To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Rzeszów: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 39 uczestników projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 30.11.2012 r.
Numer ogłoszenia: 401954 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331490 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 39 uczestników projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 30.11.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 39 uczestników projektu zgodnie z załącznikiem nr 3 do opz. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 30.11.2012 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Uczestnikami projektu jest 39 dorosłych, niezatrudnionych osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o minimum częściowej zdolności do pracy w tym: osoby po 45 roku życia, osoby długotrwale bezrobotn1e, nieaktywne zawodowo. Wszystkie szkolenia określone w przedmiocie zamówienia muszą zostać zrealizowane przez Wykonawcę w okresie od daty zawarcia umowy do 25 października 2013 r. Daty przeprowadzenia poszczególnych szkoleń będą indywidualnie uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym tj. mogą rozpocząć się nie wcześniej niż data zawarcia umowy i nie później niż 24 września 2013 r., jednak muszą się zakończyć do 25 października 2013 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Część nr 1 - moduł szkoleń biurowych Część nr 2 - moduł szkoleń manualnych Cześć nr 3 - moduł szkoleń żywieniowych Część nr 4 - moduł szkoleń komputerowych Część nr 5 - moduł szkoleń technicznych Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 30.11.2012 r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 - moduł szkoleń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Kucharzyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, ul. L. Kuli 1, 35-032 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10243,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11100,00
Oferta z najniższą ceną: 11100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28736,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - moduł szkoleń manualnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Spółka Jawna, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10885,00
Oferta z najniższą ceną: 10885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Cześć nr 3 - moduł szkoleń żywieniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Spólka Jawna, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14796,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18697,15
Oferta z najniższą ceną: 18697,15 / Oferta z najwyższą ceną: 19979,98
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 4 - moduł szkoleń komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Spółka Jawna, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3438,40
Oferta z najniższą ceną: 3438,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4638,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część nr 5 - moduł szkoleń technicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W RZESZOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W RZESZOWIE
- Spółdzielnia Pracy OŚWIATA w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14796,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14156,00
Oferta z najniższą ceną: 14156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- Zakup usług zdrowotnych - profilaktyczne badania lekarskie pracowników Ministerstwa Finansów
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.