eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Budowa Sali sportowej wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy Szkole Podstawowej w Woli Lubeckiej - roboty uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Ryglice: Budowa Sali sportowej wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy Szkole Podstawowej w Woli Lubeckiej - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 401620 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392538 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali sportowej wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy Szkole Podstawowej w Woli Lubeckiej - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki jest budowa Sali sportowej wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy Szkole Podstawowej w Woli Lubeckiej - roboty uzupełniające. Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1.wykonanie przeciwpożarowego zabezpieczenia stalowej konstrukcji dachu poprzez pomalowanie z użyciem odpowiedniej atestowanej powłoki zabezpieczającej 2.zwiększenie ilości stalowych płatwi konstrukcji dachu 3.wykonanie robót dodatkowych w istniejącym budynku szkoły polegających na wykonaniu instalacji wewnętrznej wody i centralnego ogrzewania o łącznej długości 72 m. 4.montaż drewnianej konstrukcji łat i kontrłat 5.wykonanie dodatkowego mocowania pasa podrynnowego 6.wykonanie konstrukcji nośnej sufitu podwieszanego sali gimnastycznej 7.Wymiana okna PCV na Al o odporności ogniowej EI30 w budynku istniejącej szkoły. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do Zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, tj.: protokole konieczności do umowy Nr 272.25.2012, spisanym w dniu 26.08.2013 r. wraz z załącznikami, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMAX Kompleksowa Obsługa Inwestycji Budowlanych Tomasz Madeja, Zalasowa, ul. Tarnowska 104, 33-159 Zalasowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176474,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154212,21

  • Oferta z najniższą ceną: 154212,21 / Oferta z najwyższą ceną: 154212,21

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udzielono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz.907, z późn. zm.). Przedmiotowe roboty uzupełniające są związane z zamówieniem podstawowym nr ZP.271.25.2012 oraz umową nr ZP.272.25.2012 z dna 15.10.2012 r. i zostały udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, tj. TOMAX Kompleksowa Obsługa Inwestycji Budowlanych Tomasz Madeja, 33-159 Zalasowa, ul. Tarnowska 104. Roboty uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co roboty w zamówieniu podstawowym. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego i uwzględnił je w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2 181 423,34 zł netto, natomiast wartość umowna zamówienia uzupełniającego wynosi 125 375,78 zł netto, co stanowi 5,75% wartości zamówienia podstawowego, czyli wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczyła 20% wartości zamówienia podstawowego. Uzasadnienie konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego (wg protokołu konieczności do umowy Nr 272.25.2012, spisanego w dniu 26.08.2013 r.): 1.wykonanie przeciwpożarowego zabezpieczenia stalowej konstrukcji dachu poprzez pomalowanie z użyciem odpowiedniej atestowanej powłoki zabezpieczającej: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, konstrukcja stalowa dachu jako konstrukcja nośna powinna być zabezpieczona do klasy odporności ogniowej R30 poprzez pomalowanie z użyciem odpowiedniej atestowanej powłoki zabezpieczającej. Stosownie do zaleceń projektanta w piśmie z dnia 17.07.2013 konstrukcję należy zabezpieczyć atestowanymi farbami np. Flame Stal lub równoważnymi. 2. zwiększenie ilości stalowych płatwi konstrukcji dachu: Zwiększenie ilości stalowych płatwi o przekroju 100x60 mm i łącznej długości 156,78 m spowodowane dostosowaniem rozstawu płatwi stalowych pod projektowane pokrycie dachowe oraz pod konstrukcję drewnianą kontrłat i łat. 3.wykonanie robót dodatkowych w istniejącym budynku szkoły polegających na wykonaniu instalacji wewnętrznej wody i centralnego ogrzewania o łącznej długości 72 m: Projekt budowlany wewnętrznych instalacji sanitarnych przewiduje włączenie instalacji wody i centralnego ogrzewania projektowanej sali gimnastycznej w miejscu połączenia z istniejącą szkołą. Po przeprowadzonej inwentaryzacji na budowie okazało się, że włączenie do w/w instalacji należy wykonać w pomieszczeniu kotłowni odległym od pierwotnie projektowanego miejsca włączenia. 4.montaż drewnianej konstrukcji łat i kontrłat: Prawidłowe zamocowanie folii paroprzepuszczalnej na stalowej konstrukcji dachowej wymaga zastosowania konstrukcji drewnianych łat i kontrłat dla zapewnienia odpowiedniej wentylacji i prawidłowego odprowadzania wilgoci. Ułożenie folii na stalowych płatwiach i bezpośrednie przykrycie blachą zagraża gromadzeniem się wilgoci oraz powstawaniu mechanicznych uszkodzeń folii w trakcie montażu pokrycia. Zgodnie z zaleceniami projektanta zawarte w piśmie z dnia 22.08.2013r należy zamontować kontrłaty o przekroju 60x70 mm w rozstawie co 100 cm a następnie łaty o przekroju 50x50 mm na całości dachu. 5.wykonanie dodatkowego mocowania pasa podrynnowego: Zmiany w rozwiązaniu konstrukcji pod pokrycie dachowe wymaga konieczności zmiany konstrukcji mocowania pasa podrynnowego zgodnie z zaleceniami projektanta zawarte w piśmie z dnia 22.08.2013r. 6.wykonanie konstrukcji nośnej sufitu podwieszanego sali gimnastycznej: W celu wzmocnienia i usztywnienia konstrukcji należy zastosować ruszt z ceownika C120 oraz przerwy dylatacyjne dla zapewnienia jej prawidłowej pracy w zmiennych warunkach temperaturowych nie przewidziane w projekcie budowlanym a zgodne z zaleceniami projektanta zawarte w piśmie z dnia 22.08.2013r. 7.wymiana okna PCV na Al o odporności ogniowej EI30 w budynku istniejącej szkoły: Doprowadzenie do zgodności z wymaganiami przeciwpożarowymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz zaleceniami projektanta zawarte w piśmie z dnia 22.08.2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.