Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Kartuzy: Zakup paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Numer ogłoszenia: 401626 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiot zamówienia dotyczy bezgotówkowego zakupu na stacji benzynowej paliwa - oleju napędowego ON, przy użyciu kart z mikroprocesorem . Z niniejszych dostaw korzystać będą pojazdy Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 Przedmiotem postępowania są sukcesywne w miarę pojawiających się potrzeb zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 zgodnego z obowiązującymi normami i przepisami w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: - olej napędowy ON - 83.000 litrów W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert Zapłata za paliwo zostanie pomniejszona o upust wskazany przez Wykonawcę w ofercie (jeżeli będzie stosowany). Zaoferowany upust będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. Cena paliwa z którego będzie korzystał Zamawiający może ulec zmianie tylko na skutek niezależnych od Wykonawcy zmian na krajowym rynku paliw w stopniu odpowiadającym tym zmianom u producenta. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego i bezgotówkowego dokonywania zakupów na najbliższej stacji paliwowej znajdującej się w promieniu nie większym niż 6 km od: Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy Niniejsza stacja paliwowa będzie posiadać stanowisko do tankowania samochodów osobowych, Wykonawca zapewni Zamawiającemu korzystanie z dostaw objętych niniejszym postępowaniem na stacjach paliwowych na terenie całego kraju. Ustalenie organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a)Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zobowiązań wynikających z umowy b)Wykonawca wystawi w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy karty z mikroprocesorem, za pomocą których będą dokonywane zakupy na stacjach paliwowych. Niniejsze karty zostaną wystawione zgodnie z dok. wykaz kart (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie niezwłocznie blokował karty. W miejsce zablokowanej karty Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych wystawi nową. c)Zamawiający dopuszcza odpłatność za wystawienie kart z mikroprocesorem. Cena za wystawienie karty nie może być wyższa niż 20 zł netto. d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów . e)Zamawiający ponosił będzie jedynie koszty zakupów paliwa, (olej napędowy) za pomocą kart. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone według ilości szacunkowych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. f)W przypadku zakupów większych niż określone według ilości szacunkowych dostawy będą kontynuowane aż do zakończenia terminu umowy. g)Dokonywane zakupy rozliczane będą maksymalnie dwa razy w miesiącu h)Każdorazowo do wystawionej faktury Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer stacji paliw wraz z miejscowością lub adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty która dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem (jeżeli jest stosowany) oraz po upuście. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy b)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia d)Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień - koncesji o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem tj. olejem napędowym. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku przedłożonej koncesji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w trybie art. 22 zał. Nr 2 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Upust - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się do lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.,83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 administracja pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej w Kosach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów PZS w Przodkowie, w ramach projektu pn.: ,,Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach II.
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw ciekłych do pojazdów i maszyn Nowowiejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ABRUKO Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby "ABRUKO PLUS" Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "Zawoja" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





