Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Przemyśl: Budowa kanalizaji sanitarnej w m. Krówniki Etap IV
Numer ogłoszenia: 401942 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizaji sanitarnej w m. Krówniki Etap IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym przetargiem, jest wykonanie robót budowlanych w branży kanalizacyjnej polegającej na wykonaniu kanalizacji tłocznej wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Krówniki. Na zakres rzeczowy zadania składa się wykonanie następujących robót: Lp Opis j.m. Ilość 1. Roboty ziemne 1 Wykopy liniowe wykonywane mechanicznie, na odkład m3 46,28 2 Wykopy liniowe wykonywane ręcznie o głęb. do 3,0m i szer. 0,90 m na odkład m3 19,83 3 Ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopu liniowego m2 111,46 4 Zasypywanie wykopów liniowych, ręcznie M3 14,45 5 Zasypywanie wykopów liniowych mechanicznie M3 33,73 6 Wywóz nadmiaru ziemi na odległość do 5 km M3 17,93 2. Roboty montażowe 7 Podłoża z materiałów sypkich o grubości 10 cm M2 28,35 8 Obsypanie piaskiem, boczne i górne do wysokości 20 cm ponad górną krawędź rury przewodowej M3 8,50 9 Montaż rurociągu z rur PE100 (PN10) O 110 mm M 31,50 10 Montaż kolana 90° z PE100 (PN10) O 110 mm o połączeniach zgrzewanych Szt 2 11 Połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych z PE metodą zgrzewania czołowego o O 110 mm Złącz 27 12 Podwiert sterowany rurociągiem ciśnieniowym, dwuwarstwowym PE100 (PN10) O 110 mm, SDR 17, pod rzeką Wiar M 131,0 13 Studnia odpowietrzająca z kręgów betonowych O 1200 mm, zwieńczona kręgiem stożkowym, w gotowym wykopie, przykryta płyta nadstudzienną i włazem żeliwnym typu ciężkiego klasy D400 z otworami wentylacyjnymi Szt 1 14 Przebicie otworów w ścianach studni betonowej Szt 2 15 Montaż przejścia szczelnego O 110 mm Szt 2 16 Uszczelnienie zaprawą cementową przejścia przez ściany studni Szt 2 17 Montaż trójnika redukcyjnego, kołnierzowego, żeliwny, O 100/50 mm na ciśnienie nominalne do 1,6 MPa Szt 1 18 Montaż kołnierzy żeliwnych do połączeń bosych końców rur PE O 110 mm Szt 2 19 Montaż zasuwy nożowej, kołnierzowej, z niewznoszącym się wrzecionem O 50 mm Szt 2 20 Montaż zaworu napowietrzająco-odpowietrzający, bezstopniowy, do ścieków sanitarnych O 50 mm na ciśnienie robocze od 0÷10 bar. Wykonanie epoksydowane Szt 1 21 Materiały do połączeń kołnierzowych na ciśnienie nominalne do 1,6 MPa, O 50 mm Styk 2 22 Materiały do połączeń kołnierzowych na ciśnienie nominalne do 1,6 MPa, O 100 mm Styk 2 23 Skucie kinety w studzience kanalizacyjnej nr S22 M2 1,0 24 Wyprofilowanie nowej kinety z betonu M3 0,25 25 Wyłożenie dna studni kostka granitową na zaprawie cementowej M2 1,13 26 Osadzenie wewnątrz studni rozprężającej, ekranu z blachy stalowej nierdzewnej o grubości 3 mm M2 1,0 27 Mechaniczne wykonanie ślepych otworów w betonie głębokości do 8 cm i średnicy do 10 mm Szt 20 28 Osadzenie w podłożu bet. kołków metalowych, nierdzewnych Szt 20 29 Przebicie otworów w ścianie studni betonowej Szt 1 30 Montaż przejścia szczelnego O 110 mm Szt 1 31 Uszczelnienie zaprawą cementową przejścia szczelnego przez ściany studni Szt 1 32 Oznakowanie trasy kanału tłocznego ułożonego metodą odkrywkową w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego M 31,5 33 Słupki betonowe do oznakowania przekroczenia rzeki Wiar Kpl 2 34 Zabezpieczenie kabla w ziemi rurą ochronną typu Arot Zabezp. 1 35 Wykonanie różnych elementów drobnowymiarowych z betonu M3 1,5 36 Próba wodna szczelności rurociągu tłocznego próba 1 37 Rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie M3 0,63 38 Wykonanie trawników dywanowych, bez nawożenia M2 63,0 3. Rozbiórka i naprawa elementów drogi 39 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 20 cm M2 10,0 40 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm M2 10,0 41 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm M2 10,0 42 Nawierzchnia żwirowa - dolna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 20 cm M2 10,0 - przepompownia ścieków P-1 typ PS 150-N-600-P kpl 1 - komora pomiarowa kpl 1 - przepływomierz elektromagnetyczny dn= 80mm kpl 1 - zasuwa nożowa dn= 300mm 1 szt - ogrodzenie z siatki 58 m - przyłącza wewnętrzne energetyczne: - rozdzielnica ZP (obudowa izolowana na fundamencie) - linia kablowa NN - kabel YKY 5x10 mm2 - linia kablowa NN - kabel YKY 3x25 mm2 - linia kablowa NN - kabel YKY 3x4 mm2 - latarnia oświetleniowa, słup stalowy sześciokątny H=6,0 m, oprawa Oświetleniowa SGS 50 W.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP) - wykażą co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownia ścieków o wartości szacunkowej co najmniej 200.000,00 złotych , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wykażą, że dysponują odpowiednio lub będą dysponować wykwalifikowanym personelem, w tym osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym; 1. 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 4 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 2 do SIWZ, - należy załączyć kserokopię uprawnień: - kierownika budowy w zakresie budowy sieci sanitarnych , wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia Izby Inżynierów Budownictwa , potwierdzonych za zgodność z oryginałem; - osoby z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 2.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca ( minimum 1 inwestycja w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków o wartości co najmniej 200.000,00 złotych, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 3 do SIWZ, Uwaga: nie zamieszczać referencji niezwiązanych z zakresem projektu. 2.3 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał. Nr 6 do SIWZ. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych wyżej. Oferta wspólna. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 2 i 3 muszą spełniać oni łącznie. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Wykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców; 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców, 3) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt 1.2,1.3, natomiast oświadczenie (poz. 1.4) w ich imieniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika o którym mowa w ppkt. 2.1. 4) Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemysl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, sekretariat, II pietro pok. nr 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zgodnie z art. 144 pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej: 1. terminu wykonania zamówienia z uwagi na: a) niekorzystne warunki atmosferyczne ( opady deszczu, roztopy, nawodnienie gruntu, przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) utrudniające wykonanie prac, b) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia kolizji technicznych związanych z uzbrojeniem terenu niezaznaczonych w dokumentacji technicznej, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 2. zmianę technologii wykonania robót, zmianę materiału budowlanego, 3. zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 4. gdy nastąpiło opóźnienie wykonania niezbędnej dokumentacji techniczno prawnej do wykonania zasilania (przyłącza) przepompowni ścieków przez Zakład Energetyczny w Przemyślu, a opóźnienie to nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 5. Zmianę kierownika budowy , inspektora nadzoru w przypadku wystapienia o zmianę na wniosek Zamawiajacego lub Wykonawcy,.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- " Dostawa aparatu RTG pantomograficznego "
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa Informatycznego", w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.