Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i poligraficznych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy realizowane w VIII częściach
Numer ogłoszenia: 401728 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne m. st. Warszawy , ul. Rynek Starego Miasta 28-42, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6351625, faks 22 8319491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i poligraficznych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy realizowane w VIII częściach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i poligraficznych dla Muzeum Historycznego m. st. Warszawy, realizowana w VIII częściach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy polegające na wykonaniu oraz dostawie materiałów reklamowych wraz z logo albo prac poligraficznych - w zależności od części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - o wartości nie mniejszej niż: a) dla części I - 48 000 zł brutto każda b) dla części II - 15 500 zł brutto każda c) dla części III - 16 500 zł brutto każda d) dla części IV - 8 500 zł brutto każda e) dla części V - 11 000 zł brutto każda f) dla części VI - 8 500 zł brutto każda g) dla części VII - 38 000 zł brutto każda h) dla części VIII - 13 500 zł brutto każda. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać posiadanie doświadczenia dla każdej części osobno.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji dostawy, w sytuacji gdy zamawiający opóźni się z dostarczeniem gotowych projektów do realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne m.st. Warszawy, Rynek Starego Miasta 28-42, 00-272 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Historyczne m. st. Warszawy, Rynek Starego Miasta 28-42, 00-272 Warszawa, Sekretariat IIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa KREDEK ŚWIECOWYCH W KARTONOWEJ TUBIE - 600 sztuk; Wykonanie oraz dostawa KREDEK DREWNIANYCH W KARTONOWEJ TUBIE - 100 sztuk; Wykonanie oraz dostawa KOMPLETU KREDEK OŁÓWKOWYCH W METALOWYM ETUI - 600 sztuk; Wykonanie oraz dostawa ZAKREŚLACZY W KSZTAŁCIE STRZYKAWKI - łącznie 500 sztuk; Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISÓW W KSZTAŁCIE STRZYKAWKI - 500 sztuk; Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISÓW EKO WYKONANYCH Z PRZETWORZONEGO PAPIERU Z NADRUKIEM - 1000 sztuk; Wykonanie oraz dostawa KREDEK ZSZEŚCIOMA WYMIENNYMI KOŃCÓWKAMI W PLASTIKOWEJ OBUDOWIE W KSZTAŁCIE OŁÓWKA - 2 000 sztuk; Wykonanie oraz dostawa OŁÓWKÓW DREWNIANYCH Z BŁYSZCZĄCĄ KOŃCÓWKĄ - łącznie 5 000 sztuk; Wykonanie oraz dostawa OŁÓWKÓW DREWNIANYCH - 1000 sztuk; Wykonanie oraz dostawa OŁÓWKÓW DREWNIANYCH Z GUMKĄ - łącznie 4000 sztuk; Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISU MODELU COSMO - łącznie 5 500 sztuk; Wykonanie oraz dostawa DŁUGOPISÓW ARROW - łącznie 2 000 sztuk; Wykonanie oraz dostawa GŁADKICH NOTESÓW Z MIĘKKĄ OKŁADKĄ Z PU Z GUMKĄ A6 - łącznie 500 sztuk; Wykonanie oraz dostawa GŁADKICH NOTESÓW Z MIĘKKĄ OKŁADKĄ Z PU Z GUMKĄ A5 - łącznie 500 sztuk; Wykonanie oraz dostawa GŁADKICH NOTESÓW Z MIĘKKĄ OKŁADKĄ Z PU Z GUMKĄ A6 - łącznie 500 sztuk; Wykonanie i dostawa NOTESÓW Z RECYKLINGU Z ELASTYCZNĄ OPASKĄ A 6 - łącznie 600 sztuk; Wykonanie i dostawa NOTESÓW Z RECYKLINGU Z ELASTYCZNĄ OPASKĄ A 5 - 200 sztuk; Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A4 - 50 sztuk; Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A6 - 100 sztuk; Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A5 - 100 sztuk; Wykonanie i dostawa NOTESÓW W LINIE TYPU MOLESKIN W OPRAWIE SKÓROPODOBNEJ A4 - 100 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa ZEGARKÓW SILIKONOWYCH TYPU SLAP ON WATCH - łącznie 500 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa PRZYPINEK typu BUTTONS duże - 900 sztuk; Wykonanie i dostawa PRZYPINEK typu BUTTONS średnie - 900 sztuk; Wykonanie i dostawa