eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągRealizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Elbląg: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 r.
Numer ogłoszenia: 40195 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 r. Przedmiot główny: CPV: 79.34.14.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 (Dni Elbląga, Elbląskie Święto Chleba, Akcja Elbląg za pół ceny, Świąteczne Spotkania Elblążan, Elbląska Noc Sylwestrowa) oraz kampanii informacyjnych, wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Realizację kampanii promocyjnej Dni Elbląga (24-26 czerwca 2016 r. ), a w niej: 1) przygotowanie kreacji graficznej kampanii promocyjnej Dni Elbląga, tj. opracowanie graficzne materiałów reklamowych, wskazanych przez Zamawiającego (plakat, bannery internetowe, billboard, identyfikatory). 2) dystrybucja 400 egz. plakatów (format: A1 - 300 szt., format A0 -100 szt. papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż musi obejmować: wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej. Druk plakatów leży po stronie Zamawiającego. a) Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązuje się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić w terminie wskazanym przez Zamawiającego. b) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu Dni Elbląga. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. c) Wykonawca zobowiązuje się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. d) Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. 3) produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 50 emisji min. 30-sekundowych, w terminach określonych przez Zamawiającego, w godzinach od 7 do 17. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dwóch różnych scenariuszy spotów reklamowych do akceptacji. 4) emisja spotu reklamowego w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy minimum 30 sekundowy, emitowany min. 5 razy w ciągu dnia w 2 blokach przedpołudniowych i 3 popołudniowych, w terminie od 20-26.06.2016 r. Emisja po jednym spocie w jednym bloku. 5) opracowanie dwóch statycznych bannerów internetowych o wymiarach: a) 790x490 px.; b) 983-110 px., wyświetlanych w serwisie internetowym www.elblag.eu, w terminie określonym przez Zamawiającego. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. 6) publikacja 6 artykułów sponsorowanych na głównej stronie w dziale dotyczącym aktualności/nowości w 3 elbląskich serwisach internetowych (w każdym serwisie po 2 artykuły), w terminach określonych przez Zamawiającego. Przez elbląski serwis internetowy Zamawiający rozumie dziennik internetowy/gazetę internetową o charakterze informacyjnym publikujący codzienne artykuły/materiały informacyjne o Elblągu. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 9000 unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na podstawie danych za ostatnie 4 miesiące przed wszczęciem postępowania, w oparciu o statystyki. Artykuł będzie zawierał tekst o objętości do 3000 znaków ze spacjami, oraz min. 1 zdjęcie, opcjonalnie dołączony materiał video. 7) Przygotowanie projektu, wydruk plansz i montaż na terenie Elbląga wystawy zewnętrznej, wg parametrów: a) wydruk 3 plansz w rozmiarze 100 cm x 100 cm, wykonany w technologii lateksowej, b) wydruk wysokiej jakości w pełnym kolorze naniesiony dwustronnie na płytę ze spienionego PCV o grubości 4 mm, c) montaż plansz w stelaż należący do Zamawiającego. d) wydruk odporny na zmiany atmosferyczne, wilgoć, nasłonecznienie. 8) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (projekty graficzne, spoty, bannery internetowe) będzie podstawą do zakończenia etapu realizacji zamówienia. 2.2. Realizację kampanii promocyjnej Elbląskiego Święta Chleba (02-04.09.2016 r.), a w niej: 1) przygotowanie kreacji graficznej kampanii promocyjnej Elbląskiego Święta Chleba, tj. opracowanie graficzne materiałów reklamowych, wskazanych przez Zamawiającego (plakat, bannery internetowe, billboard, identyfikatory). 2) dystrybucja 400 egz. plakatów (format: A1 - 300 szt., format A0 - 100 szt. papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż musi obejmować: wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej. Druk plakatów leży po stronie Zamawiającego. a) Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązuje się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić w terminie wskazanym przez Zamawiającego. b) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu Dni Elbląga. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. c) Wykonawca zobowiązuje się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. d) Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. 3) Projekt i druk ulotek (1000 egz., format: 510 x 210 mm, papier kreda mat: 200-250 g/m2, kolor 4+4, 4 x bigowanie - ulotka składana na 4 części w Z). W projekcie ulotki przygotowanie mapy sytuacyjnej z zaznaczonymi atrakcjami. 4) produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 40 emisji min. 30-sekundowe, w terminach określonych przez Zamawiającego, w godzinach od 7 do 17. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. Zamawiający wskaże terminy emisji. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dwóch różnych scenariuszy spotów reklamowych do akceptacji. 5) Opracowanie dwóch statycznych bannerów internetowych o wymiarach: a) 790x490 px.; b) 983-110 px., wyświetlanych w serwisie internetowym www.elblag.eu, w terminie określonym przez Zamawiającego. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. 6) publikacja 6 artykułów sponsorowanych na głównej stronie w dziale dotyczącym aktualności/nowości w 3 elbląskich serwisach internetowych (w każdym serwisie po 2 artykuły), w terminach określonych przez Zamawiającego. Przez elbląski serwis internetowy Zamawiający rozumie dziennik internetowy/gazetę internetową o charakterze informacyjnym publikujący codzienne artykuły/materiały informacyjne o Elblągu. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 9000 unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 4 miesiące przed wszczęciem postępowania, w oparciu o statystyki. Artykuł będzie zawierał tekst o objętości do 3000 znaków ze spacjami, oraz min. 1 zdjęcie, opcjonalnie dołączony materiał video. 