eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie ręcznego pomiaru ruchu w ramach GPR 2010 na sieci dróg wojewódzkich z podziałem na 7 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Koszalin: Wykonanie ręcznego pomiaru ruchu w ramach GPR 2010 na sieci dróg wojewódzkich z podziałem na 7 zadań
Numer ogłoszenia: 40199 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ręcznego pomiaru ruchu w ramach GPR 2010 na sieci dróg wojewódzkich z podziałem na 7 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ręcznego pomiaru ruchu w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 7 zadań: Zadanie nr 1 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Białogard, Zadanie nr 2 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Chojna, Zadanie nr 3 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Drawsko Pomorskie, Zadanie nr 4 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Gryfice, Zadanie nr 5 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Koszalin, Zadanie nr 6 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Pyrzyce, Zadanie nr 7 - wykonanie pomiaru ruchu na obszarze działania RDW Stargard Szczeciński. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują personelem zdolnym do wykonania niniejszego zamówienia: - minimum jedną osobą do pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją zamówienia, posiadająca doświadczenie w nadzorze nad pomiarami ruchu wykonywanymi w ramach GPR w latach poprzednich, tj.: pełniła nadzór w okresie jednego roku pomiarowego nad minimalnymi ilościami pomiarów: - ilość punktów pomiarowych objętych nadzorem - 15, - ilość godzin pomiarów w jednym punkcie pomiarowym - 320, - ilość osób uczestniczących w pomiarach - 60. Wskazana osoba spełniająca powyższy warunek może pełnić nadzór równocześnie na wszystkich zadaniach. Funkcję nadzoru nad realizacją zamówienia może pełnić jedna lub więcej osób. Ocena spełnienia tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza p.n.: Wykaz osób - wzór 4 do SIWZ. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz cenowy (wg wzoru nr 6.1 - 6.7); 2) Formularz oferty (wg wzoru nr 1). 3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, podlegającego na podstawie odrębnych przepisów wpisowi do rejestru, konieczne jest załączenie do oferty oryginału upoważnienia do reprezentacji lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, o ile upoważnienie do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może ulec zmianie jeżeli w wyniku zmiany stanu faktycznego lub prawnego powstanie konieczność zmiany zakresu świadczonych usług, lub zmiany sposobu realizacji zamówienia, w szczególności gdy: 1) zmianie uległy: adres/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych , 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmianie uległy stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 5) Wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia. 2. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do zgodnego z umową wykonania usług, polecać dokonywania takich zmian ich ilości, jakie uzna za niezbędne, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: 1) zmniejszyć ilość usług objętych przedmiotem umowy; 2) pominąć jakieś usługi; 3. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez pisemnego polecenia Zamawiającego. 4. Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 5. Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie aneksu zostanie uznana za nieważną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, pokój nr 19. Koszt specyfikacji 15,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 09:50, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RDW Białogard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 19, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 2144.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RDW Chojna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 21, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 1544.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RDW Drawsko Pomorskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 18, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 1224.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RDW Gryfice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 24, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RDW Koszalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 17, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 1976.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RDW Pyrzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 17, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 1448.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RDW Stargard Szczeciński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość punktów pomiarowych - 18, - ilość godzin pomiarów w punktach pomiarowych - 1272.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.