp. z o.o. Wierzchowice 56-320 Krośnice,  ,  ul. Lipowa 5,  56-320,  Krośnice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 932340.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 932340.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 932340.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia w wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12)  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wskazana przez Zamawiającego Wykonawca spełnia łącznie wszystkie przesłanki opisane w art. 67 ust. 1 pkt. 12) w.c. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.