7) Przygotowanie projektu, wydruk plansz i montaż na terenie Elbląga wystawy zewnętrznej, wg parametrów: a) wydruk 3 plansz w rozmiarze 100cm x 100cm, wykonany w technologii lateksowej, b) wydruk wysokiej jakości w pełnym kolorze naniesiony dwustronnie na płytę ze spienionego PCV o grubości 4mm, c) montaż plansz w stelaż należący do Zamawiającego, d) wydruk odporny na zmiany atmosferyczne, wilgoć, nasłonecznienie. 8) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (projekty graficzne, spoty, bannery internetowe) będzie podstawą do zakończenia etapu realizacji zamówienia. 2.3. Realizację kampanii promocyjnej akcji Elbląg za pół ceny (10-11.09.2016 r.), a w niej: 1) projekt graficzny i druk plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 150 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 140-150 g/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 2) projekt graficzny, druk i dystrybucja plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 100 egz.; format A1 papier: kreda mat. 140-150 g/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0. Dystrybucja musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych i tramwajowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu akcji Elbląg za pół ceny. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. 3) publikacja 3 artykułów sponsorowanych na głównej stronie w dziale dotyczącym aktualności/nowości w 3 elbląskich serwisach internetowych (w każdym serwisie po 1 artykule), w terminach określonych przez Zamawiającego. Przez elbląski serwis internetowy Zamawiający rozumie dziennik internetowy/gazetę internetową o charakterze informacyjnym publikujący codzienne artykuły/materiały informacyjne o Elblągu. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 9 000 unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 4 miesiące przed wszczęciem postępowania, w oparciu o statystyki. Artykuł będzie zawierał tekst o objętości do 3000 znaków ze spacjami, oraz min. 1 zdjęcie, opcjonalnie dołączony materiał video. 4) produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 36 emisji min. 30 sekundowych, w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w godzinach od 7 do 17. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. Zamawiający wskaże Wykonawcy terminy emisji. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dwóch różnych scenariuszy spotów reklamowych do akceptacji. 5) Opracowanie statycznego bannera internetowego o wymiarach 790x490 px, wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu, w terminie określonym przez Zamawiającego. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. 6) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (projekty graficzne, spoty, bannery internetowe) będzie podstawą do zakończenia etapu realizacji zamówienia. 2.4. Realizację kampanii promocyjnej Świątecznych Spotkań Elblążan (17-18.12.2016 r.), a w niej: 1) opracowanie statycznego bannera internetowego o wymiarach 790x490 px, wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu, w terminie określonym przez Zamawiającego. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. 2) projekt, druk i dystrybucja 150 egz. plakatów (wymiar: A1, papier: 140-150 g/m2, kreda matowa, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż 150 egz. musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, centra handlowe, instytucje kultury, instytucje publiczne, szkoły. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów po zakończeniu imprezy. 3) publikacja 3 artykułów sponsorowanych na głównej stronie w dziale dotyczącym aktualności/nowości w 3 elbląskich serwisach internetowych (w każdym serwisie po 1 artykule), w terminach określonych przez Zamawiającego. Przez elbląski serwis internetowy Zamawiający rozumie dziennik internetowy/gazetę internetową o charakterze informacyjnym publikujący codzienne artykuły/materiały informacyjne o Elblągu. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 9000 unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 4 miesiące przed wszczęciem postępowania, w oparciu o statystyki. Artykuł będzie zawierał tekst o objętości do 3000 znaków ze spacjami oraz min. 1 zdjęcie, opcjonalnie dołączony materiał video. 4) produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 36 emisji min. 30 sekundowych, w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w godzinach od 7 do 17. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. Zamawiający wskaże Wykonawcy terminy emisji. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dwóch różnych scenariuszy spotów reklamowych do akceptacji. 5) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (projekty graficzne, spoty, bannery internetowe) będzie podstawą do zakończenia etapu realizacji zamówienia. 2.5. Promocję Elbląskiej Nocy Sylwestrowej 2016/2017, a w niej: 1) publikacja 3 artykułów sponsorowanych na głównej stronie w dziale dotyczącym aktualności/nowości w 3 elbląskich serwisach internetowych (w każdym serwisie po 1 artykule), w terminach określonych przez Zamawiającego. Przez elbląski serwis internetowy Zamawiający rozumie dziennik internetowy/gazetę internetową o charakterze informacyjnym publikujący codzienne artykuły/materiały informacyjne o Elblągu. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 9000 unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 4 miesiące przed wszczęciem postępowania, w oparciu o statystyki. Artykuł będzie zawierał tekst o objętości do 3000 znaków ze spacjami, oraz min. 1 zdjęcie, opcjonalnie dołączony materiał video. 2) produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 30 emisji min. 30 sekundowych, w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w godzinach od 7 do 17. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. Zamawiający wskaże Wykonawcy terminy emisji. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dwóch różnych scenariuszy spotów reklamowych do akceptacji. 