To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Dąbrowa Chełmińska: Dostawa komputerów i innych pomocy dydaktycznych w ramach programu Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 401950 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344034 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Oświaty Samorządowej w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3816013, faks 0-52 3816013.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i innych pomocy dydaktycznych w ramach programu Cyfrowa szkoła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i pomocy dydaktycznych, w ilości: 1. Notebook dla ucznia - 25 szt. 2. Notebook dla nauczyciela - 6 szt. 3. Mobilna szafka na 32 laptopy z możliwością zasilania z sieci, z listwami przepięciowymi z bezpiecznikiem automatycznym, zamykana na zamek z kluczem - 1 szt. 4. Tablica interaktywna z systemem mocowania - 2 szt. 5. Bezprzewodowy system do testów (24+1) - 2 komplety. 6. Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt. 7. Punkt dostępowy - element szkolnej sieci bezprzewodowej - 4 szt. 8. Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań oraz obsługą ADSL (Neostrada) - 1 szt. 9. Przełącznik sieciowy 24-portowy - 2 szt. 10. Atramentowe, sieciowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 11. Sieciowa kolorowa drukarka laserowa - 1 szt. 12. Zestaw dwóch dwudrożnych głośników pasywnych o mocy wyjściowej 20 W - 3 kpl. 13. Zestaw dwóch trójdrożnych głośników z wbudowanym wzmacniaczem o mocy 30 W - 1 kpl. 14. Projektor wraz z mocowaniem - 3 szt. 15. Ekran ręcznie zwijany 2,5m*1,5m - 3 szt. 16. Wizualizer - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: - posiadają deklarację CE ( należy dołączyć do oferty), - posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (należy dołączyć do oferty), - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 (załączyć do oferty wydruk ze strony internetowej na której znajduje się lista zgodności), - są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - posiadają okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. UWAGA OGÓLNA ODNOSZĄCA SIĘ DO WSZYSTKICH SPRZĘTÓW: Wszystkie sprzęty wchodzące w skład przedmiotowej dostawy mają nawiązywać do siebie kolorystycznie. Preferowane odcienie czerni bądź szarości. Zrealizowane zamówienie musi być zgodne z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (Dz. U. z dnia 16 kwietnia 2012 r. poz. 411). Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy, rozmieści i zainstaluje przedmiot zamówienia w taki sposób, aby można było z niego w pełni korzystać w Zespole Szkół w Ostromecku, Ostromecko ul. Szkolna 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego sprzętu na zainstalowanym w szkole sprzęcie. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, również za część realizowaną przez podwykonawcę. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Kody CPV: 30.20.00.00-1 urządzenia komputerowe - przedmiot główny 39.16.20.00-5 pomoce naukowe 32.34.24.12-3 głośniki 32.41.31.00-2 rutery sieciowe. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 39.16.20.00-5, 32.34.24.12-3, 32.41.31.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99949,8
Oferta z najniższą ceną: 99949,80 / Oferta z najwyższą ceną: 124820,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.