Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Radom: Zakup z dostawą mleka i produktów mlecznych
Numer ogłoszenia: 401846 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Nad Potokiem" , ul. Andrzeja Struga 88, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3448689, faks 0-48 3448689.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnp.pilicka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą mleka i produktów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment J.m. Ilość Mleko 1,5 % - 2% l. 30000 Śmietana 22% - 24% l. 700 Ser topiony (100g) różne smaki Szt. 6000 Ser twardy Kg. 400 Twaróg półtłusty Kg.. 1500 Jogurt owocowy (150g) Szt. 4730 Jogurt naturalny (150g) Szt. 1500 Serek homogenizowany (150g) różne smaki minimum dwa Szt. 3330 Masło naturalne (200g) Szt. 300 Twarożek wiejski (200g) Szt. 1110 Kefir lub zsiadłe mleko (400g lub ml). Szt.. 1000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty - 100 %..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, którzy w zakreślonym terminie złożą w siedzibie Zamawiającego ofertę sporządzoną zgodnie z wymogami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana w dwustopniowej skali: spełnia-nie spełnia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6 w godz.8-15 w dni robocze, lub ze strony internetowej jednostki - www.dpsnp.pilicka.pl sekcja ZAMÓWIENIA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnp.pilicka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6 w godz.8-15 w dni rob..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa środków czystości do SWPZZPOZ w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Wierzbickiej, Przemysłowej, Biznesowej i Energetyków w Radomiu.
- P-14-2025 Zakup i dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i wędlin drobiowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usługi sterylizacji/kastracji kotów posiadających właścicieli oraz wolno żyjących kotów pochodzących z terenu Gminy M. Radomia zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2025r.
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ulicy Osiedlowej, Ozdobnej, Klejowej i Warszawskiej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 6 części
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.