Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Piła: Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych ; ZP/PN/1/2011r
Numer ogłoszenia: 401428 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich , ul. Żeromskiego 41, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2132140, faks 067 2132143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorzadowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych ; ZP/PN/1/2011r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych określanych we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV-15000000-8; z możliwością składania ofert częściowych. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem zadanie, łącznie 7 zadań;każde stanowi oddzielne postępowanie. Zadanie 1 - CPV 03000000-2 Produkty Rolnictwa i Ogrodnictwa; Zadanie 2- CPV 03142500-3 Jaja ; Zadanie 3-CPV 15100000-9 Mięso i Produkty Mięsne; Zadanie 4 -CPV 15220000-6 Ryby Mrożone ,Filety Rybne i Pozostałe Mięso Ryb i CPV -15300000-1 Mrożonki; Zadanie 5 -CPV15500000-3 Produkty Mleczarskie; Zadanie 6 CPV15800000-6 Różne Produkty Spożywcze, CPV 15400000-2 Oleje, Tłuszcze Zwierzęce i Roślinne i CPV-15600000-4 Produkty Wytwarzane z Przemiału Ziarna, Skrobi i Produktów Skrobiowych; Zadanie 7 CPV15600000-4 Pieczywo Świeże,Wyroby Piekarnicze i Ciastkarskie. Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz ofertowo-ilościowy będacy integralną częścią Specyfikacji- załącznik Nr 1/ wg zadań od 1 do 7/. Wytwarzanie towaru i jego jakość , sposób pakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie dotyczace wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia wg wzoru stanowiacego załącznik Nr 4/SIWZ/.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta złożona na formularzu o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiącym załącznik Nr 1 Specyfikacji /wg. zadań od 1 do 7/. 2. Zaakceptowany wzór umowy - załacznik Nr 3/SIWZ/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego asortymentu określonego w ofercie, w zależności od rzeczywistych potrzeb przy zachowaniu następujacych waruków; a/ zmiana wynika z potrzeb Zamawiajacego, których nie mozna było przewidzieć w chwi zawarcia umowy, b/zmiana nastepuje w obrebie danego zadania c/ w przypadku zaistnienia sytuacji, gdy Zamawiajacy nie zrealizuje zamówienia w całości Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100%. 2. Ceny zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do umowy oraz całkowita cena przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Wykonawca zobowiazany jest przed wprowadzeniem zmiany cen, jednak nie później niż 3 dni robocze przed proponowanym terminem zmiany przedstawić Zamawiajacemu informację zawierającą rachunkowe uzasadnienie. 3.Dopuszcza się waloryzacji cen jednostkowych netto wg wskażnika cen towarów i usług konsumpcyjnych żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny, ogłoszony w Biuletynie Statystycznym GUS , przy czym pierwsza korekta cen nie wcześniej niż po pierwszym kwartale jej obowiązywania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 im.Lotników Polskich
ul. Żeromskiego 41
64-920 Piła - pokój nr 023/ parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 im.Lotników Polskich ul. Żeromskiego 41 64-920 Piła pokój nr 023 /parter/ lub sekretariat p. nr 107/I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Produkty Rolnictwa i Ogrodnictwa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr1/1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.50.00.00-8, 03.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.Dostawa jaj..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz- załącznik Nr1/2 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Dostawa mięsa i produktów mięsnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załacznik Nr1/3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb. Owoce, warzywa i produkty podobne/mrożonki/..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz- załacznik Nr1/4 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Produkty mleczarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz NR1/5 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Różne produkty spożywcze.Oleje,tłuszcze zwierzece i roślinne. Produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz NR1/6 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Pieczywo świeże, produkty piekarnicze i ciastkarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załacznik Nr1/7 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
- Dostawa wyposażenia (w tym mebli) w ramach projektu "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej...
- Dostawa walizek z tachografem w ramach projektu "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa warzyw i owoców
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.