Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Katowice: Dostawa nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych w rozbiciu na pakiety
Numer ogłoszenia: 401404 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Murcki Sp. z o.o. , ul. A. Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2556163, faks 32 2556337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych w rozbiciu na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych w rozbiciu na pakiety.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 2 170 PLN, Pakiet II - 650 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty w szczególności: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowiązku złożonego stosownego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 44000 PLN, w Pakiecie II - 13300 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Spełnieniem warunku będzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż: w Pakiecie I - 4900 PLN, w Pakiecie II - 1500 PLN. W przypadku przystąpienia do większej ilości pakietów, jeżeli w zakresie tych pakietów Wykonawca chce polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, informacja winna potwierdzać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż suma kwot wymaganych dla poszczególnych pakietów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym mogą być wprowadzone wyłącznie w następujących przypadkach i na następujących warunkach: a) ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług - zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, b) obowiązujące u Wykonawcy czasowo okresy tzw. promocyjne, rabatowe, etc. sprzedaży towarów - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego obniżenie, przez czas określony odpowiadający okresowi trwania danego okresu promocyjnego, c) brak wykorzystania przez Zamawiającego szacowanych ilości dostaw określonych w SIWZ - zmiana terminu obowiązywania umowy, poprzez jego wydłużenie o czas pozwalający na pełne wykorzystanie ww. ilości szacunkowej, d) zaprzestanie wytwarzania produktu objętego umową, wygaśnięcie świadectwa rejestracji, zaistnienie incydentu medycznego - zmiana umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem pod warunkiem, iż odpowiednik ten będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach, co produkt objęty umową, e) zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości jednostkowej wprowadzania do odbioru - zmiana umowy w zakresie przedmiotowym, przy czym cena produktu o innym sposobie konfekcjonowania lub innej wielkości jednostkowej, po odpowiednim przeliczeniu, nie może być wyższa, niż cena produktu objętego umową, określona w ofercie przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmurcki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne - 70 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Siatki przepuklinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.