eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa ul. Lewinowskiej na odcinku ul. Tużycka - ul. Wschodnia w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Warszawa: Przebudowa ul. Lewinowskiej na odcinku ul. Tużycka - ul. Wschodnia w Warszawie
Numer ogłoszenia: 401460 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Lewinowskiej na odcinku ul. Tużycka - ul. Wschodnia w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych polegających na : przebudowie ul. Lewinowskiej na odcinku ul. Tużycka - ul. Wschodnia w Warszawie zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. ROBOTY DROGOWE I WPROWADZENIE STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU - 1) jezdnię o łącznej długości 543,72 m o szerokości 6,0 m, o nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 9 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm oraz piasku grubości 18 cm 2) chodniki szerokości 1,5 - 3,5 m z szarej kostki brukowej grub. 6,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm, oraz pospółki grub. 15 cm 3) wjazdy na posesje z czerwonej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm i piasku gr. 10 cm 2.2. PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ULICY 1) demontaż 15 wysięgników z oprawami 2) demontaż 2 słupów oświetleniowych 3) demontaż linii napowietrznej 1 x AL 35 mm2 - 1000 m 4) ustawienie 19 słupów oświetleniowych z oprawami 100 W 5) ułożenie kabli zasilających oświetlenie YKY 5x16 mm2 - 821 m 6) ułożenie rur ochronnych z PCV o śr. do 110 mm DVK - 616 m 7) ułożenie rur ochronnych z PCV o śr do 110 mm SRS - 80 m 2.3. BUDOWA ODWODNIENIA ULICY - 1) ułożenie kanałów rurowych DN 200 L=206,5 m 2) studnie chłonne DN 1200 - 25 szt. 3) studnie osadnikowe DN 1200 - 7 szt. 4) wpusty uliczne 14 szt. 2.3. WYTWORZENIE I UTRZYMANIE DEPRESJI WÓD GRUNTOWYCH DLA POTRZEB BUDOWY ODWODNIENIA ULICY Dla wytworzenia i utrzymania depresji w projekcie przewidziano zastosowanie igłofiltrów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.52 - 42.23.32.52 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 45.000,- zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa, przebudowa dróg publicznych o nawierzchni jezdni z asfaltobetonu co najmniej kategorii gminnej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) każde, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek może być spełniony wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej jedną osobę w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek może być spełniony wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek może być spełniony wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową, o którym mowa w Dziale XII ust. 1 pkt 2 SIWZ - wg zał. nr 8a, 8b, 8c i 8d do SIWZ, - zał. nr 8a, 8b, 8c i 8d do oferty w 2 egzemplarzach, 2. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom z podaniem jej zakresu rzeczowego wg kosztorysów ofertowych - zał. nr 9 do oferty. W przypadku nie wskazania części zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane, 3. pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w Dziale VI ust. 1 pkt. 5 - załącznik nr 10 do oferty. W przypadku nie wskazania innych podmiotów, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, technologii wykonywania robót w następujących przypadkach: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, b) zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia niezawinionej przez Wykonawcę, c) opóźnień w realizacji przedmiotu umowy wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy przez innych właścieli sieci urzadzeń podziemnych, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, e) działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mających wpływ na sposób wykonania, terminy, f) zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę, g) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z postanowień § 6 ust. 2 i ust. 4. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielania niniejszego zamówienia w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301 III piętro. Opłata za dokumentację 50,00 zł płatne w kasie Urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze, parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.