Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Łosice: usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 402044 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej dla 24 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łosicach uczestników Projektu pod nazwą Wykreowani do pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 7.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługa szkoleniowa będzie realizowana w dwóch częściach: Część 1 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy z obsługą Internetu dla 24 osób (w dwóch grupach po 12 osób każda), Część 2 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kreowania własnego wizerunku na rynku pracy z elementami zarządzania budżetem domowym dla 24 osób (w dwóch grupach po 12 osób każda). Celem szkoleń jest kompleksowe przygotowanie uczestników do powrotu na rynek pracy poprzez wyposażenie ich w umiejętność obsługi komputera, autoprezentacji, wykreowania własnego wizerunku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych RIS zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej trzy szkolenia grupowe (każde dla minimum ośmiu osób i każde o liczbie godzin minimum 40) na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie żądanym: Część 1 Realizacja szkolenia Kurs komputerowy z obsługą Internetu, Część 2 Realizacja szkolenia Kurs kreowania własnego wizerunku na rynku pracy z elementami zarządzania budżetem domowym lub zbliżonym zakresie tematycznym (dopuszcza się wskazanie szkoleń o zbliżonym zakresie tematycznym, realizowanych pod inną nazwą) oraz potwierdzą należyte wykonanie usługi. W tym celu należy przedłożyć Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują odpowiednią salą wykładową, dostosowaną do liczby uczestników, odpowiednio oświetloną i spełniającą wymogi BHP, posiadającą zaplecze sanitarne oraz wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny, ekran do rzutnika, kamerę do nagrywania obrazu i dźwięku (część II). W tym celu należy przedłożyć Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że wskazani przez nich trenerzy,wykładowcy czy szkoleniowcy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. Część 1 Realizacja szkolenia Kurs komputerowy z obsługą Internetu Osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia mają posiadać wykształcenie minimum wyższe zawodowe informatyczne, przeprowadzili co najmniej 150 godzin szkolenia w zakresie obsługi komputera lub posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel informatyki. Część 2 Realizacja szkolenia Kurs kreowania własnego wizerunku na rynku pracy z elementami zarządzania budżetem domowym. Osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia (moduł I) mają posiadać wykształcenie psychologiczne lub inne na poziomie minimum wyższym zawodowym, o ile posiadają dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia do przeprowadzania szkoleń w zakresie kompetencji miękkich (np. trenera kompetencji miękkich, licencję doradcy zawodowego), przeprowadzili co najmniej 150 godzin szkolenia w zakresie nauczania kompetencji miękkich, doradztwa zawodowego bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, doradca zawodowy, trener kompetencji miękkich. Zamawiający wymaga, aby moduł II szkolenia prowadził fryzjer i wizażysta lub kosmetyczka ( o ile ukończyła szkolenie z zakresu wizażu, stylizacji), z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym w zawodzie wyuczonym a moduł III osoba z wykształceniem minimum wyższym zawodowym ekonomicznym lub innym, o ile zna zagadnienia związane z ekonomią, rachunkowością, która przeprowadziła 150 godzin szkolenia z zakresu ekonomii, rachunkowości bądź posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą rachunkową, bankową klienta. W tym celu należy przedłożyć Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zamiast dokumentu wymienionego w pkt4.3.1. dopuszcza się oświadczenie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 15
- 3 - posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy dotyczącej organizacji i przeprowadzenia szkolenia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiany mogą dotyczyć: Zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie lub miejscu wskazanym w ofercie. b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez obie strony, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. Zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca może powierzyć wykonywanie zadań innym osobom fizycznym i prawnym niż wymienione w złożonej ofercie przetargowej tylko w sytuacji, gdy zaistniało zdarzenie losowe, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (wypadek, choroba wykładowcy). W takiej sytuacji dopuszcza się możliwość zmiany osoby realizującej program (wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej równoważne do osoby wcześniej wskazanej) pod warunkiem pisemnego zawiadomienia i uzyskania zgody Zleceniodawcy najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną datą szkolenia. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplosice.pl zakładka - Pliki do pobrania Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pok. nr 59, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach Projektu pod nazwą Wykreowani Do Pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 7.