eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › wykonanie elewacji oraz wyposażenie Centrum Kultury w Izabelinie - Zadanie I - SPRAWA ZP/B/14/RI/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-07

POZYCJA 40173

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Izabelin: wykonanie elewacji oraz wyposażenie Centrum Kultury w Izabelinie - Zadanie I - SPRAWA ZP/B/14/RI/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Izabelin, do kontaktów: Piotr Kosicki, ul. 3-go Maja 42 lok. 111, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722-80-01, fax 022 722-80-06, e-mail: zam.publiczne@izabelin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.izabelin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie elewacji oraz wyposażenie Centrum Kultury w Izabelinie - Zadanie I - SPRAWA ZP/B/14/RI/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Izabelin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie ocieplenia elewacji styropianem oraz ułożenie tynku akrylowego 2. Wykonanie ocieplenia elewacji styropianem wraz z obłożeniem gresem 3. Wykonanie okładziny granitowej oraz z konglomeratu marmurowego 4. Wykonanie ocieplenia ścian oraz montaż elewacji z okładzin aluminiowych 5. Montaż konstrukcji podwieszeń ścian i sufitu wraz z z montażem sufitu akustycznego z płyt STO SILENT oraz ścian akustycznych TOP AKUSTIC 6 Montaż osłon grzejników 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1) którzy w ostatnich pięciu lat wykonali jako główny wykonawca co najmniej: a) dwa zamówienia w zakresie montażu elewacji z okładzin aluminiowych, o powierzchni w każdym wykazanym zamówieniu co najmniej 300 m2 b) dwa zamówienia w zakresie montażu ścian lub sufitów akustycznych, o powierzchni w każdym wykazanym zamówieniu co najmniej 300 m2 c) dwa zamówienia w zakresie ułożenia elewacji w technologii lekkiej mokrej, o powierzchni w każdym wykazanym zamówieniu co najmniej 1000 m2 - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN 3) posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN 5) wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia: Kierownik Budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 6) wykażą, iż zatrudniają w roku, średnio 10 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, 7) udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 8) zrealizują przedmiot zamówienia, w co najmniej 80% siłami generalnego wykonawcy, 9) wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku a wymaganych w warunkach udziału w postępowaniu i wymienionych w pkt poniżej. Z treści załaczonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków , 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający że wykonawca zrealizował jako główny wykonawca co najmniej: a) dwa zamówienia w zakresie montażu elewacji z okładzin aluminiowych, o powierzchni w każdym wykazanym zamówieniu co najmniej 300 m2 b) dwa zamówienia w zakresie montażu ścian lub sufitów akustycznych, o powierzchni w każdym wykazanym zamówieniu co najmniej 300 m2 c) dwa zamówienia w zakresie ułożenia elewacji w technologii lekkiej mokrej, o powierzchni w każdym wykazanym zamówieniu co najmniej 1000 m2 - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) Informacja na temat iż zatrudniają w roku, średnio 10 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Kierownik Budowy - uprawnienia konstrukcyjno - budowlanej), posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 10) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1.000.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 11) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty i należności za okres ostatnich trzech lat, potwierdzające że Wykonawca posiada średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN. 12) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 %. Za każde dodatkowo wykazane zadanie (ponad wymagane) zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku otrzymania jednakowej ilości punktów przez kilku wykonawców, o miejscu w rankingu będzie decydowała łączna wartość wykazanych zadań. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izabelin.pl - (publikacja wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym). Opłata: Warunki i sposób płatności: Jedna płatność po zakończeniu zadania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.