3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, bannery internetowe) będzie podstawą do zakończenia etapu realizacji zamówienia. 2.6. Realizacja kampanii informacyjnych i społecznych, a w niej: 1) produkcja i emisja 4 różnych spotów reklamowych wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej o charakterze co najmniej regionalnym, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu: łącznie 100 emisji, min. 30-sekundowych, w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania scenariusza spotów, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru 2 propozycje scenariusza każdego ze spotów radiowych. Zamawiający, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania do akceptacji, przekaże Wykonawcy pocztą elektroniczną uwagi do wybranego scenariusza lub informację o ich braku. Zamawiający określi terminy emisji spotów, nie później niż 5 dni od planowanego dnia rozpoczęcia ich emisji. 2) publikacja 15 artykułów sponsorowanych na głównej stronie w dziale dotyczącym aktualności/nowości w 3 elbląskich serwisach internetowych (w każdym serwisie po 5 artykułów), w terminach określonych przez Zamawiającego. Przez elbląski serwis internetowy Zamawiający rozumie dziennik internetowy/gazetę internetową o charakterze informacyjnym publikujący codzienne artykuły/materiały informacyjne o Elblągu. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 9000 unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 4 miesiące przed wszczęciem postępowania, w oparciu o statystyki. Artykuł będzie zawierał tekst o objętości do 3000 znaków ze spacjami, oraz min. 1 zdjęcie, opcjonalnie dołączony materiał video. 3) projekt graficzny, druk i dystrybucja plakatów okolicznościowych. Dwie edycje kampanii, w każdej po 200 egz. plakatów; format A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0. Dystrybucja na terenie miasta Elbląg, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu akcji. 4) Opracowanie graficzne i wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: a) materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2, b) wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur, c) wymiary billboardów: 2 x billboard 12 m2 (504 x 238 cm); 2 x billboard 18 m2 (600 x 300 cm), Wyklejenie billboardów wskazanych przez Zamawiającego nastąpi w terminach ustalonych przez Zamawiającego. Billboardy usytuowane są w odległości max. 60 km od granic Elbląga. Zamawiający przewiduje czterokrotną, dwustronną zmianę wizualizacji na wszystkich trzech billboardach (obejmuje wydruk i wyklejenie), powierzchnię na billboardach zapewnia Zamawiający. 5) Wydruk 2 siatek reklamowych, wg projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego o wymiarach dostosowanych do formatu ściany budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej (1 powierzchnia w kształcie prostokąta o wymiarach: szer. 970 x wys. 495 cm i 1 powierzchnia w kształcie trójkąta równoramiennego o wymiarach: podstawa 970 x wys. 385 cm), wskazanego przez Zamawiającego. Siatki wykonane w technologii UV w brytach zgrzanych ze sobą, wraz z wykończeniem na mocowanie, full color. a) jednorazowy montaż i demontaż siatek na południowej ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej. Zamawiający zapewnia powierzchnię na ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej, b) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy, c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych, d) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku, e) montaż i demontaż siatek reklamowych nastąpi w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę realizacji określonych w zakresie zamówienia, w tym plakatów, ulotek, bannerów internetowych, spotów reklamowych i dźwiękowych przed ich emisją, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi o wartości 80 000,00 zł brutto, która polegała na realizacji kampanii promocyjnej obejmującej realizację co najmniej czterech działań spośród wymienionych: reklama radiowa, reklama telewizyjna, banner internetowy, billboard, druk plakatów, druk ulotek bądź folderów. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług wykonanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usługi o wartości 80 000,00 zł brutto, która polegała na realizacji kampanii promocyjnej obejmującej realizację co najmniej czterech działań spośród wymienionych: reklama radiowa, reklama telewizyjna, banner internetowy, billboard, druk plakatów, druk ulotek bądź folderów. b) Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - w przypadku uszkodzenia wydruk i montaż dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów wykonania zakresu zamówienia dla poszczególnych działań wynikającego z nieprzewidzianej zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia bądź konieczności zamieszczenia dodatkowych materiałów informacyjnych. b) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca ekspozycji reklamy w przypadku problemów technicznych z danym nośnikiem reklamowym uniemożliwiającym ekspozycję reklamy we wskazanym w SIWZ przez Zamawiającego miejscu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Referat Zamówień Publicznych pokój 404 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 31.12.2016 r. 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. b) W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ USŁUG. d) Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. e) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usługi o wartości 80 000,00 zł brutto, która polegała na realizacji kampanii promocyjnej obejmującej realizację co najmniej czterech działań spośród wymienionych: reklama radiowa, reklama telewizyjna, banner internetowy, billboard, druk plakatów, druk ulotek bądź folderów. f) Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia. g) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. i) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: a) Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy lub 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 10. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.