PRZYPINEK typu BUTTONS małe - 900 sztuk; Wykonanie i dostawa CUKIERKÓW MIĘTOWYCH BEZ CUKRU w metalowych pudełkach - łącznie 600 sztuk; Wykonanie i dostawa CUKIERKÓW MIĘTOWYCH BEZ CUKRU W METALOWYCH OPAKOWANIACH typu CLIC CLAC - łącznie 700 sztuk; Wykonanie i dostawa PLASTIKOWYCH UKŁADANEK - łącznie 300 sztuk; Wykonanie oraz dostawa POLIESTROWYCH WORKÓW SZKOLNYCH - łącznie 300 sztuk; Wykonanie oraz dostawa PAMIĘCI USB EKO - 100 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa MĘSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE BIAŁYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM -łącznie 200 sztuk; Wykonanie oraz dostawa MĘSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE GRANATOWYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM - łącznie 200 sztuk; Wykonanie oraz dostawa DAMSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE BIAŁYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM - łącznie 200 sztuk; Wykonanie oraz dostawa DAMSKICH BLUZEK TYPU T- SHIRT W KOLORZE GRANATOWYM, Z KRÓTKIM RĘKAWEM W ILOŚCI 200 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa PUZZLE 100 elementów - 200 sztuk; Wykonanie i dostawa PUZZLE 1000 elementów - 200 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonie oraz dostawa FILIŻANEK typu DIANA - 100 sztuk; Wykonie oraz dostawa FILIŻANEK typu SONATA - łącznie 150 sztuk; Wykonie oraz dostawa KUBKÓW typu PEAK - 250 sztuk; Wykonanie i dostawa KUBKÓW BIAŁYCH, CERAMICZNYCH typu TOMEK - 250 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa różnego typu prac poligraficznych zgodnie z następującą specyfikacją: 1. Wykonanie oraz dostawa PLAKATÓW MAŁYCH - 500 sztuk; 2. Wykonanie, pakowanie oraz dostawa PLAKATÓW ŚREDNICH - 250 sztuk; 3. Wykonanie, pakowanie oraz dostawa PLAKATÓW DUŻYCH - 300 sztuk; 4. Wykonanie, pakowanie oraz dostawa PLANÓW I PANORAM - FORMAT 1 - 400 szt; 5. Wykonanie, pakowanie oraz dostawa PLANÓW - FORMAT 2 - 300 szt.; 6. Wykonanie oraz dostawa POCZTÓWEK - FORMAT 1 - 20 000 sztuk; 7. Wykonanie oraz dostawa POCZTÓWEK - FORMAT 2 - 5000 sztuk; 8. Wykonanie oraz dostawa ZAKŁADEK DO KSIĄŻEK - 15 000 sztuk; 9. Wykonanie oraz dostawa KOŁOBRULIONÓW - 1200 sztuk; 10. Wykonanie oraz dostawa NOTESÓW - 2600 sztuk; 11. Wykonanie, pakowanie oraz dostawa KALENDARZY LISTWOWYCH JEDNOPLANSZOWYCH - 1500 sztuk;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa różnego typu druków firmowych i promocyjnych zgodnie z następującą specyfikacją: 1. Wykonanie oraz dostawa KOPERT FIRMOWYCH DL - 3000 sztuk; 2. Wykonanie oraz dostawa KOPERT FIRMOWYCH C6 - 3000 sztuk; 3. Wykonanie oraz dostawa KOPERT FIRMOWYCH C5 - 5000 sztuk; 4. Wykonanie oraz dostawa PAPIERÓW FIRMOWYCH - 2000 sztuk; 5. Wykonanie oraz dostawa TECZEK FIRMOWYCH - 1000 sztuk; 6. Wykonanie oraz dostawa WIZYTÓWEK - 1500 sztuk; 7. Wykonanie oraz dostawa ZAPROSZEŃ FIRMOWYCH 1 - 1500 sztuk; 8. Wykonanie oraz dostawa ZAPROSZEŃ FIRMOWYCH 2 - 1500 sztuk; 9. Wykonanie oraz dostawa NOTESÓW FIRMOWYCH - 300 sztuk; 10. Wykonanie oraz dostawa NAKLEJEK FIRMOWYCH - FORMAT 1 - 500 sztuk; 11. Wykonanie oraz dostawa NAKLEJEK FIRMOWYCH - FORMAT 2 - 250 sztuk; 12. Wykonanie oraz dostawa NAKLEJEK FIRMOWYCH - FORMAT 3 - 100 sztuk; 13. Wykonanie oraz dostawa PLAKATÓW B1 - 15 sztuk; 14. Wykonanie oraz dostawa PLAKATÓW A3 - 50 sztuk; 15. Wykonanie oraz dostawa ULOTEK - 6000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Usługa wydrukowania w nakładzie 2800 egzemplarzy książki "Warszawskie getto. Pomiejsce" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum kultury w Krakowie.
- Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW ORAZ ŚCIANKI MEDIALNEJ
- Wykonanie projektu graficznego i druk dwóch numerów periodyku "Innowacyjny Start"
- "Usługa druku i dostarczenia poradnika dla rodziców"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.