eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaSukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Dąbrowa Górnicza: Sukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 40191 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hugona Kołłątaja , ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032/639 03 30, 032/639 03 31, faks 032/639 03 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-dg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biblioteka-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej ul. Kościuszki 25 do Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów - poziom - 1, pokój nr 012 od poniedziałku do piątku w godzin ach od 8.00 do 15.00 transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy 3. W związku, iż Zamawiający nie może obecnie precyzyjnie określić przedmiotu zamówienia na cały okres obowiązywania umowy z góry, co wynika z braku informacji dotyczących: pojawienia się na rynku nowości i wznowień wydawniczych w 2012 roku i potrzeb zgłaszanych przez czytelników w ciągu okresu trwania umowy, sukcesywna dostawa książek realizowana będzie na podstawie: - szczegółowych zamówień (określających tytuły i ilości) kierowanych do Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie otrzymywanego pełnego wzornika nowości wydawnictw. Przez pełny wzornik nowości wydawnictw należy rozumieć: - ofertę dostępną na stronie internetowej wykonawcy lub - dostarczenie pozycji książkowych wydanych przez wydawnictwa z którymi współpracuje wykonawca zgodnie z listą stanowiącą załącznik nr 1 SIWZ do siedziby biblioteki, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu i na własny koszt w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku do Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów - poziom - 1 do pokoju nr 012 w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Kościuszki 25 , jeden raz w tygodniu przez Wykonawcę - wzorniki będą dostarczane lub udostępniane od momentu udzielenia zamówienia do końca terminu realizacji zamówienia - trwania umowy - - realizacja dostawy książek objętej zamówieniem Zamawiającego, będzie dokonywana przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia, przy czym Wykonawca gwarantuje pełną realizację zamówienia odnośnie tytułów i ilości. o ile Zamawiający złoży to zamówienie u Wykonawcy najpóźniej w ciągu 10 dni od otrzymania wzornika. Termin ten dotyczy również realizacji zamówień pozycji wybranych przez Zamawiającego we wzorcowni Wykonawcy. W przypadku braku możliwości realizacji pełnego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do podania na piśmie przyczyny jego niezrealizowania. - Wykonawca zobowiązany jest również do realizacji zamówień spoza wzornika nazywanych dalej zamówieniami specjalnymi. Zamówienia specjalne obejmować będą tytuły niskonakładowe, specjalistyczne, wydane przez autorów, skrypty, silesiana. - realizacja dostaw książek objętych zamówieniem specjalnym będzie dokonywana przez Wykonawcę w terminie 15 dni od otrzymania zamówienia. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia specjalnego Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o jego przyczynie przed upływem terminu realizacji tego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający dokona zakupu u innego dostawcy, natomiast wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość niezrealizowanego zamówienia - dostawy wszystkich zamówionych książek następować będą do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku do Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów - poziom -1 pokój nr 012 do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Kościuszki 25. Koszt transportu książek do Zamawiającego pokrywa w całości Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.20.00 - Czytanki 22.11.41.00 - Słowniki 22.11.42.00 - Atlasy 22.11.45.00 - Encyklopedie 22.12.10.00 - Wydawnictwa techniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna powyzszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ze : w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nalezycie wykonał 3 dostawy w zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 100 tys. zł brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania . Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu bedzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złozonych dokumentów i oświadczen. Z treści załaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iz wszystkie wymienione warunki Wykonawca spełni. Nie spełnienienie chociazby jednego warunku skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiajacy wykluczy równiez z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawców u którychh stwierdzi się wystapienie jednej z okoliczności wymienionych w art. 24 ust.1 Prawo zamówien publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświaddczenia z art.22 ust.1 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświaddczenia z art.22 ust.1 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświaddczenia z art.22 ust.1 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponato do oferty nalezy załaczyć : 1. oświadczenia o współpracy z wydawnictwami -załącznik Nr 1 ( wskazana data podpisania oświadczenia ) 2. wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 2 ( wskazana data podpisania ) 3. zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 5 - ( kazda strona) 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: - W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia ujętych w umowie, na skutek: wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. - W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - zmiany obowiązujących przepisów prawa, - rezygnacja z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp. - zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza , Dział Administracyjno-Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dabrowa Górnicza ul. Kościuszki 25, I piętro pok. nr 2.31, Dział Administracji,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.03.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamowienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Termin zakonczenia zamówienia publicznego : do dnia 31.08.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.