eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrachówkaOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Strachówka: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 401 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178911 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strachówka, ul. C. K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 25 7562828, faks 25 7562829.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, powstałych i zbieranych z nieruchomości w wyszczególnionych sołectwach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Strachówka, 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczanych do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Strachówce przez mieszkańców gminy, 3) Powierzchnia Gminy Strachówka wynosi 107,7 km2 i obejmuje 22 sołectwa. Ilość mieszkańców zameldowanych na pobyt stały: 2 2791 osób wg stanu na dzień 02.12.2015r. 4) Podział ilości gospodarstw na poszczególne sołectwa: Annopol - 15, Borucza - 22, Grabszczyzna - 21, Jadwisin - 57, Józefów - 26, Kąty Czernickie - 38, Kąty Miąski - 32, Kąty Wielgi - 44, Księżyki - 33, Marysin - 13, Osęka - 18, Piaski - 16, Ruda Czernik - 12, Szamocin - 5, Wiktoria - 16, Krawcowizna - 64, Młynisko - 20, Rozalin - 54, Równe - 88, Strachówka - 99, Szlędaki - 8, Zofinin - 48. 4a) Podział ilości zameldowanych mieszkańców na poszczególne sołectwa: Annopol - 76, Borucza - 75, Grabszczyzna - 88, Jadwisin - 193, Józefów - 132, Kąty Czernickie - 124, Kąty Miąski - 105, Kąty Wielgi - 140, Księżyki - 145, Marysin - 43, Osęka - 72, Piaski - 45, Ruda Czernik - 22, Szamocin - 20, Wiktoria - 58, Krawcowizna - 204, Młynisko - 97, Rozalin - 191, Równe - 308, Strachówka - 386, Szlędaki - 22, Zofinin - 246. 5) Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów ze: szkół, przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Strachówka, a także nieruchomości niezamieszkałych. 6) Dostarczenie do każdego gospodarstwa worków - Zarządzający systemem gospodarki odpadami przekazuje operatorowi informacje o liczbie worków, w jaką musi on wyposażyć każdą z nieruchomości: a) worków koloru niebieskiego na papier, tekturę i tekstylia; b) worków koloru żółtego na metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, c) worków koloru zielonego na szkło i szkło opakowaniowe, d) worków koloru czarnego na zmieszane odpady komunalne. Worki powinny oprócz odpowiedniego koloru być wykonane z tworzywa o wytrzymałości nie mniejszej niż dla tworzywa LDPE o grubości minimum 0,06mm oraz wyglądać estetycznie. Pojemność worków powinna wynosić 120 l. 7) Odbieranie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w następującej częstotliwości: 1) Z obszarów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej: a) odpady zmieszane: - raz na miesiąc b) odpady zbierane selektywnie papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, pozostałe zbierane selektywnie wymienione w §2 pkt 2 a,b,c regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Strachówka - raz na miesiąc 2) Z obszarów zabudowy wielorodzinnej i budynków zamieszkałych zbiorowo: a) odpady zmieszane - raz na miesiąc b) odpady zbierane selektywnie papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, pozostałe zbierane selektywnie wymienione w §2 pkt 2 a,b,c regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Strachówka - raz na miesiąc. 8) Odbieranie odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z posesji mieszkańca Gminy Strachówka - 2 razy w roku 9) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy zapas worków: worki brązowe - na odpady ulegające biodegradacji w ilości 200 szt. i worki bezbarwne - na odpady niebezpieczne (przeterminowane leki i chemikalia, w tym farby, rozpuszczalniki, odpadowe oleje itd., zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w tym wszelkiego rodzaju lampy żarowe, halogenowe, świetlówki, inny sprzęt będący na wyposażeniu gospodarstw domowych, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, zużyte opony, oraz powstające w rodzinnych gospodarstwach rolnych opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach) w ilości 100 szt. oraz uzupełniać ten zapas na wezwanie zamawiającego. Ponadto Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy zapas worków niebieskich, żółtych, zielonych i czarnych - w ilości - 100 szt. każdego rodzaju, oraz uzupełniać ten zapas na wezwanie zamawiającego. 10) Wykonawca ma obowiązek ustawić w 1 punkcie aptecznym - 1 pojemnik na przeterminowane leki. 11) Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych oraz odpadów wielkogabarytowych. Harmonogram obejmujący okres od dnia 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy w ilości zgodnej z liczbą gospodarstw domowych w Gminie Strachówka. Po akceptacji w/w harmonogramów przez Zamawiającego, ich dystrybucją zajmie się Zamawiający. 12) Harmonogram powinien zawierać w swojej treści kontakt telefoniczny do firmy w przypadku reklamacji nienależytego wykonania usługi, (np. nieodebranych odpadów). Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami. Dopuszcza się formę pisemną, telefoniczną czy elektroniczną (email). Zmian dokonuje Wykonawca, a następnie drukuje w ilości zgodnej z liczbą gospodarstw domowych i udostępnia Zamawiającemu. 13) Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych /PSZOK/. Na terenie Gminy Strachówka zlokalizowano jeden Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów, zwany dalej Punktem, którego właścicielem jest Zamawiający. Punkt prowadzić będzie Zamawiający. Wykonawca zaopatrzy Punkt w niezbędne pojemniki do gromadzenia odpadów. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z funkcjonowaniem Punktu, w tym media, w całości obciążają Zamawiającego. Odbiór odpadów zgromadzonych w Punkcie będzie się odbywał w uzgodnieniu z Zamawiającym, nie rzadziej niż raz w miesiącu, chyba że ilość zgromadzonych poszczególnych frakcji będzie możliwa w dłuższych odstępach czasowych niż miesiąc. 14) Wykonawca zobowiązany jest w ramach podpisanej umowy odbierać odpady gromadzone w kontenerach i pojemnikach PSZOK, tj: - Odpady zbierane selektywnie (papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal, opakowania wielomateriałowe, itp.) - po 1 kontenerze 5,5 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę - Odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych - 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę - Zużyte opony - 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę. - odpady wielkogabarytowe - 1 pojemnik o pojemności min. 23 m3 - pojemnik podstawiony przez Wykonawcę - Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 50 l - kontener podstawiony przez Wykonawcę - Odpady remontowe - 1 kontener o pojemności 7 m3- kontener podstawiony przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kontenerów (pojemników) w zakresie wskazanym powyżej do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Raz w miesiącu Wykonawca musi przedstawić dowody potwierdzające przekazanie odpadów do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). - Prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie półrocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem: a) zawierających informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. b) zawierających informację o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania. - Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na gospodarstwie domowym w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiająca identyfikację nieruchomości i zdjęcie fotograficzne na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu jako załącznik do faktury miesięczne raporty, które powinny zawierać wykaz gospodarstw, które nie były umieszczone w wykazie, a odebrano od nich odpady komunalne oraz wykaz posesji z których zaprzestano odbierać odpady. - Wyposażenie gospodarstw w worki jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odebrane od gospodarstw domowych z terenu Gminy Strachówka zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. - Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013., poz. 21). - Wykonania usługi w sposób rozsądny i fachowy, nie powodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla społeczeństwa. - W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, - Pojazdy specjalistyczne winny być, w dobrym stanie technicznym - Transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi - Przewożone odpady powinny być zabezpieczone przed wysypaniem na drogę oraz przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu. - Zachowany powinien być właściwy stan sanitarny użytkowanych pojazdów. Mycie, dezynfekcja winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska. - Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem w odzież z widocznym logo firmy. - Okazywanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. - Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. - Wykonawca zobowiązany jest także do zabrania odpadów leżących obok pojemników. - Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie wywozu nieczystości. 4. Zagospodarowanie odpadów gromadzonych w Punkcie Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przekazywania odebranych z Punktu zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów ulegających biodegradacji do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych o statusie zastępczej RIPOK. 2) przekazywanie odebranych z Punktu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 20013 r. poz. 21) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Osiągnięcie poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku 1) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, tj. w roku 2014 - co najmniej 14%, w roku 2015 - co najmniej 16% 2) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych , tj. w roku 2014 - co najmniej 38%, w roku 2015 - co najmniej 40%. 3) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne ulegające biodegradacji w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). Poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, tj. w roku 2014 i w roku 2015 - co najmniej 50% w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r. 4) Osiągane przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, o których mowa w ust. 1 i 2, obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 5) Osiągnięty przez Wykonawcą poziom ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o którym mowa w ust. 3, obliczany będzie na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 6) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, oraz poziomu ograniczenia składowania odpadów ulegających biodegradacji Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła i odpadów ulegających biodegradacji powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, m.in. poprzez: odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów. 7) Wykonawca może prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ulegających biodegradacji, w szczególności przez umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych, jeżeli zgłoszą oni taką potrzebę na podstawie odrębnych umów (bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego); 6. Wymagania ogólne co do sposobu odbierania odpadów z nieruchomości oraz z Punktu 1) Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: a) zapobieganie wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, b) uprzątnięcie i odbieranie odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 2) Wykonawcę obowiązuje: a) zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, b) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.). 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości lub do właściciela Punktu, powstałych w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, 6) Wykonawca zobowiązany jest do okazania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. 7. Raporty miesięczne 1)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], b) ilości odebranych odpadów szkła [Mg], c) ilości odebranych odpadów papieru [Mg], d) ilości odebranych odpadów tekstyliów [Mg], e) ilości odebranych odpadów metali [Mg], f) ilości odebranych odpadów opakowań wielomateriałowych [Mg], g) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych[Mg], h) ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych [Mg], i) ilości odebranych odpadów zużytych opon [Mg], j) ilości odebranych odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji [Mg], k) ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych [Mg], l) ilości odebranych odpadów niebezpiecznych, w tym w szczególności baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków, chemikalii [Mg], ł) ilości odebranych odpadów, z podziałem na frakcje, odebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów [Mg], m) adresach nieruchomości, na których odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku ma terenie Gminy Strachówka, n) masie odpadów powstałych po mechaniczno - biologicznym przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12, przekazanych do składowania. 2) Raporty o których mowa muszą być przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. 3) Raport miesięczny jest podstawą do wystawienie faktury za wykonaną usługę. 8. Informacje wymagane od Wykonawcy 1) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Strachówka gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach. Informacja powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku ma terenie Gminy Strachówka, b) zdjęcia w postaci papierowej oraz cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy c) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenie przez nich przekazane. 2) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstają odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 3) Informacje o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w postaci papierowej oraz elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko Team Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 6, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154638,72

  • Oferta z najniższą ceną: 154638,72 / Oferta z najwyższą ceną: 233280,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.