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs komputerowy z obsługą Internetu dla 24 osób (w dwóch grupach po 12 osób każda).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia: 1) budowa i obsługa komputera, 2) systemy operacyjne ze szczególnym uwzględnieniem systemu Windows 3) edytor tekstu (Word), 4) arkusz kalkulacyjny (Excel) 5) podstawy użytkowania sieci Internet 6) zakładanie i korzystanie z poczty elektronicznej. Miejsce odbywania szkolenia : Łosice. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zegarowych, w tym 60 godzin dydaktycznych (po 45 min plus przerwy. Program szkolenia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć programy szkoleń na druku stanowiącym zał. Nr 1 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie szkolenia powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres szkolenia . Należy przedstawić szczegółowe zagadnienia, jakie będą zawarte w planie nauczania. Uczestnicy szkolenia powinni poznać budowę komputera pod kątem praktycznej obsługi, poznać elementarne zagadnienia związane z systemem operacyjnym na przykładzie systemu Windows oraz podstawowe programy pakietu Microsoft Office na przykładzie edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego oraz zastosowanie internetu. Uczestnicy szkolenia powinni umieć samodzielnie obsłużyć komputer, posługiwać się myszką i klawiaturą; wyszukać informacje na stronach www , założyć własne konto e-mail; obsłużyć pocztę internetową, sporządzić podstawowy dokument w programie WORD, np. CV w ramach zaliczenia szkolenia. Dopuszcza się modyfikację planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenia w formie kursu z wykorzystaniem takich metod pracy jak wykład, ćwiczenia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z pominięciem świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach między 8.00 a 17.00, maksymalnie 6-8 godzin zegarowych w ciągu dnia. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do liczby uczestników w grupie (min 2 m2 na uczestnika), odpowiednio oświetloną, spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Na zajęciach praktycznych z obsługi komputera Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielne stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu. Do realizacji szkolenia Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczno -szkoleniowe na własność: podręcznik lub skrypt dotyczącego tematyki szkolenia, materiały i przybory do pisania, pamięć przenośną min 4 GB (aluminiowa metaliczna obudowa, obrotowo wysuwane złącze USB i otwór na smycz). Materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność uczestnika kursu winny być przekazane za pokwitowaniem. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering w formie suszu konferencyjnego (kawa i herbata, zimne napoje, ciastka). Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą szkolenie i wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z logo EFS i Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z logo EFS i Kapitału Ludzkiego i informacją o współfinansowaniu projektu. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na początku szkolenia i na zakończenie szkolenia prosty test z umiejętności obsługi komputera przez uczestników szkolenia i przekazać wyniki testu Zamawiającemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 15
- 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs kreowania własnego wizerunku na rynku pracy z elementami zarządzania budżetem domowym dla 24 osób (w dwóch grupach po 12 osób każda).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia: Moduł I Przygotowanie uczestników do powrotu na rynek pracy 1) aktywne metody poszukiwania pracy, 2) skuteczna komunikacja interpersonalna (werbalna i niewerbalna), 3) autoprezentacja, 4) asertywność, 5) savoir vivre, 6) zarządzanie czasem i stresem, 7) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. Moduł II Kreowanie wizerunku uczestników szkolenia 1) zasady i wskazówki dotyczące kreowania wizerunku i stylizacji fryzur uczestników szkolenia w trakcie spotkań z wizażystą i fryzjerem, 2) dobór brakującej garderoby z pomocą wizażysty, wykonanie makijażu i fryzury dla uczestników szkolenia. Moduł III Zarządzanie budżetem domowym 1) planowanie budżetu domowego i jego konsekwentna realizacja, 2) przepływ gotówki a cele finansowe, 3) sposoby i możliwości oszczędzania, 4) sposoby radzenie sobie w trudnych sytuacjach finansowych. Zakończenie szkolenia poprzez prezentację własnego wizerunku w trakcie wyjazdu do teatru/kina. Miejsce odbywania szkolenia : Łosice. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 21.12.2012 r. Liczba godzin szkolenia: 45 godzin zegarowych, w tym 45 godzin dydaktycznych (po 45 min) plus przerwy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć program szkolenia na druku stanowiącym zał. Nr 1 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie szkolenia powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres szkolenia . Należy przedstawić szczegółowe zagadnienia, jakie będą zawarte w planie nauczania. Moduł I Przygotowanie uczestników do powrotu na rynek pracy. Uczestnicy szkolenia mają dowiedzieć sie jak skutecznie poszukiwać pracy, poznać zasady skutecznej autoprezentacji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, podstawowe zasady savoir - vivre przy poszukiwaniu pracy i w miejscu pracy, sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i negatywnymi emocjami poprzez odpowiednie zachowania asertywne, metody radzenia sobie ze stresem i efektywne zarządzanie czasem. Uczestnicy szkolenia powinni umieć określić swoje mocne i słabe strony, zastosować wskazówki odnośnie poprawnej komunikacji i zachowań asertywnych w kontaktach interpersonalnych oraz dokonać autoprezentacji w trakcie symulowanej rozmowy z pracodawcą. Celem modułu jest wzmocnienie poczucia własnej wartości , wzmocnienie motywacji do poszukiwania pracy i przygotowanie do powrotu na rynek pracy. Moduł II Kreowanie wizerunku uczestników szkolenia W trakcie zajęć z wizażystą ( kosmetyczką) i fryzjerem uczestnicy szkolenia mają poznać ogólne zasady dobrego stylu (dobór stroju, makijażu, fryzury do typu sylwetki i urody oraz okoliczności); nauczyć się wykonywać proste czynności , które zmienią ich wygląd i poprawią samopoczucie, takie jak dobór stroju na rozmowę kwalifikacyjną i inne okazje, wykonanie makijażu do pracy. Celem modułu jest pomoc w wykreowaniu wizerunku każdego z uczestników. Po godzinach zajęć Wykonawca ma zaplanować usługę fryzjerską i kosmetyczną oraz zakup elementów garderoby (typu: spódnica, bluzka, spodnie, koszula, sweter lub marynarka, pantofle) dla każdego z uczestników, co pozwoli na wykreowanie wizerunku uczestników zgodnie ze wskazówkami wyniesionymi z zajęć. Moduł III Zarządzanie budżetem domowym Uczestnicy szkolenia mają poznać zasady planowania budżetu domowego, dowiedzieć się jakie są sposoby i możliwości oszczędzania. Powinni umieć zaplanować miesięczny budżet domowy jak i ustalić budżet przyjęcia okolicznościowego, tak by nie naruszyć znacząco finansów domowych. Celem modułu jest uświadomienie uczestnikom potrzeby efektywnego gospodarowania własnymi środkami. Wykonawca na zakończenie szkolenia (poza godzinami zajęć) zaplanuje wyjazd integracyjny do teatru/kina na sztukę/film dla widza starszego, dojrzałego. Wyjazd do teatru/kina ma być dla uczestników szkolenia okazją do zaprezentowania własnego, wykreowanego wizerunku i nabytych na szkoleniu umiejętności . Dopuszcza się modyfikację planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenia w formie kursu z wykorzystaniem takich metod pracy jak wykład, ćwiczenia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z pominięciem świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach między 8.00 a 17.00, maksymalnie 6-8 godzin zegarowych w ciągu dnia. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do liczby uczestników w grupie (min 2 m2 na uczestnika), odpowiednio oświetloną, spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Na zajęciach praktycznych oprócz tablicy do pisania, rzutnika multimedialnego Wykonawca zapewni kamerę do nagrywania symulowanych rozmów z pracodawcą a na zajęciach praktycznych z wizażu -kosmetyczne zestawy demonstracyjne, pomocne przy ustalaniu indywidualnego wizerunku każdego uczestnika. Kursanci będą ćwiczyć na zestawach do wizażu, które otrzymają na własność. Do realizacji szkolenia Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczno -szkoleniowe na własność: podręcznik lub skrypt dotyczący tematyki szkolenia, kalkulator - wyświetlacz min. 8 pozycji, podwójne zasilania, obliczanie procentowe i z użyciem pamięci, klawisz zmiany znaku +/-; materiały i przybory do pisania - metalowy automatyczny długopis, zeszyt brulion A5 w kratkę w twardej oprawie; zestaw podstawowych kosmetyków do pielęgnacji/makijażu - (krem pielęgnacyjny do cery dojrzałej, tusz do rzęs, pomadka lub błyszczyk, paletka cieni do powiek min. 3 kolory, płyn do demakijażu, kosmetyczka/kuferek - zestaw dla kobiet; krem pielęgnacyjny dla mężczyzn, żel/pianka do golenia, balsam/woda po goleniu, żel pod prysznic , kosmetyczka/kuferek - zestaw dla mężczyzn); skarbonka - metalowa lub szklana z metalową pokrywką; dodatkowo uczestnicy szkolenia otrzymają kwotę 90 zł na zakup elementów garderoby i kwotę w wysokości 90 zł na wizytę u fryzjera i kosmetyczki . Materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność uczestnika kursu winny być przekazane za pokwitowaniem. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering w formie suszu konferencyjnego (kawa i herbata, zimne napoje, ciastka). Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą szkolenie i wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z logo EFS i Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z logo EFS i Kapitału Ludzkiego i informacją o współfinansowaniu projektu. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na początku szkolenia i na zakończenie szkolenia prosty test z wiedzy na temat zarządzania budżetem domowym i przekazać wyniki testu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nagranie symulacji rozmów kwalifikacyjnych oraz zdjęcia z realizacji szkolenia i z wyjazdu integracyjnego na płycie CD/DVD..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 15
- 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.