Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-20
Dąbrowa Górnicza: Sukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 40191 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hugona Kołłątaja , ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032/639 03 30, 032/639 03 31, faks 032/639 03 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-dg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biblioteka-dg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa książek w postaci nowości i wznowień z zakresu beletrystyki, literatury naukowej i popularno-naukowej oraz dziecięco-młodzieżowej w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2012.r do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej ul. Kościuszki 25 do Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów - poziom - 1, pokój nr 012 od poniedziałku do piątku w godzin ach od 8.00 do 15.00 transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy 3. W związku, iż Zamawiający nie może obecnie precyzyjnie określić przedmiotu zamówienia na cały okres obowiązywania umowy z góry, co wynika z braku informacji dotyczących: pojawienia się na rynku nowości i wznowień wydawniczych w 2012 roku i potrzeb zgłaszanych przez czytelników w ciągu okresu trwania umowy, sukcesywna dostawa książek realizowana będzie na podstawie: - szczegółowych zamówień (określających tytuły i ilości) kierowanych do Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie otrzymywanego pełnego wzornika nowości wydawnictw. Przez pełny wzornik nowości wydawnictw należy rozumieć: - ofertę dostępną na stronie internetowej wykonawcy lub - dostarczenie pozycji książkowych wydanych przez wydawnictwa z którymi współpracuje wykonawca zgodnie z listą stanowiącą załącznik nr 1 SIWZ do siedziby biblioteki, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu i na własny koszt w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku do Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów - poziom - 1 do pokoju nr 012 w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Kościuszki 25 , jeden raz w tygodniu przez Wykonawcę - wzorniki będą dostarczane lub udostępniane od momentu udzielenia zamówienia do końca terminu realizacji zamówienia - trwania umowy - - realizacja dostawy książek objętej zamówieniem Zamawiającego, będzie dokonywana przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia, przy czym Wykonawca gwarantuje pełną realizację zamówienia odnośnie tytułów i ilości. o ile Zamawiający złoży to zamówienie u Wykonawcy najpóźniej w ciągu 10 dni od otrzymania wzornika. Termin ten dotyczy również realizacji zamówień pozycji wybranych przez Zamawiającego we wzorcowni Wykonawcy. W przypadku braku możliwości realizacji pełnego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do podania na piśmie przyczyny jego niezrealizowania. - Wykonawca zobowiązany jest również do realizacji zamówień spoza wzornika nazywanych dalej zamówieniami specjalnymi. Zamówienia specjalne obejmować będą tytuły niskonakładowe, specjalistyczne, wydane przez autorów, skrypty, silesiana. - realizacja dostaw książek objętych zamówieniem specjalnym będzie dokonywana przez Wykonawcę w terminie 15 dni od otrzymania zamówienia. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia specjalnego Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o jego przyczynie przed upływem terminu realizacji tego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający dokona zakupu u innego dostawcy, natomiast wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość niezrealizowanego zamówienia - dostawy wszystkich zamówionych książek następować będą do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku do Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów - poziom -1 pokój nr 012 do siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Kościuszki 25. Koszt transportu książek do Zamawiającego pokrywa w całości Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.20.00 - Czytanki 22.11.41.00 - Słowniki 22.11.42.00 - Atlasy 22.11.45.00 - Encyklopedie 22.12.10.00 - Wydawnictwa techniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna powyzszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ze : w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nalezycie wykonał 3 dostawy w zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 100 tys. zł brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania . Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu bedzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złozonych dokumentów i oświadczen. Z treści załaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iz wszystkie wymienione warunki Wykonawca spełni. Nie spełnienienie chociazby jednego warunku skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiajacy wykluczy równiez z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawców u którychh stwierdzi się wystapienie jednej z okoliczności wymienionych w art. 24 ust.1 Prawo zamówien publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświaddczenia z art.22 ust.1 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświaddczenia z art.22 ust.1 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświaddczenia z art.22 ust.1 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponato do oferty nalezy załaczyć : 1. oświadczenia o współpracy z wydawnictwami -załącznik Nr 1 ( wskazana data podpisania oświadczenia ) 2. wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 2 ( wskazana data podpisania ) 3. zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 5 - ( kazda strona) 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: - W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia ujętych w umowie, na skutek: wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. - W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - zmiany obowiązujących przepisów prawa, - rezygnacja z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp. - zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 25, 41-300 Dąbrowa Górnicza , Dział Administracyjno-Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dabrowa Górnicza ul. Kościuszki 25, I piętro pok. nr 2.31, Dział Administracji,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.03.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamowienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Termin zakonczenia zamówienia publicznego : do dnia 31.08.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- "Modernizacja obiektów sportowych, w tym: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Piłsudskiego i Adamieckiego w Dąbrowie Górniczej" na: Zadanie A (..) Zadanie B(...)
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.